سبد خرید
طرز تهیه راگو بره خانگی مخصوص برای 6 نفر

طرز تهیه راگو بره خانگی مخصوص برای 6 نفر

طرز تهیه راگو بره خانگی مخصوص برای 6 نفر را برای شما عزیزان به روش حرفه ای و کاربردی تهیه و تدارک دیده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزشی استفاده لازم را برده و راگو بره را به سادگی تهیه و سرو نمایید. راگو بره از جمله خوراک های بینظیر و خوشمزه ای است که برای شما تهیه کرده ایم.

در این بخش از آموزش آشپزی برای شما مراحل طرز تهیه راگو بره را به روشی تهیه کرده ایم تا بتوانید راگو را به ساده ترین روش تهیه و تدارک دیده ایم. نام دیگری که در طرز تهیه راگو بره بکار می رود را میتوان به عنوان خوراک بره دانست. این آموزش برای شما عزیزان به صورت خاص تهیه شده است. آموزش عالی طرز تهیه ژیگو با گوشت بره را از دست ندهید.

راگو بره خوراک خوشمزه و نابی است که از جمله غذاهای ملی و اصیل فرانسوی بوده و بسیاری از افراد بومی فرانسه در روز ملی فرانسه آنرا طبخ می نمایند. فراگیری طرز تهیه راگو بره سبب می شود تا بتوانید غذایی مقوی به همراه مواد مغذی تهیه نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه سالاد ایکرا را حتما مطالعه فرمایید.

طرز تهیه راگو بره

شما در این بخش از آموزش آنلاین آشپزی با طرز تهیه راگو بره به صورت کاملا حرفه ای آشنا خواهید شد. فرانسه از جمله قطب های آشپزی و تغذیه است که در اروپا دارای جایگاه مناسبی می باشد. آموزش کاربردی طرز تهیه لازانیا گوشت از بهترین بخش های آموزشی بوده و به روش سنتی ایتالیایی آموزش داده شده است.

طرز تهیه راگو بره خوشمزه
طرز تهیه راگو بره خوشمزه

طعم و مزه غذاهای فرانسوی از جایگاه بسیار عالی و مناسبی برخوردار است. در این میان طرز تهیه راگو بره به روشی ساده و در عین حال حرفه ای برای شما همراهان تهیه شده است که شما می توانید با استفاده از آموزشی که برایتان شرح داده شده است این خوراک خوشمزه را در منزل تهیه و نوش جان نمایید. آموزش بینظیر طرز تهیه نان پرتزل را به روش اصیل آلمانی بیاموزید.

نکته ای که در رابطه با تهیه و پخت راگو بره وجود دارد این مورد است که این غذا از جمله خوراک های بسیار لوکس بوده و میتوان این راگو را به صورت خوراک و یا مایه گوشتی در پاستا به کار برد. این مورد به تمایلات خود شما برای سرو این راگو بره خواهد بود. آموزش جذاب طرز تهیه سوپ تره فرنگی را به روش فرانسوی بیاموزید!

آموزش طرز تهیه راگو بره فرانسوی

در این بخش از آموزش رایگان آشپزی برای شما سروران مراحل طرز تهیه راگو بره و نکات کلیدی و مهمی را شرح می دهیم که سبب می شود تا شما بتوانید این راگو فرانسوی را به بهترین روش تهیه و تدارک ببینید. برای آشنایی بیشتر با انواع خوراک، بخش طرز تهیه انواع خوراک را مطالعه فرمایید.

طرز تهیه راگو بره فرانسوی
طرز تهیه راگو بره فرانسوی

این بخش از آموزش آشپزی را اختصاص می دهیم به معرفی عناصر تشکیل دهنده که در آماده سازی و طرز تهیه راگو بره بکار می رود. برای آشنایی بیشتر با غذاهای بین المللی، بخش طرز تهیه انواع غذاهای ملل را مطالعه فرمایید.

این مواد اولیه عبارت است از گوشت سردست بدون استخوان بره، روغن زیتون، پیاز، کرفس، هویج، رازیانه، پوره گوجه فرنگی، مرزنجوش، آویشن، گل محمدی، رزماری، پرتقال، فلفل قرمز چیلی، فلفل سیاه و نمک که تمامی این مواد از خواص بینظیری برخوردارند. آموزش درجه یک طرز تهیه کاپوناتا سیسیلی را به سادگی بیاموزید.

حتما بخوانید
طرز تهیه نان و خوراک بره اشکانی از غذاهای ایران باستان
دوره آموزش تهیه فلافل و هوموس
دوره آموزش تهیه فلافل و هوموس

در پاراگراف قبلی برای شما عزیزان شرح دادیم که عناصر تشکیل دهنده مورد استفاده در دستور پخت راگو بره را می توانید در جدول ارزش غذایی مطالعه کنید که از چه جایگاهی برخوردار می باشد. آموزش بینظیر طرز تهیه کوفته تبریزی را به روش اصیل و سنتی بیاموزید!

نکات طرز تهیه راگو بره خوشمزه

در ادامه این بخش از آموزش رایگان آشپزی برای شما عزیزان نکاتی را در رابطه با آموزش طرز تهیه راگو بره آماده نموده ایم. امیدواریم که از این نکات مهم و کلیدی استفاده لازم را برده و این خوراک فرانسوی خوشمزه را به واسطه نکاتی که در ادامه برایتان شرح داده می شود تهیه نمایید. آموزش ویژه طرز تهیه راگو بلونیز از برترین راگو های فرانسوی می باشد.

طرز تهیه راگو بره مجلسی
طرز تهیه راگو بره مجلسی

نکات کلیدی و تاثیرگذاری که در طرز تهیه راگو بره مورد استفاده می باشد، عبارتند از:

  • سعی داشته باشید که از مواد اولیه تازه و با کیفیت در تهیه و طبخ انواع خوراک استفاده نمایید.
  • شما این امکان را دارید که در صورتیکه گوشت سردست بدون استخوان بره در دسترس نداشتید، گوشت چرخ شده در تهیه این خوراک بکار ببرید.
  • شما می توانید برای غلظت بیشتر خوراک بره از آرد استفاده کنید تا بتوانید خوراک غلیظی داشته باشید.
  • از جمله مواردی که همواره تاکید داریم تا آنرا مورد توجه قرار دهید این مسئله است که سعی کنید تا مصرف نمک دریا را جایگزین نمک یددار موجود در بازار نمایید.
  • از دیگر مواردی که لازم است تا توجه به آن داشته باشید این است که شاید برای شما دسترسی به گوجه فرنگی سان مارزانو میسر نباشد و مجبور باشید تا از گوجه فرنگی معمولی استفاده نمایید.
  • توصیه ما به شما مصرف پوره گوجه فرنگی سان مارزانو می باشد اما در صورتیکه یا ماده غذایی در دسترس شما نبود، سعی داشته باشید تا از گوجه فرنگی معمولی استفاده نمایید.
  • شما می توانید به انتخاب خود از گل محمدی و یا گل سرخ تازه و خشک استفاده نمایید تا بتوانید عطر و طعم را به خوراک بره خود هدیه دهید.
  • این امکان برای شما فراهم است تا از پودر آویشن و یا برگ آویشن به انتخاب خود استفاده کنید تا بتوانید عطر این گیاه دارویی را به غذایتان بیفزایید.

مواردی که برای شما آورده شد را میتوان به عنوان نکاتی در طرز تهیه راگو بره دانست که کمک می کند تا بتوانید این خوراک خوشمزه را به سادگی تهیه و سرو نمایید. امیدواریم که از این نکات به نحو احسن در تهیه و پخت راگو بره بهره ببرید و این غذای خوش طعم و مزه را به راحتی در منزل تهیه و نوش جان نمایید. آموزش ناب طرز تهیه راگو توسکانی را مطالعه کنید.

در ادامه برای شما مراحل طرز تهیه راگو بره را به صورت مرحله ای آموزش داده ایم. این مراحل به گونه توضیح داده شده است تا شما بتوانید به سادگی هرچه تمام این خوراک فرانسوی را تهیه و آماده نمایید. آموزش منحصر به فرد طرز تهیه شنیسل مرغ را به روش خانگی بیاموزید!

همواره منتظر نظرات شما عزیزان در بخش کامنت ها هستیم تا ما را در ارائه آموزش های حرفه ای و ناب یاری نمایید. امیدواریم تا از آموزش هایی که برای شما ارائه می شود رضایت کامل داشته باشید. آموزش طرز تهیه پاستا تورینو نیز برای شما جذاب خواهد بود.

طرز تهیه راگو بره اصیل
طرز تهیه راگو بره اصیل
چاپ دستور

طرز تهیه راگو بره خانگی مخصوص برای 6 نفر

طرز تهیه راگو بره ساده

طرز تهیه راگو بره را به روش حرفه ای برای شما تهیه کرده ایم. البته راگو خوراکی است که با دستورهای متفاوتی طبخ می گردد اما راگو بره را به قول معروف خورشت ملی فرانسه می نامند.

حتما بخوانید
طرز تهیه پنینی مرغ دودی برای 2 نفر

در این بخش برای شما عزیزان طرز تهیه راگو بره را تدارک دیده ایم. امیدواریم که مورد توجه یکایک شما خوبان قرار گیرد.

حتما سوالات خود را در بخش نظرات مطرح کنید تا بتوانیم پاسخگوی مسائل شما در رابطه با این آموزش باشیم.

  • نویسنده‌: علی خشنود
  • زمان آماده سازی: 35
  • زمان پخت: 200
  • مجموع زمان: 235
  • بازدهی: 6 1x
  • دسته: خوراک
  • روش پخت: داخل فر
  • نوع: ملل
  • رژیم غذایی: معمولی
مقیاس

مواد لازم

900 گرم سردست بدون استخوان بره

60 میلی لیتر روغن زیتون

1 عدد پیاز بزرگ

80 گرم کرفس

1 عدد هویج بزرگ

2 عدد رازیانه درشت

4 حبه سیر تازه

800 گرم پوره گوجه فرنگی (سان مارزانو)

4 شاخه مرزنجوش تازه

3 شاخه آویشن تازه

1 شاخه گل محمدی تازه

800 میلی لیتر آب ولرم

3 شاخه رزماری خرد شده

1 عدد پرتقال برای مزه دار کردن

1 قاشق چای خوری فلفل قرمز چیلی

به میزان دلخواه نمک دریا و فلفل سیاه

دستور تهیه

مرحله اول : پخت اولیه سردست راگو بره

در گام نخست تابه ای بزرگ و مناسب را انتخاب کرده و در درونش مقداری روغن بیفزایید. در ادامه سردست بره را به تابه افزوده و ادویه ها را به آن اضافه نمائید.

حرارت اجاق شعله را بر روی متوسط قرار داده و دو طرف آنرا به خوبی سرخ کرده و پس از 25 دقیقه که رنگی قهوه ای به خود گرفت، آنها را از تابه خارج نمائید.

طرز تهیه راگو بره خوش طعم
طرز تهیه راگو بره خوش طعم

مرحله دوم : پخت مواد اولیه راگو بره در تابه

در گام دوم پیاز و سیر را بصورت نگینی و ریز خرد کرده و کرفس، هویج و رازیانه را نیز به همین صورت خرد نمائید.

همه این مواد را به تابه اضافه نموده و اجازه دهید تا با روغنی که از سردست باقی مانده است، به مدت 10 دقیقه تفت داده شوند.

طرز تهیه راگو بره عالی
طرز تهیه راگو بره عالی

مرحله سوم : افزودن سردست و باقی مواد راگو بره به تابه

در گام سوم سردست بره و آب گوشتی که از آن باقی مانده را به تابه اضافه نمائید. در ادامه پوره گوجه فرنگی، مرزنجوش، آویشن و رزماری را به همراه یک لیوان آب ولرم به تابه بیفزائید. بر روی حرارت اجاق، اجازه دهید تا به مدت 8 دقیقه بجوشد.

طرز تهیه راگو بره بینظیر
طرز تهیه راگو بره بینظیر

مرحله چهارم : پخت سردست و مخلفات راگو بره در فر

در گام چهارم ابتدا فر را گرم کنید. سپس سردست و باقی مواد را در درون سینی فر اضافه کرده و به مدت 1 ساعت درون فر قرار دهید.

پس از طی این زمان، به آن 200 میلی لیتر آب ولرم بیفزائید و اجازه دهید تا 1 ساعت دیگر در داخل فر بپزد.

طرز تهیه راگو بره مخصوص
طرز تهیه راگو بره مخصوص

مرحله پنجم : آخرین پخت سردست راگو بره

در ادامه گوشت بره را بر روی تخته آشپزی قرار داده و آنرا به قطعات کوچگ برش داده و به مجددا به قابلمه اضافه نمائید. حدود 30 دقیقه دیگر اجازه دهید تا بره بخوبی نرم شود.

پس از طی این مدت زمان، گل محمدی، پوست پرتقال تازه و فلفل چیلی قرمز را به قابلمه اضافه و 10 دقیقه بعد خوراک راگو بره آماده سرو می باشد.

نکات مهم و ترفندها

توجه داشته باشید که فر را در دمای 350 درجه فارنهایت و یا 175 درجه سانتیگراد گرم نمائید.

اگر در مرحله آخر، غلظت خوراک خیلی زیاد بود به آن آب ولرم بیشتری بیفزائید.

می توانید این خوراک را به عنوان مایه ماکارونی تهیه نموده و ریگاتونی ایتالیایی را با آن ترکیب نمائید.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 449.7
  • شکر: 6.7
  • سدیم: 35.6
  • چربی: 24.9
  • چربی اشباع شده: 7.7
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس:
  • کربوهیدارت: 16.1
  • فیبر: 3.7
  • پروتئین: 21.9
  • کلسترول: 77.2

کلمات کلیدی: طرز تهیه راگو بره

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

طرز تهیه راگو بره خانگی مخصوص برای 6 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
1

طرز تهیه راگو بره مخصوص از انواع خوراک سنتی و اصیل فرانسوی با طرز تهیه مرحله به مرحله راگو بره خوشمزه و طرز تهیه آسان راگو بره خانگی لوکس با نکات طلایی پخت راگو

نوع: خوراک

سبک آشپزی: فرانسوی

کلمات کلیدی: طرز تهیه راگو بره

بازده دستورالعمل: 6

کالری: 449.7

زمان آماده سازی: PT0H35M

زمان پخت و پز: PT3H20M

زمان کل: PT3H55M

اجزاء دستورالعمل:

  • ۹۰۰ گرم سردست بدون استخوان بره
  • ۶۰ میلی لیتر روغن زیتون
  • ۱ عدد پیاز بزرگ
  • ۸۰ گرم کرفس
  • ۱ عدد هویج بزرگ
  • ۸۰۰ گرم پوره گوجه فرنگی (سان مارزانو)
  • ۴ شاخه مرزنجوش تازه
  • ۴ حبه سیر تازه
  • ۳ شاخه آویشن تازه
  • ۳ شاخه رزماری خرد شده
  • ۱ قاشق چای خوری فلفل قرمز چیلی

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه راگو بره از انواع غذاهای سنتی و اصیل فرانسوی را برایتان آموزش دادیم. امیدواریم که از این بخش استفاده لازم را برده و راگو بره را در منزل به سادگی تهیه و نوش جان نمایید.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *