سبد خرید
جایزه سفر به ایتالیا با خرید پنیر پستو کالین

جایزه سفر به ایتالیا با خرید پنیر پستو کالین

وقتی اسم کالین را می‌شنویم، ناخودآگاه ذهنمان به سمت پنیرهای خوش‌رنگ و بویی می‌رود که با این برند در بازار عرضه می‌شود. پنیر امنتالر، پنیر چدار، پنیر گودا و دیگر پنیرهای طبیعی و پروسس از انواع پنیرهایی هستند که لبنیات کالین تولید کرده است. محصول جدیدی که وارد خانواده پنیرهای کالین شده، پنیر پستوی کالین است که با طعم پنیر پارمسان، ریحان تازه و کمی سیر شناخته شده است. این پنیر بافت و رنگ منحصر به فردی دارد.

کالین به مناسبت معرفی این محصول جدید خود، مسابقه‌ای بزرگ برگزار کرده که یک سفر  ایتالیا در انتظار برنده مسابقه است. اگر دوست دارید که شما هم در این مسابقه شرکت کنید، با ما همراه باشید تا با جزئیات کمپین پنیر پستو کالین آشنا شویم.

شرایط مسابقه بزرگ کالین چیست؟

برای این مسابقه کالین شرایطی را در نظر گرفته که به راحتی با انجام آن‌ها می‌توانید در قرعه کشی سفر به ایتالیا شرکت کنید.

  1. یکی از انواع پنیرهای پستوی کالین را خریداری کنید. این پنیرها شامل پنیر طبیعی پستو، پنیر دیپ پستو و پنیر ورقه ای پستو است.
  2. یک غذا با یکی از این پنیرهای کالین درست کنید.
  3. با استفاده از افکت‌های طراحی شده توسط کالین از غذا عکس یا فیلم بگیرید. شما می‌توانید این افکت‌ها را از پیج اینستاگرام کالین دانلود کنید.
  4. بعد از عکاسی یا فیلمبرداری از رسپی، عکس و فیلم غذا را در پیج قرار دهید و پیج اینستاگرام کالین را تگ کنید.
حتما بخوانید
بهترین تابه گریل در بازار ایران کدام است؟

به همین راحتی در مسابقه بزرگ کالین شرکت داده می‌شوید. در ضمن می‌توانید دستور غذاهای مختلف با پنیر پستو را در وبسایت کالین و از قسمت رسپی‌ها مشاهده کنید و با کمک آن‌ها غذا بپزید.

آشنایی با پنیرهای پستوی کالین

پنیرهای پستوی کالین به سه نوع پنیر طبیعی، پنیر دیپ و پنیر ورقه ای تقسیم می‌شود که در ادامه هر یک را معرفی می‌کنیم و برای خرید اینترنتی به قسمت محصولات وبسایت کالین بروید و با انتخاب پنیر مورد نظر قیمت پنیر پستو را مشاهده و خرید خود را نهایی کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

02
پنیرهای پستوی کالین

پنیر طبیعی پستو

پنیر طبیعی پستو کالین بافت نیمه‌سخت و رنگ سبز دارد. عطر و طعم این پنیر لذیذ است و غذاها را هم از نظر رنگ و هم طعم بسیار جذاب می‌کند. پنیر طبیعی پستو کالین طعمی آمیخته به پنیر پارمسان، ریحان و سیر دارد. طعم این پنیر متعادل است و یادآور طعم لذیذ سس پستو است. این پنیر با وزن 200 گرم به بازار عرضه شده و برای استفاده خانگی بسیار مناسب است. پنیر طبیعی پستو برای استفاده روی تخته مزه، سالاد و انواع غذاها و فست فودها مناسب است.

پنیر دیپ پستو

پنیر دیپ پستو یکی دیگر از انواع پنیرهای پستوی کالین است. این پنیر فرآوری شده مانند تمامی دیپ‌ها پنیری بافت نرمی دارد. نقطه ذوب پنیرهای دیپ پایین است و با حرارت خیلی زود نرم می‌شود. دیپ پستوی کالین انتخابی ایده‌آل برای استفاده روی میز مزه و انواع غذاها مانند پاستا، لازانیا، پیتزا، چیز برگر و هات داگ است. طعم لذیذ پنیر پارمسان، ریحان و سیر که در پنیر طبیعی پستو نیز وجود داشت در این دیپ به خوبی احساس می‌شود. پنیر دیپ پستوی کالین در دو وزن 100 و 800 گرم به بازار عرضه می‌شود. دیپ پستوی 100 گرمی بهترین انتخاب برای مصرف خانگی است.

حتما بخوانید
وقت آن است که درباره نوشتن در کلاس متفاوت فکر کنیم

پنیر ورقه ای پستو

پنیر ورقه‌ای پستو یکی دیگر از انواع پنیر پستو است که کاربرد زیادی برای درست کردن انواع ساندویچ‌ها، برگرها و فینگرفودها دارد. طعم پنیر ورقه ای پستو نیز مانند پنیر طبیعی با عطر و بوی ریحان تازه و کمی سیر در هم آمیخته است. پنیر ورقه‌ای پستو در وزن 180 گرم به بازار عرضه شده و می‌توان آن‌ها را هم برای غذای خانگی و هم در رستوران استفاده کرد.

و در پایان این که…

شما هم می‌توانید با خرید انواع پنیرهای پستوی کالین، در مسابقه بزرگ کالین شرکت کنید و برنده جایزه سفر به ایتالیا شوید. در حال حاضر خرید اینترنتی پنیر پستو فقط برای شهر تهران امکان‌پذیر است. همچنین اگر ساکن شهرهای دیگری به غیر از تهران هستید، می‌توانید پنیر پستو را از نمایندگی‌های فروش کالین تهیه کنید و برای ارتباط با شرکت با شماره 02165435041 و شماره تماس پشتیبانی فروشگاه 02122658631 در تماس باشید.

1 comments

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *