سبد خرید
معرفی بازی های موبایل برای آشپزی

بهترین بازی های موبایل برای آشپزی 10 بازی

بازی های موبایل برای آشپزی را در این مطلب با یکدیگر بررسی خواهیم کرد و توضیحات و معرفی این بازی ها را برایتان قرار داده ایم. امیدواریم بازی های موبایل برای آشپزی برایتان کامل و گویا و جذاب باشند.

با پیشرفت تکنولوژی و علی الخصوص بازی های موبایلی بسیاری از تخصص ها نیز به این مقوله جذاب وارد شدند. گوشی های هوشمند همگی با امکاناتی که دارند و در دسترس بودن همه افراد در زمینه های مختلف تخصصی نیز رشد داشته اند.

در زمینه آشپزی نیز بسیاری از بازی های موبایلی ساخته شده است و این بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند. شاید برایتان جالب باشد که بعضی وقت ها بتوانید با موبایل آشپزی کنید. در این مطلب به بازی های موبایل برای آشپزی می پردازیم.

بازی های موبایل برای آشپزی را به دو دسته انگلیسی و فارسی تقسیم می کنیم. در بخش اول بازی های موبایل برای آشپزی را به زبان انگلیسی برایتان درج کرده و به معرفی آنان می پردازیم.

بازی های موبایل برای آشپزی به زبان انگلیسی

بازی های موبایل برای آشپزی به زبان انگلیسی از دسته بازی هایی است که در دنیا بسیار پر طرفدار هستند. این بازی ها به شما در باب یادگیری و زمانبندی هنر آشپزی بسیار کمک خواهند کرد. با بازی کردن و نصب آن ها بر روی موبایل خود وارد آموزش و همچنین کمک به یادگیری آشپزی تان خواهد شد.

Cooking Fever: Restaurant Game

این یکی از بازی های موبایل برای آشپزی بسیار جذاب و خوشمزه برای آشپزی می باشد. غذاهای لذیذ و دسرهایی از سراسر دنیا بپزید و آماده کنید. با بیش از ۱۸ محل مختلف! از دسر و فست‌فود تا غذاهای دریایی و غذاهای شرقی! مهارت‌های خود در طبخ غذا را به چالش بکشید.

بیش از صد مادهٔ اولیه را برای طبخ بیش از چند صد غذا استفاده کنید.

بازی های موبایل برای آشپزی 1
بازی های موبایل برای آشپزی 1

از تجهیزات مختلف آشپزخانه استفاده کنید. دکور رستوران خود را برای جذب مشتری بیشتر، تغییر دهید.

شما در این بازی می توانید برای خودتان یک رستوران بسازید و آن را زیبا کنید تا بتوانید مشتری های بیشتری را جذب کنید. جالب است که بدانید در این بازی می توانید از تجهیزات متنوع آشپزی هم استفاده کنید. به تمامی علاقمندان به آشپزی و بازی های موبایل برای اشپزی این بازی را پیشنهاد می کنیم.

این بازی بیش از 400 مرحله دارد و شما را در آشپزی و صنعت آشپزی غرق خواهد کرد. درباره مواد اولیه هم باید گفت که بیش از 150 ماده اولیه غذایی در دسترس شما برای آشپزی است. حتما این بازی خوشمزه را نصب کرده و از آن لذت ببرید.

Cooking Chef – Food Fever

یکی دیگر از بازی های موبایل برای آشپزی همین بازی Cooking Chef می باشد که بسیار خوشمزه و جذاب است.

بازی های موبایل برای آشپزی 2
بازی های موبایل برای آشپزی 2

در این بازی جذاب جنون واقعی برای آشپزی را تجربه کنید و مهارت های غذایی خود را افزایش دهید. شما در این بازی همچنین می توانید آشپزخانه رویایی خود را بسازید و برای مشتریان خود غذاهای بینظیر سرو کنید.

در این بازی که یکی از بازی های موبایل برای آشپزی است می توانید تکنیک های جذاب آشپزی را تمرین کنید و حواستان به ساعت در بازی هم باشد. حواستان به نظر مشتری ها هم باشد. مدیریت زمان و مهارت آشپزی در این بازی به نحو احسن شبیه سازی شده است.

گرافیک این بازی بسیار جداب است و شاید هم اعتیاد آور باشد. این بازی یکی از بازی های موبایل برای آشپزی است.

Cooking Madness – A Chef’s Restaurant Games

یکی از بازی های جذاب و مهیج برای آشپزی است. این بازی از لحاظ گرافیکی در سطح بالایی قرار داید. اگر به نمره جهانی این بازی نیز دقت کنید از نمره بالایی برخوردار است.

این بازی یکی از بازی های موبایل برای آشپزی است. نام این بازی جنون آشپزی است و غذاهای مختلف را از تمامی دنیا می توان تهیه نمود. در این بازی کافیست کلاه آشپزی را سرتان کنید و همانند یک آشپز چیره دست آشپزی را شروع کنید.

های موبایل برای آشپزی 3
بازی های موبایل برای آشپزی 2

اتفاقات جالبی در این بازی رخ می دهد. می توانید با این بازی مهارت های آشپزی خود را افزایش دهید و حتی انعام بگیرید. انعام گرفتن یکی از جذابیت های این بازی است. می توانید رستوران های جدیدی را دایر کنید و تجهیزات بینظیر آشپزی را خریداری کنید.

حتما بخوانید
اسرار آشپزی : نکاتی از یک آشپز حرفه ای

Cooking Mama: Let’s cook!

این بازی هم یکی از بازی های موبایل برای آشپزی است. اگر به بازی های مهارت در آشپزی علاقمند باشید دقیقا این بازی یکی از اینها خواهد بود.

در این بازی نکات آشپزی بصورت کامل بایستی رعایت شود و مهارت آشپزی شما قطعا افزایش پیدا خواهد کرد. بعد از اینکه با مواد اولیه عالی و با دقت فراوان غذایی را طبخ کردید اکنون می توانید آن را برای مشتریان خود سرو نمایید.

های موبایل برای آشپزی 4
بازی های موبایل برای آشپزی 4

در این بازی می توانید رستوران داری را با نقشی واقعی پیگیری نمایید. اینکه بتوانید آشپزخانه خود را تجهیز نمایید و آن را هر چه زیباتر کنید یکی از جذابیت های این بازی زیبا و بینظیر است. شما می توانید مراحل طبخ را دقیقا شبیه سازی شده انجام دهید. توجه به جزییات یکی از برگ های برنده این بازی است.

این بازی که یکی از بازی های موبایل برای آشپزی است احتیاجی به اینترنت ندارد و به عبارتی می توانید آفلاین آن را انجام دهید. تنظیمات این بازی هم به زبان انگلیسی است. همه جذابیت های این بازی به کنار وجود شخصیتی به نام پاپا که همیشه همراه شماست هم از جذابیت های ویژه ای بازی زیبا است.

Crazy Diner: Cooking Game

این بازی نیز یکی دیگر از بازی های موبایل برای آشپزی است که دارای جذابیت های ویژه ای است. این بازی هم بسیار پر طرفدار است و از نمره بالایی از طرف کاربران آن برخوردار است.

بازی های موبایل برای آشپزی 5
بازی های موبایل برای آشپزی 5

شما در این بازی می توانید ماجراجویی خود را با آشپزی آغاز کنید. بازی آشپزی سرآشپز دیوانه یکی دیگر از محبوب ترین بازی های موبایل برای آشپزی است که طرفداران ویزه ای نیز دارد. شما می توانید غذای چندین کشور را با سرآشپز های ستاره دار و محبوب تهیه نمایید.

در این بازی جذاب بحث مدیریت زمان یکی از بخش های اعتیادآور است که به هیجان بازی شما بسیار کمک خواهد کرد. قطعا در بازی شما همه کاری در راستای سرآشپز شدن انجام خواهید داد.

Cooking City: craze chef’ s cooking games

این بازی نیز یکی از بازی های موبایل برای آشپزی است که جذابیت های ویژه ای دارد. این بازی هم طرفداران زیادی دارد و توانسته است نمره بالایی را از سمت کاربران خود دریافت نماید.

در این بازی شبیه‌ سازی مدیریت رستوران را برعهده خواهید داشد. در این بازی سرآشپز حرفه‌ای شهر خواهید شد. می توانید غذاهای خوش‌ طعم بپزید، دور دنیا سفر کنید، با فرهنگ‌های دیگر مردمان جهان آشنا شوید و امپراطوری غذایی خود را گسترش دهید.

بازی های موبایل برای آشپزی 6
بازی های موبایل برای آشپزی 6

غذاهای خوشمزه را آماده و طبخ کنید و از مشتریانتان پذیرایی کنید. این بازی بدون نیاز به اینترنت است و در آن می توانید صدها ماده غذایی مختلف برای تهیه غذاهای متنوع از سراسر دنیا را طبخ کرده و بیاموزید. از برگر، وافل، چیپس و پیتزا و …همه را می توانید طبخ کنید.

این بازی بیش از 300 مرحله با ماموریت‌های متنوع دارد و چالش‌های مربوط به مدیریت زمان در این بازی نیز موجود است. شما می توانید با اتمام چالش‌ها و ماموریت‌ها، درآمد خود را افزایش داده و تجربه مناسبی بدست بیاورید.

بازی های موبایل برای آشپزی به زبان فارسی

ساخت بازی های ایرانی قابل افتخار است و از اینجا به سازندگان این بازی ها تبریک می گوییم. در اینجا به تعدادی از این بازی های موبایل برای آشپزی قشنگ ایرانی اشاره خواهیم کرد و توضیحاتی را درباره آنان بیان می کنیم.

به شما عزیزان توصیه می کنیم مطلب آموزشی لیست انواع غذاهای ایرانی و مقاله آنالیز غذا های ایرانی را مطالعه کنید.

سفره چی (بازی آشپزی ایرانی)

این بازی نیز یکی از بازی های موبایل برای آشپزی است که در ایران عزیزمان طرفداران ویژه ای دارد. در بازی می توانید رستوران خودتون را مدیریت کنید. این بازی نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال از نگاه مردم در هشتمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای می باشد.

بازی های موبایل برای آشپزی 7
بازی های موبایل برای آشپزی 7

در این بازی آشپزی با فضای کاملاْ ایرانیه که شما رو صاحب یه مجموعه از رستوران‌های مختلف می کند.

توی هرکدوم از این رستوران ها هر روز باید غذاهای مختلف مثل دیزی، کوفته، پیتزا، سوخاری، کباب، ساندویچ، قورمه سبزی، زرشک پلو با مرغ و… آماده کنی و به مشتری های رستوران تحویل بدی، درآمد کسب کنی و رستورانت را بزرگ و بزرگ تر کنی.

این، همۀ ماجرا نیست و تقریباً هر یک یا دو ماه یکبار، فضاهای جدیدی به رستوران‌های شما اضافه می‌شه مثل قنادی، دکه، بستنی فروشی، جگرکی و…

حتما بخوانید
چرا ادویه های آبادان معروف شدند؟

باباپز (آشپزی با اصغر سیبیل)

بازی بابا پز نیز یکی دیگر از بازی های موبایل برای آشپزی است که بسیار جذاب است. این بازی هم ساخت عزیزانمان می باشد. با افتخار می گوییم که این بازی نیز ایرانی است.

بازی های موبایل برای آشپزی 8
بازی های موبایل برای آشپزی 8

در این بازی فقط دستپخت ملاک نیست. دنیایی از اتفاقات در اینجا منتظر شما هستند. باید فرز باشید و سریع کار کنید. باید سریع سفارش ها رو آماده کنید و مشتریهات رو خوشحال نگه دارید تا باز هم به رستوران شما سر بزنند.اینجا باید ساندویچ و غذا بپزی بدی به مشتری ها تا کسب درآمد کنید.

بعد از مواد درجه یک استفاده کنید و وسایل رستورانت رو هم ارتقا بدین تا شیک ترین رستوران و بیشترین مشتری رو داشته باشید. پیشنهاد می کنیم همین حالا امپراطوری غذای شهر رو راه بندازید و از بهترین وسایل رو برای رستورانتان تهیه کنید تا همه از شما و آشپزی شما تعریف کنند و رستورانتون پر رونق و شلوغه بشود.

مقاله آشپزی و 30 اصل طلایی بهمراه طرز تهیه غذاهای پایه و همچنین مطلب پیمانه های آشپزی و 4 نوع بسیار کاربردی را مطالعه کنید.

بهشت آشپزی

یکی دیگر از بازی های موبایل برای آشپزی بهشت آشپزی است که با افتخار این بازی نیز ساخت وطن است.

در این بازی قراره تو یه مهمونی بزرگ آشپزی کنید. یک بازی جذاب و شاد با حضور شخصیت های مختلف آشنا که اونا رو خیلی خوب می شناسید.

بازی های موبایل برای آشپزی 9
بازی های موبایل برای آشپزی 9

با «بهشت آشپزی» برای طی کردن یه مسیر خوشمزه و طولانی همراه باشید و تو این مسیر کلی غذای جدید یاد خواهید گرفت. به کشورهای مختلف سفر می‌کنید و با شخصیت‌های معروف هر کشور و غذای موردعلاقشون آشنا خواهید شد. مهم‌تر از همه به مهمونی‌های مختلف دعوت می‌شی تا برای مهمون‌ها غذاهای بینظیر طبخ کنید.

این بازی بیش از ۷۰ مرحله دارد و همچنین  بیش از ۴۰ غذای ایرانی و ایتالیایی با دستورپخت‌های منحصر به فرد با  بیش از ۱۰ شخصیت مشهور که همگی می توانند باعث جذاب برای این بازی بینظیر شوند.

آشپز شو: بازی آشپزی جدید

این بازی نیز با افتخار یک بازی ساخت ایران است. در این بازی شما یک سرآشپز بینظیر خواهید شد و می توانید غذاهای مختلفی را طبخ کنید. این بازی نیز یکی دیگر از بازی های موبایل برای آشپزی است که دارای جذابیت های ویژه ای است.

های موبایل برای آشپزی 10
بازی های موبایل برای آشپزی 10

در این بازی می توانید آشپزخانه خودتون رو بازسازی کنید. مواد اولیه بینظیر و درجه یک خریداری کنید و همه کار را در راستای احداث و راه اندازی یک رستوران و آشپزخانه درجه یک انجام دهید. در میان بازی های موبایل برای آشپزی این بازی بسیار جذابیت دارد و مهم این است که شما بخواهید آن را بازی کنید.

در این بازی با تهیه و طبخ غذاهای مختلف آشنا می شوید و از مشتریان و میهمانان خودتان بهترین پذیرایی را خواهید داشت.

پیشنهاد می دهیم مقاله لیست غذای دیابتی ها و آموزش 20 غذای دیابتی و نیز بهترین کیک تولد با معرفی بیش از 20 نوع کیک تولد را حتما مطالعه کنید.

آشپزباشی

این بازی نیز یکی دیگر از بازی های موبایل برای آشپزی است که با افتخار می توان گفت که این بازی نیز ساخت ایران است. در این بازی شاد و جذاب شما آموزش بسیاری از غذا ها را خواهید آموخت.

بازی های موبایل برای آشپزی 11
بازی های موبایل برای آشپزی 11

در این بازی های موبایل برای آشپزی شما در نقش یه آشپز حرفه ای هستید که تعدادی مهمان خواهید داشت که باید براشون غذاهای خوشمزه درست کنید و رضایت آنان را تامین کنید.

در این بازی شما سه نوع غذای خوشمزه و خوشگل درست می کنید. همبرگر و پیراشکی و پیتزا غذاهایی هستند که در بازی آنان را بصورت حرفه ای خواهید آموخت.

امیدواریم از مطلب جالب بازی های موبایل برای آشپزی راضی بوده و مورد توجه شما قرار گرفته باشد. قطعا بازی های موبایل برای آشپزی می تواند هم برای شما و هم برای کودکانتان جالب و جذاب بوده و در کنار بازی بعنوان راهنما و آموزش آشپزی مفید باشد.

توصیه می کنیم نکات و دانستنی های آشپزی که بسیار خواندنی هستند را مطالعه کنید.

در آموزشگاه آنلاین آشپزی 1touchfood شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی شرکت نمایید. با آرزوی آشپزی عالی برایتان

اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی 1TouchFood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *