سبد خرید
طرز تهیه پیراشکی کرم دار خانگی برای 9 نفر

طرز تهیه پیراشکی کرم دار خانگی برای 9 نفر

طرز تهیه پیراشکی کرم دار خانگی برای 9 نفر را برایتان بصورت کاملا حرفه ای قرار دادیم. امیدواریم بتوانید طرز تهیه این پیراشکی خوشمزه را در منزل آموخته و آنرا برای عزیزانتان تهیه کنید. پیراشکی یک غذای روسی است و خمیر آن می تواند خمیر پیتزا یا حتی خمیر نان بربری باشد. این بستگی به هنر آشپزی شما دارد.

پیراشکی ها از خوراکی هایی هستند که طرفداران خاص خود را دارند. حتما آموزش آشپزی این رسپی را مطالعه کرده و از آن لذت ببرید. سعی شده است تا ساده ترین و کاربردی ترین رسپی پیراشکی برایتان قرار داده شود. برای افرادی که غذای رژیمی مصرف می کنند این پیراشکی ها باید با برنامه میل شود. آموزش بینظیر طرز تهیه نان بولکی را به سادگی بخوانید.

همانطور که در بالا ذکر شد پیراشکی از غذاهای سنتی روسی است. پیراشکی ها در طعم و مزه های مختلفی سرو می شوند. پیراشکی گوشت – پیراشکی مرغ و پیراشکی سبزیجات و … اینها همگی از انواع پیراشکی هستند. آموزش استثنایی طرز تهیه نان سبوس دار را حتما مطالعه فرمایید.

طرز تهیه پیراشکی کرم دار

طرز تهیه پیراشکی کرم دار در منزل
طرز تهیه پیراشکی کرم دار در منزل

فراموش نکنید که پیراشکی دارای خصوصیاتی است که باید رعایت شود و گرنه به نان روغنی می ماند. برای تهیه پیراشکی شما بایستی آن را در روغن سرخ نمایید. شما می توانید در دوره آموزش پخت کیک و شیرینی نیز شرکت نمایید و یا طرز تهیه انواع کیک را مطالعه نمایید.

طرز تهیه انواع کوکی و بیسکویت ها را نیز مطالعه کنید. کوکی ها و بیسکوییت های بسیاری را نیز در کنار پیراشکی کرم دار می توانید در منزل تهیه کنید. اکنون برای اجرای مرحله به مرحله و گام به گام طرز تهیه پیراشکی کرم دار دستور العمل زیر را کامل مطالعه نمایید. شما به طبخ پیراشکی کرم دار فاصله زیادی ندارید.

در اینجا طرز تهیه پیراشکی کرم دار را بصورت کاملا حرفه ای به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. امیدواریم این پیراشکی خوشمزه را طبخ نمایید. در صورتیکه تمایل به آشنایی بیشتر با انواع نان را دارید، بخش طرز تهیه انواع نان را مطالعه نمایید.

آموزش طرز تهیه پیراشکی کرم دار

طرز تهیه پیراشکی کرم دار خانگی
طرز تهیه پیراشکی کرم دار خانگی

بهترین دستور و طرز تهیه پیراشکی کرم دار را برایتان قرار دادیم. در این روش و طرز تهیه برای پیراشکی شما می توانید جای کرم پیراشکی مواد مختلف و گوناگونی را نیز جایگزین نمایید. دقت کنید که هر کدام که نیاز به پختن دارند را قبل از وارد کردن به خمیر پیراشکی بپزید و گرنه مغز پیراشکی شما که همان مواد پیراشکی است خام می ماند.

 

بهترین دستور و طرز تهیه پیراشکی کرم دار را برایتان قرار دادیم. در این روش و طرز تهیه برای پیراشکی شما می توانید جای کرم پیراشکی مواد مختلف و گوناگونی را نیز جایگزین نمایید. دقت کنید که هر کدام که نیاز به پختن دارند را قبل از وارد کردن به خمیر پیراشکی بپزید و گرنه مغز پیراشکی شما که همان مواد پیراشکی است خام می ماند.

شما در این آموزش کاربردی طرز تهیه پیراشکی کرم دار با مواردی آشنایی پیدا می کنید که به شما کمک می کند تا بتوانید پیراشکی مرغوب تری تهیه کرده و آن را برای اطرافیان و عزیزانتان تهیه و سرو کنید. توجه داشته باشید که برخی از افراد با خود خیال می کنند که طرز تهیه پیراشکی کرم دار مراحلی سخت دارد. آموزش عالی طرز تهیه نان پرتزل را به سادگی بیاموزید!

حتما بخوانید
طرز تهیه نان همبرگر خانگی خوشمزه 4 نفره
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق

این دسته از افراد لازم است تا طرز تفکر خود را تغییر دهند و این مورد را بدانند که تهیه پیراشکی کرم دار به آن سختی هایی که فکر می کنند نیز نبوده و با رعایت چند و پیشروی مرحله به مرحله، خواهند توانست تا پیراشکی کرم دار خوشمزه ای را در منزل تهیه و نوش جان نمایند. آموزش جذاب طرز تهیه نان پیده ترکیه را نیز مطالعه داشته باشید.

نکات طرز تهیه پیراشکی کرم دار

طرز تهیه پیراشکی کرم دار خوشمزه
طرز تهیه پیراشکی کرم دار خوشمزه

شما در این بخش از آموزش آنلاین آشپزی با نکاتی که کمک می کند تا طرز تهیه پیراشکی کرم دار را به نحوی تهیه کنید که هم سالم باشد و هم خوشمزه. این نکات کلیدی برای هر فردی که قصد تهیه پیراشکی کرم دار را دارد بسیار حائز اهمیت بوده و توجه به آنها لازمه این آموزش می باشد. آموزش کاربردی طرز تهیه نان چاودار را مطالعه داشته باشید.

از این جهت به شما پیشنهاد داریم تا نکات درجه یک و بی بدیل آموزش طرز تهیه پیراشکی کرم دار را به صورت کامل مطالعه داشته باشید تا بتواند راهنمای مناسب برای شما عزیزان باشد. این نکات به شرح ذیل می باشند:

  • پیراشکی ها یک میان وعده بسیار مناسب هستند که خوردن آنها با چای بسیار لذت بخش است.
  • بدلیل علاقه فراوان کودکان به پیراشکی بسیار دقت کنید که تعداد مصرف آن بالا نباشد وگرنه بسیار چاق کننده خواهد بود.
  • زمان پخت پیراشکی طبق دستورالعمل نهایتا نیم ساعت خواهد بود پس دقت کنید که بیشتر سرخ نشود.
  • در هنگام سرخ کردن پیراشکی شعله زیر تابه روغن ملایم باشد و زیاد نباشد چون باعث سیاه شدن و خشک شدن پیراشکی می شود.
  • در طرز تهیه پیراشکی کرم دار خانگی دقت داشته باشید که پیراشکی باید نرم و لطیف تهیه شود و گرنه مسیر کار را اشتباه رفته اید. خاصیت نرم و پفی بودن پیراشکی حتما رعایت شود.
  • برای تهیه مخمر سعی کنید بهترین مارک را انتخاب کنید. ما چون تبلیغ می شود پیشنهاد نمی کنیم ولی تا جای ممکن سعی کنید از بهترین مارک ها و برند ها استفاده کنید.
  • روغن قنادی یکی از موادیست که به آن نیاز دارید. سعی کنید این روغن را از قنادی ها تهیه کنید. این روغن پیراشکی شما را حرفه ای تر خواهد کرد.
  • برای مخلوط کردن مواد حواستان باید جمع باشد که از ظرف مناسبی جهت تهیه و فرآوری خمیر استفاده کرده باشید وگرنه ظرفتان سریع پر شده و جای کم خواهید آورد.
  • اگر در طرز تهیه پیراشکی کرم دار از این کار خوشتان آمد حتما قالبی را برای پیراشکی تهیه کنید تا کارتان سریعتر و سبک تر شود. این قالب کمک می کند تا شما قطعات یکسانی از پیراشکی را از خمیر جدا کرده و طبخ نمایید.
  • سعی کنید وانیل با کیفیت استفاده کنید. وانیل خاصیت تلخ بودن دارد از اینرو در خرید وانیل نیز دقت داشته باشید.

همانطور که ملاحظه کردید برای شما همراهان نکات ارزشمند در طرز تهیه پیراشکی کرم دار را به صورت کامل شرح دادیم. امیدواریم که این موارد را مطالعه کرده و آنها را در منزل به کار ببندید. در ادامه این بخش آموزشی برایتان مراحل پخت و تهیه پیراشکی کرم دار را شرح داده ایم. آموزش درجه یک طرز تهیه نان پیتا را از دست ندهید.

طرز تهیه پیراشکی کرم دار آسان
طرز تهیه پیراشکی کرم دار آسان

 

چاپ دستور

طرز تهیه پیراشکی کرم دار خانگی برای 9 نفر

طرز تهیه پیراشکی کرم دار

پیراشکی کرم دار ، از جمله میان وعده های جذاب و البته چالش برانگیزی است که سالیان سال است که از آن دوری می کنیم.

چونکه احساس می کنیم آنهایی که در بیرون از منزل پخته می شوند، خیلی نمی توانند سالم باشند و محققین هم توصیه به نخوردن آن در بیرون از منزل می کنند.

اما چه می شود اگر شما خودتان در منزل و به آسانی هر چه تمام تر این میان وعده خوشمزه را تهیه کنید و در کنار خانوادتان از خوردن آن لذت ببرید؟!

امروز ما این طرز تهیه آسان و البته سالم پیراشکی کرم دار را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم و امیدواریم که مورد توجه شما قرار بگیرد.

حتما بخوانید
طرز تهیه نان ادویه ای وانیلی 6 عددی
  • نویسنده‌: 1TouchFood
  • زمان آماده سازی: 130
  • زمان پخت: 30
  • مجموع زمان: 160
  • بازدهی: 18 1x
  • دسته: نان
  • روش پخت: اجاق گاز
  • نوع: روسی
  • رژیم غذایی: معمولی
مقیاس

مواد لازم

1 قاشق غذا خوری مخمر

360 میلی لیتر شیر گرم

2 عدد تخم مرغ

1 قاشق چای خوری نمک

60 میلی لیتر آب جوش

70 گرم شکر سفید

900 گرم آرد

50 گرم کره

80 میلی لیتر روغن قنادی ( شورتنینگ )

به مقدار لازم روغن نباتی

280 گرم شکر قنادی

1/5 قاشق چای خوری وانیل

4 قاشق غذا خوری آب ولرم در صورت نیاز

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی مخمر پیراشکی کرم دار

در مرحله نخست، ظرفی مناسب را انتخاب کرده و ابتدا آبجوش و بعد مخمر را اضافه کنید. به مدت 5 دقیقه اجازه دهید تا بخوبی پف کند.

مرحله دوم : ترکیب مواد اولیه

در گام دوم، ظرفی دیگر را انتخاب کرده و مخلوط مخمر، شیر ولرم، شکر سفید، نمک، تخم مرغ، روغن قنادی و 280 گرم آرد را با یکدیگر ترکیب نمایید.

چند دقیقه به صورت متناوب و با سرعت کم آنها را بهم زنید. 80 گرم آرد را به ظرف اضافه کنید تا خمیر به کف ظرف نچسبد. به مدت 5 دقیقه آنرا ورز دهید و در ادامه در کاسه ای چرب شده قرار دهید و روی آنرا بپوشانید.

مرحله سوم : استراحت و آماده سازی خمیر پیراشکی

خمیر را در مکانی گرم بگذارید و به مدت 20 دقیقه اجازه دهید تا استراحت کند تا حجمی دو برابری به خود بگیرد. پس از این مدت، 80 گرم آرد را بر روی سطحی صاف ریخته و خمیر را با وردنه به قطر 1.5 سانتی برسانید.

مرحله چهارم : قالب زدن خمیر پیراشکی

در این مرحله به همراه قالب مخصوص پیراشکی، برش هایی بر روی خمیر می زنیم و مجددا اجازه می دهیم تا خمیر قالب خورده به مدت 15 دقیقه استراحت کند تا پف کند.

مرحله پنجم : آماده سازی کرم پیراشکی

تا هنگامی که خمیر استراحت می کند، ماهیتابه ای را بر روی شعله اجاق قرار می دهیم و کره را در آن ذوب می نماییم. آرد، شکر قنادی و وانیل را به آن اضافه کرده و آب داغ را به آهستگی درون آن می ریزیم تا حالتی یکدست بگیرد.

تا زمانیکه بوی خامی آرد گرفته نشده است، روی حرارت نگهش می داریم و در آخر غلظتی شبیه به ماست چکیده خواهد گرفت.

مرحله ششم : سرخ کردن پیراشکی

ماهیتابه ای بزرگ و با دیواره های نسبتا بلند انتخاب کرده و درونش را به مقدار لازم روغن نباتی بریزید. هنگامی که روغن به دمای حدودا 175 سانتیگراد رسید، پیراشکی ها را داخلش قرار دهید.

هنگامی که آنها پف کردند، آنها را برگردانید و هر طرف آن می بایست رنگ قهوه ای طلایی بگیرد.

مرحله هفتم : روغن گیری و اضافه کردن کرم به پیراشکی

پس از آنکه دو طرف پیراشکی سرخ شد، آنها را درون یک توری و یا دستمال آشپزی بگذارید تا روغنش گرفته شود. در همین حین وقتی کمی خنک تر شد، سوراخی کوچک در کنارش ایجاد کنید و به اندازه 2 قاشق غذا خوری کرم در داخلش اضافه نمایید.

نکات مهم و ترفندها

برای تزئین پیراشکی کرمدار، می توانید از شکر، پودرقند و یا از شکلات بن ماری شده استفاده نمایید.

دقت داشته باشید که لازم نیست حتما در زمان سرخ کردن پیراشکی، روغن تمام سطح آنرا بگیرد.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 330.5
  • شکر: 20.3g
  • سدیم: 17.1g
  • چربی: 13.4g
  • چربی اشباع شده: 4.2g
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس:
  • کربوهیدارت: 47.3g
  • فیبر: 1.1g
  • پروتئین: 5.3g
  • کلسترول: 31.3g

کلمات کلیدی: طرز تهیه پیراشکی کرم دار ، آموزش پخت پیراشکی کرم دار ، دستور پخت پیراشکی کرم دار

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *