دوره آموزش زبان انگلیسی برای آشپز ها : آموزش زبان انگلیسی برای آشپزها در دو دوره آموزش زبان عمومی و آموزش تخصصی با همکاری مجموعه مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood و ایران بریتیش IRANBritish برگزار می شود. اطلاعات کامل را می توانید در بخش دوره ها کامل مطالعه نمایید.

زمان برگزاری دوره ها زبان انگلیسی 15 مهرماه 1401 می باشد. بعد از خرید دوره مربوطه زمان و ساعت کلاس ها برایتان ارسال خواهد شد. برای آگاهی بیشتر و ثبت نام حتما به دوره های آموزش آشپزی مراجعه کنید.

کلاس ها آنلاین بوده و با حداکثر 10 نفر برگزار خواهد شد.

آیا برای سرآشپز شدن به زبان انگلیسی نیاز دارید؟

در حالی که بسیاری از مدارس آشپزی به دانش آموزان نیاز دارند که به زبان انگلیسی مهارت داشته باشند، بسیاری از بهترین سرآشپزهای جهان نیز مهارت های زبان خارجی عالی دارند.

چگونه یادگیری یک زبان جدید می تواند به سرآشپزها کمک کند؟

یادگیری زبان از طریق آشپزی مزایای بسیاری دارد. اگر در آشپزخانه مبتدی هستید، ممکن است به این معنی باشد که متوجه می شوید سفید کردن، شفاف کردن، لعاب زدایی یا جوشاندن به چه معناست. این یک راه حیله‌گرانه برای اطمینان از درک مطالبی است که اخیراً خوانده‌اید، زیرا نمی‌توانید هنگام آشپزی آن را بال بزنید.

کدام کشور برای تحصیل سرآشپز بهتر است؟

اگر می خواهید هنر آشپزی را از بهترین مدارس آشپزی در جهان مطالعه کنید، ایالات متحده آمریکا بهترین کشور است. کیفیت آموزش و آموزش آشپزی در ایالات متحده آمریکا و تعداد فرصت ها در درجه اول است. به غیر از ایالات متحده آمریکا، اروپا و نیوزلند مقاصد تحصیلی مورد علاقه بعدی برای تحصیل در هنرهای آشپزی هستند.

بهترین سرآشپز دنیا کیست؟

معرفی Joël Robuchon – سرآشپز با بیشترین تعداد ستاره میشلن. او رتبه یک را در بین 10 سرآشپز برتر جهان دارد و او را بر اساس رتبه بندی ستاره میشلین بهترین سرآشپز جهان می کند.

چگونه یک سرآشپز بین المللی شوم؟

دوره های تحصیلی زیر را می توان برای سرآشپز شدن دنبال کرد:

  • لیسانس مدیریت هتل (BHM) در آشپزی.
  • B.Sc. در مدیریت هتلداری و هتلداری
  • B.Sc. در رشته کترینگ و مدیریت هتلداری.
  • گواهینامه تولید مواد غذایی و شیرینی پزی.
  • دیپلم PG در هنر آشپزی.
  • کارشناسی در هنر آشپزی.
00
روز
00
ساعت
00
دقیقه
00
ثانیه

جزئیات

موضوع: دوره آموزش زبان انگلیسی برای آشپز ها + 2 دوره
میزبانی شده توسط: آموزش آنلاین آشپزی
شروع: جمعه, اکتبر 7, 2022 10:00 ق.ظ
دسته بندی: دوره های مجازی آشپزی
مدت زمان: 2 hours 30 minutes
منطقه زمانی کنونی: Asia/Tehran

توجه: زمان شمارش معکوس بر اساس منطقه زمانی محلی شما نشان داده می شود.