سبد خرید
طرز تهیه پیاز تنوری اصل ایتالیایی برای 8 نفر

طرز تهیه پیاز تنوری اصل ایتالیایی برای 8 نفر

طرز تهیه پیاز تنوری اصل ایتالیایی برای 8 نفر را برای شما عزیزان در این بخش از آموزش آنلاین آشپزی تهیه نموده ایم تا بتواند برای شما همراهان مفید واقع شود. امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین را فراگرفته و پیاز تنوری را به روشی ساده و کاربردی آموخته و در منزل تهیه و سرو نمایید.

شما با توجه لازم و فراگیری طرز تهیه پیاز تنوری این امکان را بدست می آورید تا پیش غذایی ناب و خوش طعم در منزل تهیه و تدارک ببینید. روند این بخش آموزشی به نوعی نگارش شده است تا شما امکان بهره مندی از یک آموزش آشپزی درجه یک را بدست آورده و پیاز تنوری خوشمزه ای را در منزل تهیه و نوش جان نمایید.

همانطور که اکثر شما سروران می دانید آموزش طرز تهیه پیاز تنوری برای برخی از افراد به دلیل دورچین بودن و استفاده مکملی در مهمانی ها و یا دورهمی کاربرد دارد. در برخی دیگر از افراد نیز که تعداد زیادی هم ندارند، مصرف پیاز تنوری به تنهایی صورت می گیرد. آموزش کاربردی طرز تهیه سالاد ایکرا را به روش اصیل روسی بیاموزید!

حال در اینجا شما چه قصد استفاده از پیاز تنوری برای دورچین و یا مصرف به تنهایی داشته باشید، آموزش طرز تهیه پیاز دورچین برای شما می تواند بسیار مناسب و کاربردی باشد. آموزش عالی طرز تهیه دلال گوجه سبز یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری است.

مطمئن باشید که در ادامه برای شما عزیزانی که وقت گذاشته و این آموزش تهیه و پخت پیاز تنوری را مطالعه می فرمایید، نکات خوبی را به همراه داریم. آموزش جذاب طرز تهیه زیتون پرورده را به روش اصیل گیلانی و سنتی بیاموزید!

طرز تهیه پیاز تنوری

طرز تهیه پیاز تنوری خوشمزه
طرز تهیه پیاز تنوری خوشمزه

در این بخش از آموزش آشپزی به تهیه و پخت پیاز تنوری پرداخته و شما به واسطه فراگیری طرز تهیه پیاز تنوری این امکان را بدست می آورید که این مزه و یا پیش غذای خوش طعم را در منزل و به آسانی تهیه و سرو نمایید. مراحلی که در این آموزش بیان شده برای شما جذاب خواهد بود.

جالب است که برخی از افراد با استفاده از روش هایی برای طعم دار و مرینیت کردن پیاز بهره برده و طرز تهیه پیاز تنوری را به روشی خاص و بی بدیل تهیه و سرو می نمایند. ما نیز تصمیم گرفته ایم که پیاز تنوری را به روش اصیل و سنتی ایتالیایی برای شما همراهان تهیه و سرو نماییم. آموزش جذاب طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی را به سادگی بیاموزید!

حتما بخوانید
طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ فوری 4 نفره
دوره آموزش جوجه کباب ملل
دوره آموزش جوجه کباب ملل

ایتالیا یکی از بهترین کشور های اروپایی در زمینه آشپزی و تغذیه است که به عنوان قطب آشپزی محسوب شده و همواره با بسیاری از کشور ها در رقابت برای اثبات آشپزی خود بوده است. شما می توانید برای آشنایی بیشتر با انواع غذاهای بین المللی، بخش طرز تهیه انواع غذاهای ملل را مطالعه فرمایید.

این کشور را میتوان کشوری موفق نیز در زمینه انواع غذاهای گوناگونی و فست فودی در سراسر جهان دانست. پیاز تنوری از همان دسته غذا هایی است که شما طرز تهیه آنرا در این آموزشی خواهید آموخت. این امکان برای شما عزیزی که علاقه به یادگیری بیشتر پیش غذا دارید فراهم است تا بخش طرز تهیه انواع پیش غذا و مزه را مطالعه داشته باشید.

آموزش طرز تهیه پیاز تنوری ایتالیایی

طرز تهیه پیاز تنوری ایتالیایی
طرز تهیه پیاز تنوری ایتالیایی

در این بخش آموزش رایگان آشپزی شما در ابتدا با عناصر تشکیل دهنده و مواد اولیه مورد استفاده در پیاز تنوری آشنا خواهید و در ادامه با نکاتی که به شما کمک می کند تا پیش غذایی خوش طعم و مزه را به روش ایتالیایی آن تهیه و طبخ نمایید، آشنا خواهیم نمود. آموزش استثنایی طرز تهیه ماست بورانی بادمجان یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست!

مواد اولیه و عناصر تشکیل دهنده در آموزش طرز تهیه پیاز تنوری عبارتند از پیاز، روغن زیتون، فلفل سیاه، نمک و سرکه بالزامیک که این مواد غذایی با وجود اینکه تعداد کمی دارند اما خواص بینظیر و عالی را با خود به همراه دارند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا در جدول ارزش غذایی مشاهده نمایید که این مواد اولیه دارای چه جایگاهی می باشند.

این را به خاطر داشته باشید که مصرف پیاز به تنهایی یکی از بهترین مواد غذایی برای درمان بسیاری از عارضه ها و بیماری بوده و شما به روش های گوناگونی در اکثر غذاها، علی الخصوص در انواع خورشت و خوراک ایرانی حضور این ماده غذایی دیده می شود که این امری بسیار عالی و مناسب می باشد. آموزش طرز تهیه کاناپه پنیر را بخوانید.

نکات طرز تهیه پیاز تنوری آسان

طرز تهیه پیاز تنوری آسان
طرز تهیه پیاز تنوری آسان

در ادامه این بخش آموزشی شما با نکاتی که در طرز تهیه پیاز تنوری کاربردی بوده و کمک می کند تا پیش غذایی مناسب و سالم تر بدست آورید، شرح داده شده است. آموزش درجه یک طرز تهیه دلال ماست شمالی را نیز از دست ندهید.

به شما عزیزان توصیه داریم تا این نکات کلیدی را در تهیه پیاز تنوری رعایت کرده و پیش غذایی هرچه خوشمزه تر را برای خود در منزل تهیه و سرو نمایید. این نکات جالب توجه عبارتند از:

  • سعی داشته باشید همواره در تهیه و سرو انواع غذاها و علی الخصوص پیاز تنوری از مواد غذایی و عناصر تشکیل دهنده تازه و مرغوب استفاده کنید تا طعم و مزه ای اصیل را تجربه نمایید.
  • دقت داشته باشید که در صورتیکه قصد دارید تا پیاز تنوری را به روش اصیل آن تهیه و سرو کنید، بهتر است تا از پیاز قرمز در دستور پخت این پیش غذا بهره ببرید.
  • با اینکه روغن زیتون فواید ناب و بینظیری برای فرد مصرف کننده به همراه دارد، در صورتیکه این روغن گیاهی و عالی را در دسترس نداشتید از روغن های دیگری نظیر کانولا، ذرت و کنجد بهره ببرید.
حتما بخوانید
چرا ادویه های آبادان معروف شدند؟

همانطور که ملاحظه داشتید برای شما عزیزان نکاتی که کمک کننده شما در یادگیری طرز تهیه پیاز تنوری می باشد را شرح دادیم. امیدواریم که این موارد را رعایت کرده و پیاز تنوری را به روش اصیل ایتالیایی و همانطور که برایتان در ادامه شرح داده ایم تهیه و طبخ نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه کاپوناتا سیسیلی یکی دیگر از انواع مزه ای ایتالیایی است.

در ادامه برایتان مراحل آماده سازی و طرز تهیه پیاز تنوری را به گونه ای خاص و مرحله به مرحله برای شما همراهان شرح داده ایم. امیدواریم که پیاز تنوری را به خوبی در منزل تهیه کرده و طرز تهیه اصیل آنرا به درستی اجرایی نمایید. خوشحال می شویم نظرات شما را در رابطه با این آموزش آشپزی بدانیم. آموزش عالی طرز تهیه سوپ آرد برنج را بخوانید.

طرز تهیه پیاز تنوری در منزل
طرز تهیه پیاز تنوری در منزل
چاپ دستور

طرز تهیه پیاز تنوری اصل ایتالیایی برای 8 نفر

طرز تهیه پیاز تنوری خانگی

طرز تهیه پیاز تنوری اصل ایتالیایی را به صورت کاملا حرفه ای و مرحله به مرحله برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

  • نویسنده‌: ناهید لواسانی
  • زمان آماده سازی: 20
  • زمان پخت: 30
  • مجموع زمان: 50
  • بازدهی: 8 1x
  • دسته: پیش غذا و مزه
  • روش پخت: داخل فر
  • نوع: ملل
  • رژیم غذایی: معمولی
مقیاس

مواد لازم

  • 4 عدد پیاز
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • نمک و فلفل به مقدار لازم
  • 2 قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی دما و سینی فر

فر را در دمای 220 درجه سانتی گراد گرم کنید. پیاز ها را از وسط خرد کنید و با یک قلمو روی آن روغن زیتون پخش کنید. با کمی فلفل و نمک آن ها را طعم دار کنید و روی سینی فر بچینید.

مرحله دوم : پخت و سرو پیاز تنوری

پیاز ها را به مدت 25 تا 30 دقیقه داخل فر قرار دهید تا کاملا طلایی رنگ و پخته شوند. روی پیاز ها کمی سرکه ریخته، سپس سرو کنید.

نکات مهم و ترفندها

شما می توانید طبق سلیقه خود از چاشنی های دیگری هنگام پخت این پیاز ها استفاده کنید.

شما می توانید پیازهای تنوری را همراه برنج، فست فود و انواع غذاها سرو کنید.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 54.3
  • شکر: 2.9
  • سدیم: 14.8
  • چربی: 3.4
  • چربی اشباع شده: 0.5
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس:
  • کربوهیدارت: 5.7
  • فیبر: 0.9
  • پروتئین: 0.6
  • کلسترول:

کلمات کلیدی: طرز تهیه پیاز تنوری اصل ایتالیایی برای 8 نفر ، دستور پخت پیاز تنوری ، پیاز تنوری

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

طرز تهیه پیاز تنوری اصل ایتالیایی برای 8 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
تنوری1

طرز تهیه پیاز تنوری اصل از انواع پیش غذا و مزه ایتالیایی با ساده ترین طرز تهیه حرفه ای پیاز تنوری گریل در منزل و طرز تهیه فوری پیاز تنوری خوشمزه با نکات تکمیلی

نوع: پیش غذا و مزه

سبک آشپزی: ایتالیایی

کلمات کلیدی: طرز تهیه پیاز تنوری

بازده دستورالعمل: 8

کالری: 54.3

زمان آماده سازی: PT0H20M

زمان پخت و پز: PT0H30M

زمان کل: PT0H50M

اجزاء دستورالعمل:

  • ۴ عدد پیاز
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۲ قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه پیاز تنوری را به روشی کاربردی و ساده برایتان آموزش دادیم. امیدواریم که آموزش پیاز تنوری را به خوبی آموخته و این پیش غذای خوشمزه را در منزل تهیه و نوش جان نمایید.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *