سبد خرید
طرز تهیه میت بال سوئدی به روش رستورانی

طرز تهیه میت بال سوئدی به روش رستورانی 6 نفر

در این رسپی طرز تهیه میت بال سوئدی به روش رستورانی 6 نفر را به صورت حرفه ای به شما آموزش میدهیم. میت بال همان گوشت ای قلقلی هستند که به روش های مختلف پخته و سرو می شوند یک غذای فوق العاده راحت و خوشمزه است به شرطی که مزه دار کردن گوشت را بلد باشید.

طرز تهیه میت بال سوئدی خوشمزه
طرز تهیه میت بال سوئدی خوشمزه

به جز سس که عطر و طعم بسیار خوبی به این غذا میدهد ادویه هایی مثل زیره و سیر و جوزهندی راز خوشمزه تر شدن میت بال می باشد. همراهان عزیز در اینجا آموزش طرز تهیه سینی کباب ترکی به روش خانگی ۴ نفر با رسپی کامل نیز برای مطالعه در اختیار شما قرار دارد.

مواد لازم برای کوفته ها در طرز تهیه میت بال سوئدی

گوشت چرخکرده 500 گرم
پیاز 1 عدد رنده شده
تخم مرغ 1 عدد
آرد سوخاری 2 قاشق غذاخوری
خامه نصف لیوان
سیر رنده شده 2 حبه
زیره 1 قاشق چایخوری
فلفل سیاه 1 قاشق چایخوری
نمک به میزان لازم
روغن برای سرخ کردن

مواد لازم برای سس در طرز تهیه میت بال سوئدی

کره 1 قاشق غذاخوری
آرد 1 قاشق غذاخوری
آب گوشت 2 لیوان
خامه نصف لیوان
نمک، فلفل به میزان لازم

مواد لازم برای پوره در طرز تهیه میت بال سوئدی

سیب زمینی 3 عدد
کره 1 قاشق غذاخوری
سیر 1 فنجان
پنیر چدار یا پنیر پیتزا 2 قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه میت بال سوئدی به روش رستورانی

طرز تهیه میت بال سوئدی خانگی
طرز تهیه میت بال سوئدی خانگی

طرز تهیه میت بال سوئدی شامل چند مرحله می باشد. در ابتدا کوفته قلقلی ها را آماده می کنیم. برای این کار مواد اولیه شامل گوشت چرخ کرده ، پیاز ، تخم مرغ ،آرد سوخاری ، خامه، سیر رنده شده ، زیره ، فلفل سیاه و نمک به میزان لازم را در یک ظرف گود ریخته و خوب ورز می دهیم. پس از اینکه مخلوط آماده شد آن را داخل یخچال قرار داده و حدود 20 الی 30 دقیقه استراحت می دهیم.

حتما بخوانید
طرز تهیه یخمه ترش اصفهان مجلسی برای 4 نفر

پس از سپری شدن زمان استراحت شروع به درست کردن کوفته ها می کنیم بدین صورت که تکه هایی به اندازه یک گردو برداشته و به شکل گرد درمی آوریم سپس با روغن بسیار کمک تفت داده و اجازه می دهیم تا خوب بپزد. در صورت تمایل آموزش فوق العاده آموزش فینگر فود بیش از 30 نوع فینگرفود را نیز مطالعه کنید.

در مرحله دوم باید پوره را آماده کنیم به همین منظور پوست سیب زمینی را گرفته و در آب ریخته و صبر می کنیم خوب بپزد. طرز تهیه انواع خوراک و طرز تهیه انواع غذاهای ملل را مطالعه نمایید. دنیایی از طرز تهیه انواع غذا را در اینجا پیدا خواهید کرد. مطالعه آموزش انواع غذا با گوشت چرخ کرده و غذا با تخم مرغ حاوی اطلاعات بسیار خوبی می باشد.

در مرحله سوم سس را آماده می کنیم. برای تهیه سس کوفته ها، کره را در تابه ریخته و پس از ذوب شدن آرد را درون آن تفت می دهید تا بوی خامی آن گرفته شود. بعد خامه و آب گوشت را ریخته و اجازه می دهیم 4 الی 5 دقیقه بجوشد سپس آن از روی اجاق برمی داریم.

اکنون سیب زمینی را در آبکش ریخته و با بلندر یا غذا ساز هم می زنیم تا به خوبی صاف و یکدست شود. سپس کره و شیر و پنیر پیتزا و ادویه جات را اضافه می کنیم. آموزش طرز تهیه رول بادمجان با سس پستو با رسپی کامل برای مطالعه در اختیار شما قرار دارد.

دوره آموزش آنلاین جوجه کباب ملل
دوره آموزش آنلاین جوجه کباب ملل

نکات و ترفندها در طرز تهیه میت بال سوئدی

برای خوشمزه تر شدن میت بال می توانید از جوزهندی نیز استفاده کنید تا غذای شما عطر و طعم بهتری داشته باشد. به شما پیشنهاد می کنیم حتما طرز تهیه انواع سالاد سبزیجات ایتالیایی 10 سالاد اصل را مطالعه کنید.  ​

حتما بخوانید
طرز تهیه میرزا قاسمی بادمجان گیلانی برای 5 نفر

امیدواریم آموزش طرز تهیه میت بال سوئدی برای شما مفید و از این دستور غذای سوئدی لذت برده باشید و در منزل تهیه و در کنار عزیزانتان میل نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم حتما نکات و دانستنی های آشپزی را مطالعه کنید.  ​

طرز تهیه میت بال سوئدی به روش رستورانی 6 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
تهیه میت بال سوئدی به روش رستورانی 1

طرز تهیه میت بال سوئدی خوشمزه و اصل و بهترین دستور پخت و طرز تهیه میت بال سوئدی مخصوص و مجلسی و آسانترین طرز تهیه میت بال سوئدی رستورانی با نکات مهم

نوع: خوراک

سبک آشپزی: سوئدی

کلمات کلیدی: طرز تهیه میت بال سوئدی

بازده دستورالعمل: 6

کالری: 200

زمان آماده سازی: PT0H45M

زمان پخت و پز: PT0H45M

زمان کل: PT1H30M

اجزاء دستورالعمل:

  • گوشت چرخکرده ۵۰۰ گرم
  • تخم مرغ ۱ عدد
  • آرد سوخاری ۲ قاشق غذاخوری
  • خامه نصف لیوان
  • سیر رنده شده ۲ حبه
  • زیره ۱ قاشق چایخوری
  • آب گوشت ۲ لیوان
  • سیب زمینی ۳ عدد
  • پنیر چدار یا پنیر پیتزا ۲ قاشق غذاخوری
  • سیر ۱ فنجان
  • کره ۱ قاشق غذاخوری
  • پیاز ۱ عدد رنده شده

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه میت بال سوئدی را به صورت حرفه ای و اصیل برای شما عزیزان آموزش دادیم. امیدواریم که از این آموزش استفاده کرده و با تهیه مواد اولیه تازه، میت بال سوئدی را به سادگی در منزل تهیه و نوش جان نمایید.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *