سبد خرید
طرز تهیه سس پستو برگ هویج

طرز تهیه سس پستو برگ هویج 4 نفره حرفه ای

طرز تهیه سس پستو برگ هویج را برایتان آموزش داده ایم. شما عزیزان با مطالعه این مطلب می توانید یک سس پستو برگ هویج حرفه ای را طبخ نمایید.

جدول زمانبندی طرز تهیه سس پستو برگ هویج

زمان آماده سازی 10 دقیقه
زمان پخت
زمان اضافی
مجموع زمان 10 دقیقه
تعداد سرو 4 عدد
مقدار سرو 1 فنجان

مواد اولیه برای طرز تهیه سس پستو برگ هویج

  • 1 فنجان هویج با برگ بالایی بسته بندی شده (حدود 40 گرم) ، ساقه های سفت برداشته شده است
  • 1 فنجان بیبی اسفناج بسته بندی شده (حدود 40 گرم)
  • 1 حبه سیر بزرگ ، کاملا خرد شده
  • 1/2 فنجان (63 گرم) بادام هندی بدون نمک بو داده
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • 1/2 فنجان (118 میلی لیتر) روغن زیتون بکر

آموزش طرز تهیه سس پستو برگ هویج

  1. ته هویج را آماده کنید:

برگ های بالای هویج را بشویید تا هرگونه خاک از بین برود.

هویج و سس پستو برگ هویج
هویج و سس پستو برگ هویج

برگهای خشک ، زرد رنگ و یا ناخوشایند دیگری را برداشته و دور بیندازید. ساقه های سخت را دور بریزید.

  1. برگ های هویج ، سیر ، بادام زمینی ، نمک ، فلفل در غذاساز میکس کنید:
پستو برگ هویج 03
آموزش طرز تهیه سس پستو برگ هویج

برگ های سبز هویج ، بیبی اسفناج  ، سیر خرد شده ، بادام زمینی بو داده ، نمک و فلفل را در غذاساز قرار دهید. چندین بار میکس کنید. دو طرف را با یک کفگیر پلاستیکی به سمت پایین پاک کنید.

  1. به آرامی روغن زیتون را اضافه کنید:

در حالی که غذاساز در حال کار است ، به آرامی روغن زیتون را با یک جریان ثابت بریزید. دو طرف را با یک کفگیر پلاستیکی به سمت پایین پاک کنید. میکس کنید تا روان شود.

ارزش غذایی سس پستو برگ هویج

در سایت چیزی موجود نیست

سس ها و سس پستو برگ هویج

سس ها از جمله خوراکی هایی هستند که در کنار غذا مصرف می شود. مطمینا در ذهنتان درباره سس ها تصویری درج شده است. سس کچاپ – سس مایونز – سس فرانسوری و بسیاری سس دیگر. در تعریف سس می توان چنین بیان نماییم که سس ها همان مایع بسیار غلیظی هستند که برای طعم دادن و مزه دار کردن آن قبل از میل کردن بکار می رود.

حتما بخوانید
طرز تهیه کمپوت گلابی لذیذ خوشمزه ساده 4 نفره
پستو برگ هویج 04
سس ها و سس پستو برگ هویج

سس کلمه ای غیر فارسی است ولی همه ما با تعریف و معانی آن آشنایی داریم. سس ها برای چاشنی دار شدن غذا ها مصرف می شوند. شاید بگید همانند ادویه ها. جواب شما مثبت است. سس ها هم مثل مواد دیگر برای مزه دار کردن غذا استفاده می شود. بهترین مثالی که می توانیم برای سس ها بزنیم سس رب انار در اکبر جوجه مازندرانی است. رب اناری که در کنار اکبر جوجه سرو می شود دقیقا تعریف درستی از سس می باشد.

سس در تمام دنیا کاربرد دارند و این ماده غذایی مختص منطقه یا سرزمین خاصی نیست. در همه جا استفاده می شود. در ادامه به تفصیل درباره تاریخچه سس ها صحبت خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که طرز تهیه هر کدام از این ماده غذایی متفاوت است. از آنجایی که آنها انواع مختلفی دارند پس باید جداگانه هر کدام را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood در نظر دارد بهترین سس ها را برای شما عزیزان آموزش داده و شما را در این موضوع یاری نماید. سس ها همانطور که بیان شد انواع مختلفی دارد. در این بخش به تعدادی از انواع این مزه ها اشاره می کنیم.

سس شیرین – سس ماهی – سس گوجه فرنگی – سس شور – سس ترش و بسیاری دیگر. این سس ها خودشان هم انواع مختلفی دارند. در آسیا – اسپانیا – ایتالیا و بسیاری مناطق دیگر همگی خودشان نیز دارای انواع سس هستند. اما یک نکته بسیار مهم هم بایستی در این زمینه بیان کرد و آن چیزی نیست جز 5 سس مادر و اصلی که در تمام دنیا یکسان تعریف می شوند.

5 سس اصلی در کنار سس پستو برگ هویج

  • سس بشمال
  • سس اسپانیایی
  • سس هالندیز
  • سس ولوته
  • سس گوجه فرنگی

این 5 سس بابا مادر همه سس ها حتی سس پستو برگ هویج هستند. این سس ها را می بایست بیاموزید و در بخش های دیگر این مواد خوراکی را به تفصیل برایتان بیان خواهیم نمود. این موضوع یکی از موضوع های اصلی برای افرادی است که علاقمند به مزه ها هستند و تمایل دارند در این زمینه تخصصی داشته باشند. شما حتما می بایست با این 5 سس اصلی شروع کنید. سپس بدانید که از کجا به کجا می خواهید آموزش ببینید.

این مطلب را اینطوری بیان خواهیم کرد که بعضی از سس ها برای گوشت – بعضی ها برای ماهی و … هستند. شما بایستی بدانید که می خواهید در کدام یک از این بخش ها تخصصی پیدا نمایید. هر کدام از سس ها نیز خودشان تاریخچه ای دارند. در این بخش وارد بخش تاریخچه سس ها نخواهیم شد.

حتما بخوانید
طرز تهیه سس کارامل حرفه ای 8 نفره

سس پستو برگ هویج هم یکی از سس های خوشمزه و بین المللی است. شما می توانید با مطالعه سس پستو برگ هویج آن را بیاموزید. ما در اینجا بهترین آموزش سس پستو برگ هویج را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید به سادگی آن را بیاموزید. در نظر داشته باشید که سس پستو برگ هویج نیز ترجمه ای انواع سس های رایج در کل دنیاست.

شما عزیزان با مطالعه و تمرین آموزش سس پستو برگ هویج قطعا می توانید این سس خوشمزه را برای عزیزانتان طبخ کنید و در کنار غذاهای خود مصرف کنید. حتما طرز تهیه انواع سس و معرفی 8 سس خوشمزه را مطالعه نمایید.

امیدواریم از این آموزش راضی بوده و بتوانید یک سس بینظیر تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می دهیم طرز تهیه انواع غذا با کرفس را مطالعه کنید.

به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم مقاله طرز تهیه انواع سالاد و آموزش 50 نوع سالاد ناب و طرز تهیه انواع سالاد سبزیجات ایتالیایی 10 سالاد اصل که بسیار جذاب و خواندنی هستند را مطالعه کنید.

جدول ارزش غذایی و آنالیز غذا های ایرانی هم بسیار خواندنی هستند. طرز تهیه انواع سالاد فراموش نشود.

شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی نیز شرکت نمایید. با آرزوی آشپزی عالی برایتان

اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی 1TouchFood

طرز تهیه سس پستو برگ هویج 4 نفره حرفه ای - آموزش آنلاین آشپزی
پستو برگ هویج 01

طرز تهیه سس پستو برگ هویج را برایتان آموزش داده ایم. شما عزیزان با مطالعه این مطلب می توانید یک سس پستو برگ هویج حرفه ای را طبخ نمایید. این سس بسیار خوشمزه اصل

نوع: مزه و سس

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: سس پستو برگ هویج

بازده دستورالعمل: 4

کالری: 210

زمان آماده سازی: PT0H05M

زمان پخت و پز: PT0H05M

زمان کل: PT0H10M

اجزاء دستورالعمل:

  • 1 فنجان هویج با برگ بالایی بسته بندی شده
  • 1 فنجان بیبی اسفناج بسته بندی شده (حدود 40 گرم)
  • 1 حبه سیر بزرگ ، کاملا خرد شده
  • 1/2 فنجان (63 گرم) بادام هندی بدون نمک بو داده
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 1/4 قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • 1/2 فنجان (118 میلی لیتر) روغن زیتون بکر

راهنمای دستورالعمل: آموزش و طرز تهیه سس پستو برگ هویج خوشمزه و حرفه ای را برایتان قرار داده ایم. شما می توانید با مطالعه این سس خوشمزه خودتان در منزل یک سس پستو برگ هویج طبخ کنید. نوش جانتان

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *