سبد خرید
طرز تهیه بستنی موزی با خامه خانگی برای 6 نفر

طرز تهیه بستنی موزی با خامه خانگی برای 6 نفر

طرز تهیه بستنی موزی با خامه خانگی برای 6 نفر را برای شما عزیزان در این بخش آموزش آنلاین آشپزی تهیه و تدارک دیده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزشی استفاده لازم را برده و این بستنی موزی خوشمزه را در منزل تهیه و سرو نمایید. بستنی موزی از چند بستنی محبوب در سراسر جهان است.

بستنی نوعی دسر است که مواد اصلی آن شیر، خامه و شیرین کننده است. بستنی تنوع زیادی در سراسر جهان دارد و هنر آشپزی مناطق مختلف را نشان می دهد. بستنی موزی از بستنی های پرطرفدار جهان است که سرشار از مواد مغذی و پرانرژی بوده و طرز تهیه بسیار آسانی دارد. بهتر است شما نيز همين حالا دستور تهيه بستنی موزی خانگی را امتحان كنيد.

ما در این بخش آموزش آشپزی قصد داریم تا برای شما عزیزانی که همراه ما هستید، روش طرز تهیه بستنی موزی را به طریقه ای ساده و کاربردی در منزل به شما آموزش دهیم تا شما این امکان را داشته باشید که خودتان در روزهای گرم سال از این بستنی بینظیر مصرف کرده و طعم به یادماندنی آنرا در خاطرتان ثبت نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه بستنی کیوی را به سادگی بیاموزید!

از این جهت برای شما در این بخش آموزشی نکات و مراحلی از دستور تهیه بستنی موزی شرح می دهیم که می تواند روشن کننده راه شما در فراگیری طرز تهیه بستنی موزی بوده و آماده سازی آنرا برای شما همراهان همیشگی ساده و آسان نماید. آموزش کاربردی طرز تهیه بستنی سنتی زعفرانی را به روشی خاص بیاموزید!

طرز تهیه بستنی موزی

طرز تهیه بستنی موزی با خامه
طرز تهیه بستنی موزی با خامه

این بخش را به این موضوع اختصاص داده ایم تا به شما مراحل آماده سازی و طرز تهیه بستنی موزی را به روشی کاربردی و خانگی در عین حال حرفه ای بیاموزیم. دقت و توجه شما سروران می تواند به ما در تهیه بخش آموزش رایگان آشپزی کمک کننده بوده و انگیزه ما را دوچندان کند. آموزش عالی طرز تهیه بستنی نارگیلی را از دست ندهید.

طرز تهیه بستنی موزی را با کاملترین دستور برای شما عزیزان در اینجا قرار داده ایم. همراه ما در سایت آموزش آشپزی آنلاین باشید و طرز تهیه بستنی موزی همراه با رسپی را مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با بستنی ها، بخش طرز تهیه انواع بستنی را مطالعه فرمایید.

دوره آموزش ولنتاین و روز عشق
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق

در ابتدا لازم است از عناصر تشکیل دهنده بستنی موزی برایتان اندکی توضیح و تشریح داشته باشیم. ماده غذایی اصلی این بستنی موزی همانطور که خودتان هم می دانید میوه موز می باشد. این میوه که از دسته میوه های استوایی محسوب می شود را در برخی از مناطق جهان به عمل می آورند. آموزش بینظیر طرز تهیه بستنی نسکافه ای را حتما بخوانید.

طعم و مزه موز شیرین بوده و این مزه سبب شده تا افراد زیادی همواره خواستار آن باشند. جدا از این موضوع شما با استفاده از موز خواهید توانست تا مواد مغذی و عالی زیادی را به بدن خود هدیه دهید. در ادامه آموزش طرز تهیه بستنی موزی به خواص این میوه گرانبها اشاره خواهیم نمود. آموزش جذاب طرز تهیه بستنی لیمویی یکی از بهترین بخش های آموزشی است.

حتما بخوانید
طرز تهیه بهترین کیک تولد شکلاتی 14 نفره

آموزش طرز تهیه بستنی موزی خانگی

طرز تهیه بستنی موزی خانگی
طرز تهیه بستنی موزی خانگی

توجه داشته باشید که شما با مصرف بستنی موزی آن هم به صورت خانگی، خواص بسیار زیادی را برای خود به ارمغان می آورید. این خواص می تواند برای هر فردی وسوسه کننده باشد. در این بخش آموزشی برایتان از عناصر تشکیل دهنده در آموزش طرز تهیه بستنی موزی خواهیم گفت. آموزش کاربردی طرز تهیه بستنی طالبی را به کاملترین روش بیاموزید!

این مواد اولیه ناب و بینظیر عبارتند از موز، شیر و خامه سنگین بوده که بسیار کم و در عین حال دارای خواص بی اندازه و عالی می باشند. شما به احتمال زیاد با خواص شیر و میزان کلسیم موجود در آن مطلع هستید. از طرفی در رابطه با خامه سنگین نیز در ادامه برایتان نکاتی را خواهیم گفت. آموزش ناب طرز تهیه بستنی شاتوتی یکی از بینظیرترین بخش های آموزشی است!

این سه مواد اولیه را شما می توانید در جدول ارزش غذایی مشاهده کنید که از جایگاه مناسبی برخوردار هستند. توجه داشته باشید که بستنی موزی یکی از بهترین بستنی های موجود در بازار بوده و به شما توصیه می کنیم تا طرز تهیه بستنی موزی را به بهترین نحوه بیاموزید. آموزش حرفه ای طرز تهیه بستنی توت فرنگی را حتما بخوانید.

همانطور که قول دادیم اشاره کوتاهی به خواص موز خواهیم داشت. میوه موز دارای خواصی نظیر کاهش استرس، افزایش هوشیاری مغز، کاهش وزن، بهبود بیماری های قلبی و عروقی، درمان مشکلات گوارشی، افزایش سطح سلامت چشم، افزایش استحکام استخوان ها و بی نهایت خواصی که در اثر مصرف موز بدست می آید.

نکات طرز تهیه بستنی موزی با خامه

طرز تهیه بستنی موزی آسان
طرز تهیه بستنی موزی آسان

در این بخش از آموزش رایگان آشپزی برای شما عزیزان و همراهان نکاتی را در رابطه با آموزش طرز تهیه بستنی موزی شرح داده ایم که به شما کمک می کند تا بتوانید مراحل تهیه و سرو بستنی موزی را به سادگی بیشتر به انجام برسانید. پس در ادامه با ما همراه باشید. این نکات کلیدی که بدان اشاره خواهد شد، عبارتند از:

  • همواره سعی داشته باشید تا از مواد اولیه تازه و مرغوب در تهیه انواع بستنی و دسر استفاده نمایید. شما بهتر است که از مواد غذایی درجه یک در تهیه و سرو بستنی موزی بهره ببرید.
  • این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است تا از شیر کم چرب در تهیه این بستنی استفاده شود. این باعث می شود تا شما بتوانید میزان چربی مناسبتری دریافت نمایید.
  • توجه داشته باشید که میزان کالری خامه سنگین زیاد بوده و آنرا به اندازه ای که گفته شده است مصرف نمایید. مصرف زیادتر آن برای شما کالری بسیار بیشتری را به دنبال خواهد داشت.
  • به یاد داشته باشید که خامه سنگین همان خامه قنادی است که سبب فرم دهی مناسب به بستنی ها می شود و شما با استفاده از آن می توانید بستنی هایی به همان طعم بیرونی تهیه و حتی سالمتر از آنها میل نمایید.
حتما بخوانید
طرز تهیه کیک صبحانه لیمو و خشخاش خانگی 10 عدد

همانطور که ملاحظه نمودید برای شما عزیزان نکاتی را شرح دادیم که کمک کننده در آموزش طرز تهیه بستنی موزی بوده و شما با رعایت آنها خواهید توانست تا بستنی موزی خوشمزه تری را در منزل تهیه و سرو نمایید. توجه داشته باشید که این نکات کلیدی را مهم به حساب آورید. آموزش عالی طرز تهیه بستنی وانیلی را مطالعه فرمایید.

در ادامه شما با مراحل آماده سازی و طرز تهیه بستنی موزی آشنا خواهید شد. این مراحل به صورت مرحله به مرحله نگارش شده است تا شما بتوانید راحتتر آنها را مطالعه کرده و فراگیرید. از اینکه این آموزش آشپزی بخش بستنی ها را تا اینجا دنبال کردید، نهایت سپاس را از شما داریم. آموزش جامع طرز تهیه انواع بستنی یکی از بهترین بخش های آموزشی است.

طرز تهیه بستنی موزی خوشمزه
طرز تهیه بستنی موزی خوشمزه
چاپ دستور

طرز تهیه بستنی موزی با خامه خانگی برای 6 نفر

طرز تهیه بستنی موزی در منزل

طرز تهیه بستنی موزی با خامه را برای شما در این بخش آموزشی تدارک دیده ایم. این دستور العمل یک روش بسیار ساده و راحت برای درست کردن بستنی موزی است. بستنی از جمله معروفترین دسرهای جهان می باشد که با میوه ها و اسانس های مختلف طعم دار می شود. بستنی موزی بسیار پرطرفدار و مناسب همه سنین به ویژه کودکان می باشد.

  • نویسنده‌: 1TouchFood
  • زمان آماده سازی: 5
  • زمان پخت: 300
  • مجموع زمان: 305
  • بازدهی: 6 1x
  • دسته: بستنی
  • روش پخت: داخل فریزر
  • نوع: ملل
  • رژیم غذایی: معمولی
مقیاس

مواد لازم

  • 4 عدد موز برش داده شده
  • 1/2 پیمانه شیر
  • 1/2 پیمانه خامه سنگین

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی مواد اولیه بستنی موزی

روی یک ظرف را با کاغذ روغنی بپوشانید. برش های موز را به ترتیب روی آن قرار داده بین 3 تا 5 ساعت در فریز بگذارید تا خشک شوند.

مرحله دوم : ترکیب مواد اولیه بستنی موزی

موز ها را از روی کاغذ روغنی برداشته و در مخلوط کن بریزید. شیر و خامه را به آن اضافه کرده و آنقدر هم بزنید تا نرم شوند.

طرز تهیه بستنی موزی ساده
طرز تهیه بستنی موزی ساده

مرحله سوم : قرار دادن بستنی موزی در فریزر

مواد را به یک ظرف انتقال داده و روی آنرا با پلاستیک پوشانده، سپس درب ظرف را بگذارید و به مدت دو ساعت فریز کنید تا ببندد.

مرحله چهارم : سرو بستنی موزی

سپس با اسکوپ بستنی قالب زده و داخل ظرف ریخته و سرو کنید.

طرز تهیه بستنی موزی خانگی
طرز تهیه بستنی موزی خانگی

نکات مهم و ترفندها

می توانید به دلخواه موز را با میوه دیگری نیز جایگزین کنید.

به جای خامه میتوانید از شیر خالی استفاده کنید اما خامه، بستنی را نرم تر و خوشمزه تر می کند.

اگر احساس کردید که مقدار موز استفاده شده در آن کم است از موز بیشتری استفاده کنید.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 148.6
  • شکر: 10.6g
  • سدیم: 16.7g
  • چربی: 8g
  • چربی اشباع شده: 4.9g
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس:
  • کربوهیدارت: 19.5g
  • فیبر: 2g
  • پروتئین: 1.9g
  • کلسترول: 28.8g

کلمات کلیدی: طرز تهیه بستنی موزی با خامه خانگی برای 6 نفر ، دستور تهیه بستنی موزی ، بستنی موزی

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

1 comments

  1. مریم زمانی

    این بستنی واقعا خوشمزس. تا حالا فکر نکرده بودم میشه درست کرد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *