سبد خرید
طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی برای 5 نفر

طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی برای 5 نفر

طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی برای 5 نفر را بصورت کاملا حرفه ای و عالی برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین آشپزی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و در منزل برای عزیزانتان تهیه و سرو نمایید. پلو مخلوط یکی از غذاهای رایج در بسیاری از کشور ها علی الخصوص کشور های آسیایی می باشد. پلو مخلوط چینی را میتوان براحتی در این بخش بیاموزید. پس با ما همراه باشید. طرز تهیه ساندویچ پنینی ژامبون مخصوص می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.
آشپزی چینی این روزها بین طرفداران غذاهای سالم و اقتصادی هوادار زیادی پیدا کرده است. طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی که امروز در حال آموزش آنلاین آن به شما عزیزان هستیم، به انتخاب محبوب خانم ها و مخصوصا مادرهایی که کودک بد غذا دارند تبدیل شده است. پلو مخلوط چینی نه تنها ظاهر جذابی دارد بلکه بهترین انتخاب برای جلوگیری از هدر رفتن برنج و کته اضافه در یخچال شماست. طرز تهیه پلو بخارا را به شما عزیزی که در حال مطالعه این بخش هستید بسیار توصیه می کنیم.
چین یکی از کشور های عظیم و پر جمعیتی است که دارای قدمت باستانی و بلند و بالایی بوده می باشد. این کشور که در شرق قاره آسیا واقع شده است، از جمعیت بالای یک میلیارد نفری بهره مند بوده و فرهنگ آن نیز بسیار غنی و از قدمت طولانی برخوردار است. طرز تهیه کهی پلا مخصوص مازندرانی یک پیشنهاد ویژه به شماست.
فرهنگ آشپزی و تغذیه چین خاص منطقه شرق آسیاست و شاید برای ما ایرانی ها زیاد جالب نباشد؛ اما در این میان طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی که مشغول به آموزش آن هستیم را میتوان یکی از غذاهای خوش طعم و مزه این کشور دانست. در صورتیکه علاقه دارید با غذاهای دیگر کشور ها بطور کامل آشنا شوید، بخش طرز تهیه انواع غذاهای ملل را بخوانید.

طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی خوشمزه
طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی خوشمزه

فهرست مطالب

آموزش طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی خوشمزه عالی

در این بخش از آموزش کاربردی و آسان طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی برای شما در ابتدا مواد اولیه را معرفی کرده و در ادامه مراحل پخت پلو مخلوط را برایتان بصورت کاربردی و حرفه ای خواهیم گفت تا شما عزیزان بتوانید این پلوی خوش طعم و مزه را در منزل برای خانوادتان تهیه و سرو نمایید. عناصر تشکیل دهنده پلو مخلوط چینی عبارت است از کته پخته شده سرد، هویج، نخود فرنگی، پیاز، تخم مرغ، کره، پیازچه، سس سویا، روغن کنجد، فلفل سیاه و سیرتازه که این پلو را تشکیل می دهد.
همانطور که می دانید در طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی مواد اولیه بسیار غنی و مفیدی بکار رفته است که اگر دقت کرده باشید شما با استفاده از این مواد در هر غذایی می توانید املاح معدنی و مواد مغذی بسیار ارزشمندی را به بدن خود هدیه دهید. در این جهت مصرف این پلو که در جدول ارزش غذایی از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است، برای کودکان می تواند بسیار مناسب باشد. در صورتیکه تمایل به یادگیری غذای دیگر هستید، طرز تهیه مجبوس مرغ را بخوانید.

زمانبندی و بازدهی در طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی

طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی عالی و زمانبندی تهیه آن
طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی عالی و زمانبندی تهیه آن
  • زمان آماده سازی 15 دقیقه
  • زمان پخت 30 دقیقه
  • دستور پخت آسان
  • مناسب برای 4 نفر

مواد لازم در طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی

  • پلو یا کته پخته سرد 3 پیمانه
  • هویج نگینی 1 پیمانه
  • نخود فرنگی 2/3 پیمانه
  • پیاز 1 عدد
  • تخم مرغ همزده 2 عدد
  • کره 50 گرم
  • پیازچه 2 بوته
  • سس سویا ، روغن کنجد ، فلفل ، نمک به میزان لازم
  • سیر خرد شده در صورت تمایل 1 حبه

دستور پخت در طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی

مرحله اول : آماده سازی مواد اولیه پلو مخلوط

پیاز را مکعبی خرد کنید و با نصف کره و یک قاشق روغن تفت دهید تا شیشه ای شود. نخود فرنگی و هویج و سیر را اضافه کنید و با حرارت ملایم حدود 10 دقیقه خوب تفت دهید تا کمی آب بیاندازد. در صورت نیاز می توانید چند قاشق آب اضافه کنید.

حتما بخوانید
طرز تهیه شنیسل مرغ خانگی خوشمزه برای 6 نفر
طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی خانگی
طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی خانگی

مرحله دوم : تفت مواد اولیه پلو مخلوط چینی

وقتی هویج ها کمی نرم شدند مواد را در کنار ماهیتابه جمع کنید. باقیمانده کره را آب کنید و برنج یا کته سرد را در آن خوب تفت دهید. راز خوشمزه شدن طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی در تفت دادن پلو یا کته سرد است. پلو سرد خوب برشته می شود و به پلو مخلوط مزه بهتری می دهد.

مرحله سوم : پخت پلو مخلوط اصل چینی

وقتی پلو حدود 7 الی 8 دقیقه تفت خورد سس سویا، فلفل، نمک، پیازچه خرد شده و تخم مرغ را اضافه کنید. تمامی مواد را خوب مخلوط کنید و اجازه دهید تا برای حدود 5 دقیقه جا بیفتد. غذای شما آماده است. چاشنی پلو مخلوط غیر از سس سویا، سرکه بالزامیک و حتی سس سوماق می باشد.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای شناخت هرچه بیشتر پلو ها و چلوهای ایرانی و بین المللی، طرز تهیه انواع پلو و چلو را بخوانید. در ادامه شما عزیزان می توانید مراحل تهیه و طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی را به صورت ویدئو مشاهده کرده و این پلوی خوشمزه و مغذی چینی را در منزل تهیه و سرو نمایید.
نوش جان!

فیلم آموزشی طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی آسان

طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی برای 5 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
2 5

طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی برای 5 نفر از انواع پلو اصیل چین با طرز تهیه پلو های مخلوط خوشمزه بصورت مرحله به مرحله و آموزش طرز تهیه ویدئویی پلو مخلوط چینی آسان

نوع: پلو و چلو

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی برای 5 نفر

بازده دستورالعمل: 5

کالری: 150

زمان آماده سازی: PT0H15M

زمان پخت و پز: PT0H30M

زمان کل: PT0H45M

اجزاء دستورالعمل:

  • پلو یا کته پخته سرد 3 پیمانه
  • هویج نگینی 1 پیمانه
  • نخود فرنگی 2/3 پیمانه
  • پیاز 1 عدد
  • تخم مرغ همزده 2 عدد
  • کره 50 گرم
  • سس سویا ، روغن کنجد ، فلفل ، نمک به میزان لازم
  • پیازچه 2 بوته

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه پلو مخلوط اصل چینی برای 5 نفر را برای شما عزیزان بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار دادیم. امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین را آموخته و در منزل تهیه و سرو نمایید. نوش جانتان!

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *