سبد خرید
طرز تهیه ژله رولی گل رز مجلسی برای 4 نفر

طرز تهیه ژله رولی گل رز مجلسی برای 4 نفر

طرز تهیه ژله رولی گل رز مجلسی برای 4 نفر را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی تدارک دیده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزش آنلاین استفاده لازم را برده و این ژله ناب و عالی را در منزل و دورهمی های خود تهیه و سرو نمایید. ژله رولی گل رز را میتوان از جمله ژله های فانتزی و مجلسی دانست که کاربرد زیادی دارد.

ژله رولی از جمله دسر های زیبا و درجه یکی است که مراحل ساده و آسانی دارد. برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند طرز تهیه ژله رولی گل رز کار دشواری است، این ژله روش تهیه آسانی داشته و شما می توانید در این آموزش به راحتی هرچه تمامتر می توانید این ژله ناب را تهیه و نوش جان نمایید. آموزش طرز تهیه ژله خرده شیشه را حتما بخوانید.

از دیگر مواردی که در طرز تهیه ژله رولی گل رز می تواند نقش کلیدی داشته باشد را شما عزیزان به واسطه نکاتی که در ادامه این توضیحات آماده است را می توانید به صورت اصولی مطالعه داشته باشید که قطعا به شما مطالب جالبی را خواهد آموخت. آموزش طرز تهیه ژله انار مجلسی را از دست ندهید.

طرز تهیه ژله رولی

طرز تهیه ژله رولی ساده
طرز تهیه ژله رولی ساده

شما در بخش آموزش کاربردی و عالی طرز تهیه ژله رولی هستید و ما در اینجا سعی داریم تا برای شما عزیزان ژله رولی را به روشی بی بدیل برایتان آموزش دهیم. این آموزش می تواند برای شما همراهان با فواید بالایی همراه باشد. پس سعی کنید تا مطالبی که در آموزش آمده را به دقت مطالعه نمایید. آموزش بینظیر طرز تهیه پودینگ زعفرانی را نیز از دست ندهید!

به احتمال زیاد شما هم می دانید که انواع ژله و ژله رولی که طرز تهیه آنرا در این بخش برایتان تدارک دیده ایم از ماده به نام ژلاتین تشکیل شده است. این ماده همانطور که احتمالا می دانید منبع خوبی برای رشد نوجوانان بوده و مصرف آن برای رشد ذهنی و جسمانی کودکان و نوجوانان مفید و الزامی است. آموزش استثنایی طرز تهیه پودینگ شکلاتی برای شما یک انتخاب ویژه است.

دوره آموزش ولنتاین و روز عشق
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق

از دیگر موادی که به وسیله مصرف انواع ژله ها برای شخص مصرف کننده و علی الخصوص سنین زیر 18 سال به همراه دارد، کلسیم و املاح معدنی است. این مواد مغذی که به ظاهر باورنکردنی هستند را شما می توانید با فراگیری طرز تهیه ژله رولی و دیگر ژله ها در منزل تهیه نموده و از خواص آن به همراه طعم و مزه ای که بینظیر هست نیز بهره مند شوید.

حتما بخوانید
غذاهای محبوب کودکان: 40 غذایی که کودکان شما عاشقشان می‌شوند!

از این جهت به شما پیشنهاد می کنیم که این عادت را در خود ایجاد کنید تا در صورتیکه فرزند کودک و یا نوجوانی در منزل دارید، هفته ای یکبار هم که شده ژله رولی را برای او تهیه و تدارک ببینید. پس توصیه می کنیم تا آموزش طرز تهیه ژله رولی را با دقت بیشتری دنبال نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه دسر پاناکوتا یکی از بهترین دسرهای برای یادگیری است!

آموزش طرز تهیه ژله رولی گل رز

طرز تهیه ژله رولی خوشمزه
طرز تهیه ژله رولی خوشمزه

ما این بخش آموزش آشپزی بخش دسر و ژله برای شما عزیزان طرز تهیه ژله رولی گل رز را به گونه ای خاص و استثنایی تهیه کرده ایم تا بتوانید بهترین نتایج را از این آموزش بگیرید. این آموزش آنلاین به گونه ای تدارک دیده شده تا بتوانید این ژله رولی گل رز را به گونه ای خاص و جذاب آموخته و در منزل تهیه نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه ژله آفتابگردان را بخوانید.

لازم است تا در ابتدای این آموزش آنلاین طرز تهیه ژله رولی برای شما عزیزان عناصر تشکیل دهنده و مواد اولیه در تهیه آنرا به زبانی شیوا و کارآمد برای شما توضیح دهیم. برای آشنایی بیشتر با انواع ژله، بخش طرز تهیه انواع دسر و ژله را مطالعه نمایید.

مواد اولیه در تهیه این ژله فانتزی و جذاب عبارت است از پودر ژله، بستنی وانیلی که به سادگی تهیه شده و در دسترس همگان قرار دارد. از این جهت شما عزیزان می توانید در جدول ارزش غذایی مشاهده نمایید که این عناصر تشکیل دهنده وضعیت مناسبی را دارند. آموزش طرز تهیه ژله قلبی را مطالعه فرمایید.

نکات مهم طرز تهیه ژله رولی

طرز تهیه ژله رولی مخصوص
طرز تهیه ژله رولی مخصوص

در ادامه این آموزش آنلاین آشپزی برای شما همراهان نکات مهم و با ارزشی را در رابطه با طرز تهیه ژله رولی خواهیم گفت که می تواند به شما عزیزان کمک شایانی داشته و از این نکات کلیدی و ساده بهره لازم را ببرید. برای بهره مندی از این موارد، پیشنهاد می کنیم تا در ادامه ما را همراهی فرمایید:

  • سعی کنید تا برای تهیه این ژله رولی خوشمزه و فانتزی از مواد اولیه تازه و مرغوب بهره ببرید تا بتوانید دسری ناب و عالی را تدارک ببینید.
  • به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا برای بهتر شدن و خوشرنگ تر شدن این ژله رولی گل رز از پودر ژله دیگری نیز استفاده نمایید.
  • شما امکان استفاده از چندین اسانس پودر ژله را به آسانی هرچه تمامتر دارید. پس از این فرصت به درستی استفاده کنید تا دسری بینظیر را در آخر داشته باشید.
  • به یاد داشته باشید که هرچه میزان بستنی وانیلی بیشتر باشد، شما می توانید طعم و مزه ای عالی تر را تجربه نمایید. اما نکته ای که بهتر است به آن توجه داشته باشید این است که به میزان تعادل از بستنی استفاده نمایید.
حتما بخوانید
طرز تهیه موس شکلاتی خانگی برای 2 نفر

همانطور که ملاحظه نمودید برای شما عزیزان نکاتی را که سبب هرچه سالم تر و خوشمزه تر شدن ژله رولی می شود را شرح دادیم. امیدواریم که از این بخش آموزش آنلاین بهره لازم را برده و طرز تهیه ژله رولی به شکل گل رز را به خوبی فراگرفته باشید. آموزش کاربردی طرز تهیه پودینگ بیسکویت از بهترین پودینگ های جهان می باشد!

شما می توانید در ادامه مراحل آماده سازی و طرز تهیه ژله رولی را به صورت مرحله به مرحله بیاموزید. امیدواریم مطالبی که در این بخش از آموزش آنلاین آشپزی بخش ژله ها برایتان شرح داده شد را پسندیده باشید. در قسمت نظرات منتظر کامنت های شما عزیزان هستیم. آموزش جذاب طرز تهیه دسر فرنی را نیز از دست ندهید.

چاپ دستور

طرز تهیه ژله رولی گل رز مجلسی برای 4 نفر

طرز تهیه ژله رولی گل رز

طرز تهیه ژله رولی گل رز را به صورت مرحله ای و کاملا کاربردی برای شما عزیزان آماده کردیم.

  • نویسنده‌: علی خشنود
  • زمان آماده سازی: 10
  • زمان پخت: 20
  • مجموع زمان: 30
  • بازدهی: 4 1x
  • دسته: دسر و ژله
  • روش پخت: یخچالی
  • نوع: ملل
  • رژیم غذایی: کم چربی
مقیاس

مواد لازم

  • 1 بسته ژله (طعم دلخواه)
  • 1/2 پیمانه بستنی وانیلی
  • 1/4 پیمانه آب داغ

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی مواد اولیه ژله رولی

ابتدا کف یک سینی را با نایلون یا سلفون بپوشانید و کمی آن را چرب کنید. ژله را در آب جوش حل کنید تا کاملا شفاف شود. کمی صبر کنید تا ژله خنک شود، سپس به آن بستنی اضافه کنید.

مرحله دوم : ترکیب مواد ژله رولی

ژله را داخل سینی ریخته و به آرامی آن را به مدت 30 دقیقه داخل یخچال قرار دهید تا سفت شود. ژله را از یخچال خارج کنید و به آرامی آن را رول کنید و از سلفون جدا کنید.

مرحله سوم : تزئین نهایی ژله رولی

ژله را به برش های کوچک تقسیم کرده و سرو کنید. برای اینکه ژله های شما شبیه گل رز شود می توانید با کم یک چاقو سرهای ژله را به حالت هفت و هشت برش دهید.

نکات مهم و ترفندها

هنگامی که بستنی را اضفه می کنید خیلی آن را هم نزنید و فقط کمی آن را با ژله مخلوط کنید.

ژله را بیش از 30 دقیقه داخل یخچال قرار ندهید زیرا هنگام رول کردن، خرد می شود.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 61
  • شکر: 13
  • سدیم: 7.5
  • چربی:
  • چربی اشباع شده:
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس:
  • کربوهیدارت: 14
  • فیبر:
  • پروتئین: 1.2
  • کلسترول:

کلمات کلیدی: طرز تهیه ژله رولی گل رز مجلسی برای 4 نفر ، دستور تهیه ژله رولی

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

طرز تهیه ژله رولی گل رز مجلسی برای 4 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
رولی9

طرز تهیه ژله رولی گل رز مجلسی از انواع دسر و ژله حرفه ای با طرز تهیه کاربردی ژله رولی شکل گل رز عالی و طرز تهیه آسان ژله رولی بهمراه نکات تکمیلی تزئین ژله رولی

نوع: دسر و ژله

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: طرز تهیه ژله رولی

بازده دستورالعمل: 4

کالری: 61

زمان آماده سازی: PT0H10M

زمان پخت و پز: PT0H20M

زمان کل: PT0H30M

اجزاء دستورالعمل:

  • ۱ بسته ژله (طعم دلخواه)
  • ۱/۲ پیمانه بستنی وانیلی

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه ژله رولی گل رز مجلسی را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار دادیم. امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین را آموخته و ژله رولی به شکل گل رز خوشمزه و ناب را در منزل تهیه نمایید.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *