سبد خرید
سایت آموزش آشپزی

سایت آموزش آشپزی

سایت آموزش آشپزی را به عنوان یکی از سایت های آموزش آنلاین بررسی خواهیم کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر شکل آموزش ها از سنتی قدیم که بوده است تغییر یافته است. امروزه دیگر در خیابان دنبال آموزشگاه و مجموعه های آموزشی نخواهیم بود.

مجموعه های مختلفی بخاطر این امر شدیدا آسیب دیده و از لحاظ مالی دچار زیان شده اند. با پیشرفت تکنولوژی شما براحتی هر کاری را می توانید با موبایل انجام دهید.

آموزش آنلاین چیست ؟

امروزه آموزش آنلاین را زیاد می شنوید. آموزش آنلاین همان آموزش از راه دوره است بصورت مجازی. بدون حضور شما می توانید از آموزش های مختلفی بهره مند شوید.

منظور از آموزش آنلاین یادگیری و کسب مهارت بدون حضور فیزیکی در کلاس است. البته حضور شما غیرفیزیکی است. یعنی در کلاس هستید ولی غیرحضوری. با این نوع آموزش هزینه های کمتری نیز صرف خواهید کرد.

آموزش آنلاین در سایت آموزش آشپزی چگونه صورت می پذیرد؟
آموزش آنلاین در سایت آموزش آشپزی چگونه صورت می پذیرد؟

شما می توانید بدون حضور در کلاس و صرف هزینه های تردد و … از هر جایی و هر مکانی مانند خانه دفتر کار و … در کلاس های خود حاضر شده و کسب علم کنید. سایت آموزش آشپزی برای شما بسیاری از مشکلات را حل کرده و دیگر نمی توان گفت وقت رفتن کلاس را ندارم.

تلفن های هوشمند و آموزش های آنلاین

همانطور که امکانات تلفن های هوشمند هر روز رو به افزایش است توانسته است در زمینه آموزش نیز فعال شده و قابلیت های ویژه خود را به رخ کاربران بکشد. همانطور که در بالا ذکر کردیم امروزه تکنولوژی شدیدا افزایش پیدا کرده است و تلفن های هوشمند نیز از این تکنولوژی بی نصیب نمانده اند.

مجموعه های بزرگ توانسته اند آموزش های خود را با این تکنولوژی ها هموار سازند. هم به دلیل رشد تکنولوژی و هم بدلیل کاهش هزینه ها همه رو به آموزش های آنلاین آورده اند.

نقش کرونا در آموزش های آنلاین

متاسفانه با بروز بیماری همه گیر کرونا و قرنطینه های مجموعه های صنعتی و … همه بنگاه ها به فکر راه و چاره برای کاهش ضرر و زیان افتاده اند. بسیاری از مجموعه های بزرگ نظیر دیجی کالا – اسنپ – مستر قصاب و … همگی رو به آنلاین بودن آورده اند. این مجموعه هایی که ذکر کردیم قبل از کرونا نیز آنلاین بوده اند ولی با بروز بیماری کوید-19 استقبال چشمگیری داشته اند.

همانطور که ذکر کردیم بیماری کرونا باعث شد خیلی از مشاغل رو به آنلاین بودن و دنیای اینترنت بیاورند. اینترنت و دنیای آزاد توانسته است بسیاری از کارها را سرعت بخشد. از فروش اجناس و کالا گرفته تا خدمات. همه مشاغل بسادگی و با صرف هزینه می توانند سایت ها و مجموعه های اینترنتی خود را راه اندازی نمایند و از این تکنولوژی استفاده نمایند.

قبل از کرونا شاید برای استفاده از اپلیکیشن ها و سایت ها می بایست فرهنگ سازی می شد ولی با بروز بیماری کرونا نیازی به فرهنگ سازی نبود.

همه می توانند از این خدمات اینترنتی به نحو احسن استفاده نمایند. یکی از مشاغلی که از این موقعیت استفاده نمود آموزش های آنلاین بوده است. مرکز آموزش آنلاین آشپزی هم یکی از این مجموعه هاست.

نقش تکنولوژی در آموزش های آنلاین

همانطور که در بالا مفصل به آن پرداختیم افزایش چشمگیر تکنولوژی و تلفن های هوشمند آورده شده است. این تکنولوژی توانسته در خدمت صنعت آموزش بیاید. آموزش آنلاین بخش های مختلفی دارد. یکی از بخش های آموزش آنلاین – آموزش آنلاین آشپزی است.

ما توانسته ایم با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و اپلیکیشن های مناسب و با کیفیت در سایت سایت آموزش آشپزی را در هر جایی که هستید برایتان بیاوریم تا بتوانید در ارتقا هنر آشپزی خود از آن بهره گیرید. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا بخش آموزشی همه چیز درباره آموزش آنلاین آشپزی را مطالعه داشته باشید.

مزیت های دوره های آموزش آنلاین

  • آموزش از هر مکانی و هر جایی
  • امکان شرکت در کلاس آنلاین با کمترین امکانات
  • کاهش هزینه های آموزشی نظیر تردد و …
  • پیدا کردن بهترین کلاس آموزشی با کمترین جستجو
  • امکان یافتن مناسب ترین دوره ها با در نظر گرفتن بودجه افراد

آموزش آنلاین آشپزی

با رشد تکنولوژی و هجوم شرکت ها و موسسات و حتی کارخانجات به دنیای آزاد اینترنت و استفاده از سایت ها و شبکه های مجازی زندگی بسیار آسان تر از گذشته شده است. آموزش آنلاین آشپزی نیز یکی از موسساتی است که توانسته به این چرخه پا گذارد.

به شما پیشنهاد می کنیم تا مقاله کاربردی و عالی چگونه آشپز ماهری شویم؟ را مطالعه جامعی  داشته باشید.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی همانطور که احتمالا مشاهده خواهید کرد از بخش های گوناگونی تشکیل شده است. برگزاری کلاس های آنلاین آشپزی یکی از این امکانات است که برای مخاطبین فراهم شده است. سایت آموزش آشپزی نیز مرجع این موضوع می باشد.

حتما بخوانید
استارتاپ آموزش آنلاین آشپزی

لیست خدمات مرکز آموزش آنلاین آشپزی

خدمات آموزشی آشپزی سایت آموزش آشپزی کلاس های آنلاین آشپزی فروشگاه آشپزی
دوره های آنلاین آشپزی دوره های آموزشی آشپزی دوره های آنلاین آشپزی فروش دوره ها
دوره های آفلاین آشپزی دوره های رایگان آشپزی جلسات و کلاس های زنده فروش رسپی ها

همانطور که در بالا مشاهده کردید لیستی از خدمات مرکز آموزش آنلاین آشپزی آورده شده است. اینک می توان توضیحات لازم را جهت این امر در سایت آموزش آشپزی بیان داشت.

خدمات آموزشی آشپزی

همانطور که در بالا آورده شده است خدمات آموزشی آشپزی مرکز آموزش آنلاین آشپزی به دو بخش دوره های آنلاین و دوره های آفلاین تقسیم می شود. دوره های آنلاین دوره هایی هستند که در لیست دوره ها موجود است.

خدمات آموزشی آشپزی در سایت آموزش آشپزی
خدمات آموزشی آشپزی در سایت آموزش آشپزی

دوره های آفلاین دوره های از قبل ضبط شده است که مناسب برای افرادی است که تمایلی به هزینه های زیاد آموزشی ندارند. این افراد به سادگی می توانند در دوره شرکت کرده و از تمامی جلسات به نحو احسن استفاده نمایند.

سایت آموزش آشپزی

همانطور که بیان داشته ایم مرکز آموزش آنلاین آشپزی یک سایت آموزش آشپزی است. این سایت مملو از دوره های رایگان و غیر رایگان آموزشی آشپزی است. شما می توانید در دوره های رایگان آموزش آشپزی و دوره های غیررایگان آموزشی آشپزی به سادگی و با چند کلیک از هر جایی که هستید ثبت نام کرده و در آنها شرکت نمایید.

سایت آموزش آشپزی همان مرکز آموزش آنلاین آشپزی است که بهترین ها را برایتان به ارمغان میاورد. سعی شده بهترین دوره ها را برایتان فراهم کرده تا بتوانید در آنها شرکت نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم تا آموزش کاربردی را مطالعه کاملی داشته باشید.

کلاس های آنلاین آشپزی

مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood توانسته است با تکنولوژی روز قویترین زیرساخت را برای اساتید آشپزی و همچنین علاقمندان به آشپزی فراهم کرده تا آنان بتوانند با راحت ترین روش بهترین دوره های آشپزی را اجرا و در آن شرکت نمایند.

دوره های آموزش آشپزی بسیاری را برایتان قرار دادیم تا بتوانید در هر کلاس آنلاین آشپزی که تمایل داشتید بسادگی شرکت نمایید. شما می توانید با مراجعه به بخش کاریابی و استخدام نیروی متخصص آشپزی از تمامی موقعیت های شغلی در زمینه آشپزی اطلاعات کسب نمایید.

مزیت های دوره های آموزش آنلاین آشپزی

  • امکان شرکت در کلاس با حداقل بودجه
  • امکان شرکت در کلاس های آنلاین با کمترین امکانات
  • شرکت در کلاس ها و دوره های مناسب با نیاز افراد
  • مدیریت زمان و استفاده بهینه از زمان
  • امکان شرکت در کلاس از هر جا و مکانی
  • ارتقا سطح سواد آشپزی با شرکت در انواع دوره های آشپزی

دوره های آموزش آنلاین آشپزی

دوره آموزش آنلاین حلواهای بوتیکی

بهترین دوره آموزش آنلاین حلواهای بوتیکی مجموعه مرکز آموزش آنلاین آشپزی را سرکار خانم ریاضتی تهیه و تولید نموده اند. این دوره با بهترین شکل آموزشی ارایه شده است. ایشان دارای مدارک عالی بین المللی آشپزی از کشور ایتالیا هستند.

در این دوره توانسته اند چندین حلوای بوتیکی را با بهترین گویش بصورت کاربردی بیان داشته و برگزار نمایند. شما می توانید تمامی سوالات خود را از ایشان در سایت و در کلاس دوره حلواهای بوتیکی مطرح نموده و ایشان آنها را پاسخ خواهند داد.

دوره آموزش آنلاین آشپزی عمومی 1

یکی از بهترین و جذابترین دوره های آموزش آشپزی را میتوان آموزش آنلاین آشپزی عمومی 1 دانست که در مرکز آموزش آنلاین آشپزی توسط سرکار خانم گلریز تدریس شده است. این دوره با ظرافت خاص و دقیقی تهیه شده است.

شما می توانید با شرکت در این دوره، هنر آشپزی خود را ارتقا داده و با انواع دسته های غذایی همچون پلوها، خورشت ها، غذای ملل و خوراک های خوشمزه و عالی با بهترین روش در سایت آموزش آشپزی شرکت نمایید. این دوره مناسب تازه عروس ها و افرادیست که با اصول آشپزی آشنایی کمتری دارند نیز می باشد.

دوره آموزش آنلاین جوجه کباب ملل

بی بدیل ترین و بهترین دوره هایی که در مرکز آموزش آنلاین آشپزی ارائه شده است را میتوان دوره آموزش آنلاین جوجه کباب ملل دانست که توسط استاد شهرام برای شما عزیزان تهیه شده است. این دوره مناسب افرادیست که قصد فراگیری انواع جوجه کباب ملل را به روشی ایده آل دارند.

در این بخش از آموزش آشپزی شما با بیش از 9 نوع جوجه کباب مخصوص نظیر جوجه کباب ترش، ژاپنی، عربی، لبنانی، مکزیکی، هندی، یونانی، اسپانیایی و زعفرانی ارائه شده است. شما پس از گذراندن این دوره توانایی تهیه و پخت تمامی این جوجه کباب ها را بدست خواهید آورد. برای شما این فرصت فراهم شده تا در این دوره سایت آموزش آشپزی ما شرکت نمایید.

دوره آموزش آنلاین ترشیجات ( سطح1 )

دوره استثنایی آموزش آشپزی آنلاین ترشیجات سطح 1 از آن دسته دوره هایی است که در مرکز آموزش آنلاین آشپزی به بهترین روش برای شما عزیزان توسط سرکار خانم فروغی تهیه شده است. این دوره مناسب افرادیست که به دنبال یادگیری انواع ترشیجات خوشمزه و عالی در سایت آموزش آشپزی هستند.

شما با شرکت در این دوره می توانید هنر آشپزی خود را در زمینه انواع ترشی و شور می توانید بیش از 6 نوع ترشی بینظیر و بی مانند را فراگیرید. این دوره با گویشی مناسب و حرفه ای تهیه شده است و شما می توانید تمامی سوالات خود را در سایت آموزش آشپزی مطرح نمایید.

دوره آموزش آنلاین دمنوش ها (سطح 1)

جذاب ترین دوره آموزش آنلاین دمنوش ها سطح 1 در مرکز آموزش آنلاین آشپزی توسط استاد شهرام تهیه شده است. این دوره آموزشی مناسب را می توانید پس از آموختن در منزل تهیه کرده و سلامت و تندرستی را به خود و خانوادتان هدیه دهید.

حتما بخوانید
دوره های تخصصی آنلاین آموزش آشپزی

در این دوره آموزش آشپزی، شما می توانید با بیش از 10 نوع از دمنوش های زمستانی و ارزشمند آشنا شوید. استاد شهرام این دوره را به روشی شیوا و جذاب آموزش داده است و شما می توانید با شرکت در این دوره سوالات مربوطه خود را در سایت آموزش آشپزی نیز مطرح نمایید.

دوره آموزش آنلاین دسر و ژله

دوره آموزش آنلاین دسر و ژله در مرکز آموزش آنلاین آشپزی برای شما عزیزان توسط سرکار خانم اسکندری تهیه شده است که یکی از شگفت انگیز ترین دوره های آنلاین در سایت آموزش آشپزی می باشد. این دوره با ظرافت خاص و عالی تهیه شده است که هم اکنون در سایت آموزش آشپزی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

شما عزیزان با شرکت در این بخش از آموزش آنلاین دسر و ژله می توانید بیش از 4 نوع دسر را به روشی انحصاری آموخته و آنها را در مهمانی های خود تهیه و سرو نمایید. این دوره را می توانید به روشی ناب و عالی در سایت آموزش آشپزی بیاموزید.

استاد اسکندری برای شما در این دوره آنلاین شرایطی فراهم نموده تا هنرجویان بتوانند به راحتی هرچه تمامتر موارد آموزشی را آموخته و سوالات خود را در کلاس مطرح نمایند. شما این امکان را دارید تا این دوره را در سایت آموزش آشپزی ما یاد بگیرید.

دوره آموزش آنلاین تهیه فلافل و هوموس

یکی دیگر از بهترین دوره های آموزش آشپزی آنلاین را میتوان دوره آموزشی تهیه فلافل و هوموس دانست که در حال حاضر در مرکز آموزش آنلاین آشپزی قرار دارد. این دوره توسط سرکار خانم عسل تهیه شده است که میتوان آنرا یکی از مهیج ترین دوره های سایت آموزش آشپزی دانست.

شما پس از تهیه این دوره در سایت آموزش آشپزی، توانایی تهیه و پخت انواع فلافل و هوموس را در منزل به راحتی هرچه تمامتر پیدا می نمایید. شما پس از شرکت در این دوره آنلاین، امکان مطرح نمودن سوالات متداول خود در سایت آموزش آشپزی را بدست خواهید آورد.

دوره آموزش ولنتاین و روز عشق ایران زمین

دوره آموزش آنلاین ولنتاین و روز عشق ایران زمین را میتوان به جرئت یکی از بهترین آموزش هایی دانست که در مرکز آموزش آشپزی آنلاین ارائه شده است. مدرس این دوره سرکار خانم ریاضتی هستند که از اساتید به نام و دارای مدارک معتبر از کشور ایتالیا می باشند. شما می توانید این دوره را در سایت آموزش آشپزی ما بیاموزید.

این دوره آموزشی کیک و شیرینی ولنتاین به شیوایی هرچه تمامتر و با ترفند آشپزی در زمینه کیک و شیرینی آماده شده است. در این دوره بیش از 9 کیک و شیرینی جذاب و شیک مناسب برای روز عشق ایران زمین را به روشی بی مانند آموخته و می توانید مطمئن باشید که پس از آن، هنر آشپزی خود را در زمینه کیک و شیرینی ارتقا داده اید.

دوره آموزش آنلاین تهیه نان پیشی ترکیه

دوره آموزش آشپزی آنلاین تهیه نان پیشی ترکیه برای شما در عزیز و همراه گرانقدر در سایت آموزش آشپزی تدوین شده است. این دوره توسط سرکار خانم عسل تهیه شده است که می توانید از آن بهره لازم را ببرید. شما می توانید در این دوره سایت آموزش آشپزی ما شرکت کنید.

این آموزش حرفه ای آشپزی در زمینه تهیه نان را به زبانی ساده و در 3 قسمت مجزا برایتان تدارک دیده ایم تا شما بتوانید با نان پیشی یا همان پیراشکی کشور ترکیه آشنا شده و به این صورت هنر آشپزی خود را در زمینه پخت نان و پیراشکی خوش طعم و مزه ملل افزایش دهید. شما می توانید هرگونه سوال و یا ابهام را با این استاد گرانقدر در میان بگذارید.

آموزش پخت کیک و شیرینی

دوره آنلاین پخت انواع شیرینی های مخصوص و حرفه ای را در سایت آموزش آشپزی آنلاین برایتان به صورت گیرا و شگفت انگیز تهیه کرده ایم. این دروه توسط سرکار خانم ریاضتی تهیه شده است که از استادان به نام در زمینه کیک و شیرینی می باشد. شما این امکان را دارید تا در سایت آموزش آشپزی ما این دوره را فراگیرید.

این دوره آموزشی به گونه ای طراحی شده است تا بتوانید پس از تهیه این دوره، توانایی پخت و آماده سازی بیش از 6 نوع شیرینی و شکلات بدست آورید. شما می توانید پس از تهیه این دوره آموزشی، هرگونه سوالی را مطرح نموده تا استاد ریاضتی در اسرع وقت به آن پاسخ داده و ابهامات شما را در زمینه موارد آموزشی رفع نمایند.

آموزش پخت انواع کوکو و دلمه

دوره آموزش آنلاین انواع دلمه را میتوان یکی دیگر از حرفه ترین دوره ها در سایت آموزش آشپزی دانست. این دوره توسط استاد ممتاز و عالی سرکار خانم عسل تهیه و تدوین شده است. شما امکان استفاده از این دوره آموزش آنلاین را بدست خواهید آورد. شما هم امکان استفاده از این دوره را در سایت آموزش آشپزی دارید.

شما در این بخش از آموزش آشپزی می توانید پس از گذراندن دو بخش جامع، توانایی تهیه و آماده سازی انواع دلمه های برگ کلم را در منزل بدست آورید. پس از تهیه این دوره آنلاین، شما می توانید تمامی سوالات خود را از استاد عسل داشته باشید.

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *