سبد خرید
جوجه کباب حلزونی

طرز تهیه جوجه کباب حلزونی به روش خانگی 4 نفره

در اینجا طرز تهیه جوجه کباب حلزونی به روش خانگی 4 نفره را به شما آموزش میدهیم. اگر به دنبال غذاهای خاص و متفاوت و در عین حال آشپزی آسان هستید با آموزش جوجه کباب حلزونی همراه ما باشید. به شما پیشنهاد می کنیم در صورت علاقمندی انواع ادویه کباب کوبیده ، معرفی 11 ادویه مخصوص را مطالعه کنید.

جوجه کباب از جمله غذاهای پرطرفدار و محبوب در ایران و همه دنیاست. در دوره همی ها و میهمانی ها و چه در جشن و تفریح اولین غذایی که به ذهن ما میرسد جوجه کباب است چرا که هم لذیذتر است و هم زمان کمتری برای تهیه آن نیاز داریم. جوجه کباب انواع مختلفی دارند و به روش های متفاوت می توان آن را مزه دار و طبخ نمود.

جوجه کباب حلزونی یک غذای مجلسی و شیک است این جوجه هم ظاهری شیک دارد و هم دارای طعمی بی نظیر است. جوجه کباب حلزونی را می توانید در ماهیتابه در منزل براحتی تهیه کنید و اگر دسترسی به ذغال و منقل دارید می توانید براحتی روی آن کباب کنید.

جوجه کباب انواع مختلفی دارد و به روش های متفاوت می توان آن را مزه دار و طبخ نمود.
یک روش فوق العاده ساده و راحت و در عین حال کاملاً متفاوت استفاده از فیله مرغ و سیخ چوبی است. در اینجا توصیه می کنیم طرز تهیه انواع کباب اصیل ایرانی و ملل بهمراه معرفی و آموزش آنها را مطالعه کنید.

دوره آموزش آنلاین جوجه کباب ملل
دوره آموزش آنلاین جوجه کباب ملل

مواد لازم برای تهیه جوجه کباب حلزونی:

  • سینه مرغ نیم کیلو
  • آرد 4 قاشق غذاخوری
  • نشاسته 1 قاشق غذاخوری
  • آرد ذرت 2 قاشق غذاخوری
  • سس کچاپ تند 1 قاشق غذاخوری
  • سس سویا 2 قاشق غذاخوری
  • آب 1 لیوان
حتما بخوانید
طرز تهیه دیپ سالمون دودی خانگی مجلسی 12 نفر
فیله مرغ برای جوجه کباب حلزونی
فیله مرغ برای جوجه کباب حلزونی

طرز تهیه جوجه کباب حلزونی:

ابتدا سینه مرغ را به قطعات مساوی برش دهید. حال باید مواد لازم برای مرینیت کردن مرغ را آماده کنید. برای این کار نمک، فلفل، پاپریکا، پودر سیر یا سیر رنده شده ، کاری و همه مواد را در یک ظرف گود ریخته و با هم مخلوط کنید. فیله های مرغ را به مدت یک ساعت درون مواد قرار دهید. می توانید مواد مرینیت کردن را شب قبل آماده کرده و فیله ها را در یخچال قرار داده و استراحت دهید. 

فیله ها را به حالت پیچیده شده به سیخ بکشید. اگر برای تهیه کباب از ماهیتابه استفاده می کنید جوجه ها را به سیخ چوبی بکشید. جوجه ها را در روغن با حرارت متوسط کاملاً سرخ کنید و با مواد دورچین یا سبزیجات فصل سرو کنید. این جوجه کباب را می توانید با برنج سرو کنید. نوش جان​

امیدواریم آموزش طرز تهیه جوجه کباب حلزونی برای شما مفید و از این دستور غذای خوشمزه لذت برده باشید و در منزل تهیه و در کنار عزیزانتان میل نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم حتما طرز تهیه انواع کباب و طرز تهیه انواع غذاهای ملل را مطالعه کنید. دنیایی از طرز تهیه انواع دسر و غذا را در اینجا پیدا خواهید کرد.

ترجمه و نگارش : سایت آشپزی 1TouchFood

طرز تهیه جوجه کباب حلزونی به روش خانگی 4 نفره - آموزش آنلاین آشپزی
تهیه جوجه کباب فیله مرغ حلزونی 1

طرز تهیه جوجه کباب حلزونی مخصوص و رستورانی و کاملترین دستور پخت جوجه کباب حلزونی مجلسی و عالی و روش آسان و سریع آموزش جوجه کباب حلزونی خانگی با نکات طلایی

حتما بخوانید
طرز تهیه اورفا کباب ترکیه ای اصل 6 نفره

نوع: کباب

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: جوجه کباب حلزونی

بازده دستورالعمل: 4

کالری: 180

زمان آماده سازی: PT1H00M

زمان پخت و پز: PT0H15M

زمان کل: PT1H15M

اجزاء دستورالعمل:

  • سینه مرغ نیم کیلو
  • آرد ۴ قاشق غذاخوری
  • نشاسته ۱ قاشق غذاخوری
  • آرد ذرت ۲ قاشق غذاخوری
  • سس کچاپ تند ۱ قاشق غذاخوری
  • سس سویا ۲ قاشق غذاخوری
  • آب ۱ لیوان

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه جوجه کباب حلزونی را به شکل ساده و کاربردی خدمت شما عزیزان آموزش دادیم. مواد اولیه اصلی جوجه کباب حلزونی شامل سینه مرغ، آرد، نشاسته و سس سویا می باشد. با تهیه این مواد اولیه شما می توانید این غذای خوشمزه را در منزل تهیه کرده و در کنار اعضای خانواده میل نمایید.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *