مرکز آموزش آنلاین آشپزی

بهترین ایونت های آمریکا در ماه اکتبر 2024

بهترین ایونت های آمریکا در ماه اکتبر 2024، مهمترین ها

ایونت های آمریکا در ماه اکتبر 2024، رویدادهای جذاب زیادی در سراسر ایالات متحده برگزار می‌شود. در ادامه 20 مورد از بهترین ایونت‌ها را معرفی می‌کنم:

بهترین ایونت های آمریکا در ماه اکتبر 2024

  1. فستیوال بالن‌های آلبوکرکی (Albuquerque International Balloon Fiesta) در نیومکزیکو (5-13 اکتبر) که هزاران بالن رنگارنگ در آسمان به پرواز در می‌آیند و یک چشم‌انداز تماشایی ایجاد می‌کنند.
  2. هالووین در سیلم (Salem Haunted Happenings) در ماساچوست (کل ماه اکتبر) که پر از مراسم‌های جادوگری، کارناوال‌های ترسناک و نمایش‌های متنوع است و علاقه‌مندان به تاریخچه جادوگران را جذب می‌کند.
  3. فستیوال فیلم ترسناک تلوراید (Telluride Horror Show) در کلرادو (11-13 اکتبر) برای عاشقان فیلم‌های ترسناک که شامل اکران فیلم‌های جدید و کلاسیک در این ژانر است.
  4. Harvest on the Harbor در پورتلند، مین (19-22 اکتبر) که یک جشنواره غذایی و نوشیدنی است و سرآشپزان معروف محلی غذاهای دریایی را سرو می‌کنند.
  5. فستیوال غذای هاوایی (Hawai’i Food & Wine Festival) در هاوایی (20-24 اکتبر) که با حضور سرآشپزان برتر و برگزاری کلاس‌های آموزشی و جشن‌های مختلف به غذاهای محلی هاوایی می‌پردازد.
  6. فستیوال دریایی South Beach در میامی (22-26 اکتبر) که رستوران‌های معروف غذاهای دریایی را ارائه می‌دهند و شامل مسابقات آشپزی و نوشیدنی است.
  7. Krewe of Boo در نیواورلئان (21 اکتبر)، یک کارناوال هالووینی معروف که خیابان‌های نیواورلئان را با رژه‌ها و نمایش‌های جذاب پر می‌کند.
  8. Oktoberfest لا مسا در سن دیگو، کالیفرنیا (4-6 اکتبر) که یک جشن سنتی آلمانی با موسیقی و غذاهای محلی برگزار می‌شود.
  9. فستیوال جاز بین‌المللی سن دیگو-تیخوانا (4-6 اکتبر) که هنرمندان برجسته جاز از دو کشور در این فستیوال گرد هم می‌آیند.
  10. San Diego International Film Festival (16-20 اکتبر) که ستارگان هالیوود به نمایش‌های فرش قرمز و اکران فیلم‌های جدید می‌پردازند.
  11. فستیوال موسیقی ACL در آستین، تگزاس (6-8 و 13-15 اکتبر) که از بزرگترین فستیوال‌های موسیقی در آمریکا است و شامل اجرای هنرمندان معروفی چون Red Hot Chili Peppers و Foo Fighters است.
  12. فستیوال غذا و نوشیدنی Del Mar در کالیفرنیا (2-7 اکتبر) که علاقه‌مندان به غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های مختلف می‌توانند از این فستیوال لذت ببرند.
  13. Apple Harvest Festival در پنسلوانیا (6-8 اکتبر) که جشنواره‌ای برای جشن گرفتن برداشت سیب با نمایش‌های محلی و غذاهای خانگی است.
  14. Halloween Horror Nights در اورلاندو، فلوریدا (سپتامبر تا اوایل نوامبر) که یکی از ترسناک‌ترین جشنواره‌های هالووین است و پارک یونیورسال استودیوها را به مکانی وحشتناک تبدیل می‌کند.
  15. Half Moon Bay Art & Pumpkin Festival در کالیفرنیا (14-15 اکتبر) که در آن بزرگترین کدوها به نمایش گذاشته می‌شوند و مردم در مسابقات کدو تنبل و هنرهای محلی شرکت می‌کنند.
  16. فستیوال نوشیدنی و غذا Napa Valley در کالیفرنیا (13-15 اکتبر) که به علاقه‌مندان نوشیدنی و غذاهای لوکس اختصاص دارد.
  17. فستیوال جاز Monterey (20-22 اکتبر) در کالیفرنیا که یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین فستیوال‌های جاز در جهان است.
  18. New York Comic Con (3-6 اکتبر) در نیویورک، که هواداران کمیک‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها را گرد هم می‌آورد.
  19. Great American Beer Festival در دنور، کلرادو (5-7 اکتبر) که یکی از بزرگترین فستیوال‌های نوشیدنی در جهان است و هزاران نوع نوشیدنی را به نمایش می‌گذارد.
  20. فستیوال فیلم‌های مستقل Woodstock در نیویورک (11-15 اکتبر) که فیلم‌سازان مستقل جدیدترین آثار خود را به نمایش می‌گذارند.
حتما بخوانید
ناهار چی بپزم با بیش از 100 تنوع غذایی

این رویدادها(ایونت های آمریکا در ماه اکتبر 2024) از سراسر آمریکا الهام‌بخش هستند و تجربه‌ای بی‌نظیر از فرهنگ، هنر، موسیقی و غذا به شما ارائه می‌دهند.

ایونت های آمریکا در ماه اکتبر 2024
ایونت های آمریکا در ماه اکتبر 2024

معرفی رادیو آشپزی را مجدد برایتان آورده ایم. مزایا، راهنمای شروع به گوش دادن، و نکات مهم در انتخاب برنامه‌های رادیو آشپزی را بررسی کردیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. امیدواریم از این محتوا راضی بوده باشید. حتما نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. شما عزیزان می توانید اپلیکیشن آموزش آشپزی را مستقیما روی گوشی خود نصب کنید و از خدمات آن بهره مند شوید.

تهیه شده در :‌ سایت آشپزی 1TouchFood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *