سبد خرید
b7e45c15 4824 4e7e afe6 fb31c27ce952

بهترین نرم افزار آموزشی آنلاین

در این مقاله قصد داریم یکی از پر مخاطب ترین و پر تکرارترین سوال ها را در مورد آموزش آنلاین و مجازی بدهیم. اینکه اگر یک آموزشگاه، موسسه ، دانشگاه ، مدرسه یا هر سیستم آمموزشی دیگری بخواهد یک سامانه آموزشی بومی انتخاب کند که توسط متخصصین ایران نوشته شده باشد کدام نرم افزار را انتخاب می کند؟

b7e45c15 4824 4e7e afe6 fb31c27ce952

اگر شما سری به آموزشگاه ها بزنید متوجه می شوید که انها متمرکز کار نمی کنند و برای هر بخش آموزشی از یک نرم افزار آموزشی استفاده می کنند و در نتیجه فراگیران باید چندین اپ را نصب کنند و چندین نام کاربری و رکز داشته باشند. این موضوع است که آنها را به فکر جمع بندی موارد آموزشی در یک بستر یکپارچه می اندازد.

آیا نرم افزاری یکپارچه جهت آموزش وجود دارد؟

سوال بسیار به جایی است. آیا نرم افزار وجود دارد که تمامی امکانات آموزشی را یکجا در یک برنامه و پلتفرم به صورت یک پارچه داشته باشد؟ جواب بله می باشد. “نرم افزار مَدیار” یک نرم افزار آموزشی گسترده و البته بومی می باشد که تمامی امکانات مورد نیاز اموزش را در خود جای داده است و روز به روز در حال توسعه و پیشرفت می باشد. این سامانه ابتدا کار خود را با امکانات محدودی شروع کرد و رفته رفته با توجه به نیاز مدارس و آموزشگاه ها به یک سامانه مدیریت یادگیری پیشرفته تبدیل شد.

امکان برگزاری آزمون آنلاین در مَدیار

یکی از مهمترین امکانات هر پکیج آموزشی قابلیت برگزاری آزمون آنلاین می باشد. زمانی این امکان کامل می شود که یک بانک سوال غنی به آن منتسب باشد و برای برگزاری آزمون فقط کافی است شما تعداد سوال و پایه و درس ها را مشخص کنید. آزمون ساز مدیار تنها یکی از ده ها امکان این نرم افزار می باشد که خود به تنهایی مانند یک پلتفرم مستقل عمل می کند.

حتما بخوانید
روغن ارده کنجد از کجا تهیه کنیم؟ 5 نکته مهم در خرید روغن ارده

9ec047bb 023f 435b 8c5e 92a47a543958

قابلیت مدیریت تکالیف درسی

به صورت سنتی هم می توان تکالیف را بررسی و مدیریت کرد. اما با چه کیفیتی و در چه زمانی؟ آیا مدیریت زمان برای مدرسین مهم نیست؟ همچنین با مجازی کردن ارسال تکالیف در دانش آموزان مهارت کار با رایانه و نرم افزار های اموزشی نیز تقویت می شود و آنها در آینده معضل کار با پلتفرم های انلاین را نخواهند داشت.

امکان برگزاری کلاس آنلاین

قطعا یکی از مهمترین بخش های هر سیستم مدیریت یادگیری بخش کلاس های آنلاین می باشد. سامانه مدیار با دارا بودن انواع پلتفرم های معروف (ادوبی کانکت ، بیگ بلو باتن ، اسکای روم ، جیتسی) و مطرح که در سطح کشور شناخته شده اند حرف اول را در بین رقیبان می زند و هیچ درخواستی را بی پاسخ نمی گذارد.

7c42f413 63d8 41eb 87d5 7fe4ad7c582c

چرا آموزش آنلاین یک نیاز است؟

مفهوم آموزش سنتی در چند سال اخیر به شدت تغییر کرده است. حضور فیزیکی در کلاس درس دیگر تنها گزینه یادگیری نیست حداقل با ظهور اینترنت و فناوری‌های جدید. امروزه، تا زمانی که بتوانید آنلاین شوید، هر زمان و هر کجا که بخواهید به آموزش با کیفیت دسترسی دارید. ما اکنون وارد عصر جدیدی می شویم – انقلاب آموزش آنلاین.

نیازی نیست که شک و تردیدهای پیرامون آموزش از طریق اینترنت را نادیده بگیرید. درک مفهوم پشت سر گذاشتن کلاس درس معمولی دشوار است، به خصوص اگر قرار باشد با فضای وسیعی به نام اینترنت روبرو شوید.

با این حال، این دلیل کافی برای اجتناب از این جایگزین نیست، که ثابت کرده است برای بسیاری از دانش آموزان معتبر و مفید است. طبق جدیدترین نظرسنجی گروه تحقیقاتی بابسون، بیش از 30 درصد از دانشجویان آموزش عالی در ایالات متحده حداقل یک دوره از راه دور را می گذرانند. آموزش آنلاین انتخاب معقولی است چه نوجوان و چه بزرگسال. به عنوان یک دانش آموز، این می تواند یک روش یادگیری مفید برای تقویت مهارت های شما در یک موضوع دشوار یا یادگیری یک مهارت جدید باشد.

حتما بخوانید
معرفی هتل سیمرغ کیش هتلی ارزان و به صرفه

آموزش آنلاین معلم و دانش‌آموز را قادر می‌سازد تا سرعت یادگیری خود را تنظیم کنند، و انعطاف‌پذیری بیشتری برای تنظیم برنامه‌ای که متناسب با دستور کار همه باشد، وجود دارد. در نتیجه، استفاده از یک پلتفرم آموزشی آنلاین باعث ایجاد تعادل بهتر بین کار و تحصیل می‌شود، بنابراین نیازی به رها کردن چیزی نیست. مطالعه آنلاین مهارت های مدیریت زمان حیاتی را به شما می آموزد، که یافتن یک تعادل خوب بین کار و مطالعه را آسان تر می کند. داشتن یک دستور کار مشترک بین دانش آموز و معلم همچنین می تواند هر دو طرف را به پذیرش مسئولیت های جدید ترغیب کند و استقلال بیشتری داشته باشد.

در فضایی به وسعت و گستردگی اینترنت، مهارت ها و موضوعات بی نهایتی برای آموزش و یادگیری وجود دارد. تعداد فزاینده ای از دانشگاه ها و مدارس آموزش عالی نسخه های آنلاین برنامه های خود را برای سطوح و رشته های مختلف ارائه می دهند. از آهنگسازی گرفته تا فیزیک کوانتومی، گزینه هایی برای هر نوع دانش آموزی وجود دارد. مطالعه آنلاین برنامه شما نیز یک گزینه عالی برای دریافت گواهینامه رسمی، دیپلم یا مدرک بدون پا گذاشتن فیزیکی در محوطه دانشگاه است. امروزه افراد گواهینامه هایی دریافت می کنند که به آنها کمک می کند در حرفه حرفه ای خود موفق شوند. موارد عالی به خصوص گواهینامه های مالی با بهترین ROI هستند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *