سبد خرید
طرز تهیه سوپ قارچ خوشمزه برای 6 نفر

طرز تهیه سوپ قارچ خوشمزه برای 6 نفر

سلام همراهان همیشگی سوپ قارچ یکی از انواع پرطرفدار سوپ است که به عنوان یکی از پیش غذاها و سوپ های مجلسی هم کاربرد فراوانی دارد. سوپ قارچ در دسته سوپ های بین المللی قرار دارد و در بیشتر رستوران های سراسر دنیا سرو می شود.  یکی از دلایل پر طرفدار بودن سوپ قارچ این است که این سوپ کاملا گیاهی بوده و هیچ نوع گوشتی در پخت آن استفاده نمی شود. بنابراین یکی از غذاهای لذیذ و عالی برای افرادی است که سبک زندگی گیاهخواری را انتخاب کرده اند.

هر چند در دستور اصلی این سوپ هیچ نوع گوشتی به کار نرفته است اما می توانید برای لذیذ تر شدن آن از گوشت مرغ در ترکیب استفاده کنید. دستورهای مختلفی برای طبخ سوپ قارچ وجود دارد که بستگی زیادی به ذائقه و سلیقه فردی دارد.  در ادامه با دستور تهیه سوپ قارچ ساده با ما همراه باشید.

سوپ قارچ

سوپ یکی از راحت ترین و سریع ترین غذاهایی است که طرفداران بسیاری برای خود را دارد.  عمدتا افرادی که کمبود وقت در پخت غذا دارند از آن استقبال می کنند. این غذا در سطح جهان آنقدر طرفدار دارد که در تقویم چهارم فوریه هر سال را به نام روز جهانی سوپ خانگی نام گذاری کرده اند.

دوره آشپزی عمومی 1
دوره آشپزی عمومی 1

سوپ هایی که با قارچ نیز درست می شوند از تنوع زیادی برخوردار می باشد. با قارچ می توان انواع مختلف سوپ های خوشمزه را درست کرد که تعدادی از آنها را به همراه برخی از مواد اولیه آن جهت تهیه سوپ مورد نظر نام می بریم. در اینجا آموزش کامل طرز تهیه سوپ قارچ و انواع آن را آموزش خواهیم داد.

انواع سوپ قارچ

سوپ قارچ یکی از سوپ های پرطرفدار و خوشمزه است و تقریبا در همه دنیا طرفدار دارد. این سوپ به علت داشتن قارچ بسیار خوشمزه است. باید بدانید که سوپ قارچ انواع مختلفی دارد و همگی بسیار خوشمزه هستند. در این بخش به انواع سوپ قارچ می پردازیم و سپس به طرز تهیه آن خواهیم پرداخت.

قارچ 02
انواع سوپ قارچ

سوپ قارچ دارای خواص بسیاری نیز است و می توان به عنوان پیش غذا در کنار بسیاری از غذاهای اصلی قرار گیرد. این سوپ می تواند یک غذای کامل هم باشد که این امر کاملا به خودتان بستگی دارد.

سوپ قارچ ساده خوشمزه

این نوع سوپ را بسیار سریع می توان تهیه کرد برخی از مواد اولیه آن عبارت است از قارچ ، پیاز ، جو پرک ، شیر ، پنیر

سوپ ورمیشل و قارچ مجلسی

مواد اولیه آن عبارت است از قارچ ، جعفری تازه ، گوجه فرنگی ، ران مرغ ، ورمیشل یا همان رشته سوپی ، پیاز

سوپ گل کلم و قارچ

این سوپ از قارچ ، جعفری ، آرد ، کره ، شیر تهیه می شود و دستور آن مشابه دستور سوپ است که در زیر به آن پرداخته ایم.

سوپ قارچ و نخود

مواد اولیه جهت تهیه این سوپ نیز تشکیل شده است از قارچ ، پیاز ، سیب زمینی ، گوشت چرخ کرده ، جو ، نخود فرنگی و دستور ان مشابه دستوریست که در زیر بیان خواهد شد.

سوپ قارچ و مرغ

مواد اولیه این سوپ نیز عبارت است از قارچ ،‌خامه ، جو پرک ، ذرت ، نخود فرنگی ، پیاز ، سینه مرغ ، جعفری تشکیل شده است. دستور ان مشابه دستوریست که در زیر بیان خواهد شد.

سوپ قارچ و جو

برخی از مواد اولیه آن جو پوست کنده که باید از قبل و حداقل ۱۲ ساعت در آب گرم خیس کنید و در 3 یا 4 مرحله آب آن را عوض کنید.

 سوپ شیر با جو

برای تهیه آن به زمان بیشتری احتیاج دارید. چراکه جو پوست کنده در مرحله اول پخت برای نرم شدن حداقل به ۱ ساعت زمان احتیاج دارد.

سوپ قارچ تایلندی

مواد اولیه جهت تهیه این سوپ نیز تشکیل شده از قارچ ، آب قلم ، مرغ ، جعفری ، ذرت ، نخود فرنگی ، فلفل دلمه ای که طعم بسار دلپذیری دارد که در دستور های بعد به آن خواهیم پرداخت.

تاریخچه سوپ قارچ

سوپ جزو ساده ترین و اولین غذایی است که انسان با ترکیب آب و پختن چندین ماده اولیه در آن تهیه کرده است. مطالعات روی انسان های عصر حجر محققان را به این نتیجه رسانده که امکان دارد سوپ در آن زمان اختراع شده باشد و آن هم بر می گردد به زندگی مردی در همان دوران که با وجود، نداشتن دندان کاملا سالم بود. در آن زمان انسان ها معمولا غذاها را به صورت خام می خوردند و اگر کسی دندان نداشت قادر به ادامه زندگی نبود و می بایست غذاهای نرم و پخته شده بخورد.

تاریخچه سوپ قارچ
تاریخچه سوپ قارچ

در آن زمان انسان ها برای تهیه سوپ و پختن مواد ابتدا زمین را مانند سوراخی کنده و درون آن را با آب پر می کردند ، سپس مواد خوراکی خامی که تمایل به خوردنشان داشتند را درون سوراخ که از آب پر بود می انداختند. در مرحله بعد سنگی را درون آتش قرار می دادند تا کاملا داغ شود و سپس سنگ داغ را درون سوراخ می انداختند.

گرمای آن سنگ باعث جوش آمدن آب و پخته شدن مواد داخل آب می شد و این همان سوپ بود. بعد از آن با اختراع ظروف سفالی توانستند سوپ را در آن بر روی اتش درست کنند.

با پیشرفت علم شخصی به نام کمپ بل در سال 1897 با خشک کردن و حذف آب از سوپ، سوپ های آماده را تولید کرد که در بسته بندی های کوچک قرار داده شد و نگهداری و ارسال آن به مکان های دیگر بسیار آسان شد. سوپ های آماده را کافی است پس از باز کردن درون قابلمه ریخته و به آن آب و یا شیر به اندازه ای که در دستور پخت آن آمده اضافه کرد و آن را روی گاز گذاشت و 10 دقیقه ای جوشاند.

سوپ یکی از اولین غذاهایی است که انسان پختن آن را یاد گرفت. مدتی پس از اینکه انسان ها گوشت را در آب می پختند و به عنوان غذا از آن استفاده می کردند،  آموختند که با اضافه کردن سبزیجات مختلف می توانند طعم های بی نظیر و متفاوتی ایجاد کنند.

سوپ در واقع غذایی است که حجم عمده آن را آب تشکیل می دهد و یک غذای آبکی است و از آنجا که سبزیجات و غلات مختلف در تهیه انواع سوپ مورد استفاده قرار می گیرند، می توان گفت که برای تمام ذائقه ها و سلیقه های موجود می توان سوپ را توصیه کرد و از انواع سوپ برای وعده های غذایی استفاده نمود.

با گذشت زمان، علاوه بر استفاده از انواع سبزیجات در سوپ ها، از شیر و خامه هم در برخی از سوپ ها استفاده شد که با استقبال مردم از طعم آن ها، این دسته از سوپ ها نیز وارد منوی سوپ شدند. یکی از این دسته سوپ ها سوپ قارچ است. سوپ قارچ خود به چند روش تهیه می شود و ترکیبات متنوعی می تواند داشته باشد. از این میان می توان به سوپ قارچ ساده، سوپ قارچ و مرغ، سوپ هویج و قارچ، سوپ قارچ و سبزیجات اشاره کرد.

در این مقاله قصد داریم تا طرز تهیه سوپ قارچ ساده را برای شما آموزش دهیم. می توانید بنا به سلیقه شخصی از مواد دیگر در ترکیب این سوپ لذیذ و مقوی استفاده نمایید.

حتما بخوانید
طرز تهیه پیتزا خانگی در توستر فوری 4 نفره

تعدادی سوپ ساده و سریع

از جمله سوپ های آماده می توان به سوپ قارچ ساده ، سوپ گوجه فرنگی ، سوپ جو ، سوپ مرغ ، سوپ قارچ بدون شیر ، سوپ قارچ و سبزیجات ، سوپ قارچ و مرغ و … اشاره کرد. این دسته از سوپ ها برای افرادی که زمان کمی داشته و در محدودیت زمان قرار دارند بسیار مناسب است.

جدول زمانبندی طرز تهیه سوپ قارچ

زمان آماده سازی 30 دقیقه
زمان پخت 45 دقیقه
زمان اضافی 15 دقیقه
مجموع زمان 1 ساعت و نیم
تعداد سرو 6 نفر
مقدار سرو 1 کاسه

مواد اولیه برای طرز تهیه سوپ قارچ

  • قارچ سفید : 500 گرم
  • جو پرک شده : نصف پیمانه
  • پیاز سفید : یک عدد درشت
  • کره : 50 گرم
  • خامه پر چرب: 4 قاشق غذا خوری
  • شیر تازه: 4 لیوان
  • آب مرغ : 3 لیوان
  • آب : 3 لیوان
  • آرد سفید قنادی : 4 قاشق غذا خوری
  • نمک : به مقدار لازم
  • فلفل سیاه : به مقدار لازم
  • پودر سیر : به مقدار لازم
  • روغن مایع و یا روغن جامد : به مقدار لازم

آموزش مراحل در طرز تهیه سوپ قارچ

اکثر غذاها را قبل از مصرف می بایست آماده کرد که این مراحل شامل شستشو ، خرد کردن ، افزودن ادویه جات، مخلوط کردن ، سرد یا گرم کردن ، پختن و غیره می باشد که بیشتر این کارها در آشپزخانه انجام می گیرد.

مرحله اول

برای تهیه سوپ قارچ در ابتدا پیاز را شسته و بعد از پوست کندن به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و درون قابلمه می ریزیم ، سپس قابلمه را روی حرارت مستقیم قرار داده و مقداری روغن به پیاز خرد شده اضافه می کنیم و پیازها به خوبی تفت می دهیم.

مرحله دوم

در مرحله دوم کره را به پیاز تفت داده شده اضافه کرده و اجازه می دهیم به طور کامل ذوب شود. سپس قارچ های شسته شده را به صورت ورقه ای یکدست خرد کرده و به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم.

مرحله سوم

پس از افزودن قارچ ها، شعله زیر قابلمه را زیاد کرده و به خوبی تفت می دهیم تا قارچ ها آب بیندازند. تفت دادن مواد را تا زمانی که آب قارچ ها به طور کامل کشیده شود ادامه می دهیم. در صورتی که شعله گاز در این مرحله کم باشد قارچ ها بسیار آب می اندازند و از کیفیت آنها کاسته می شود. اگر می خواهید قارچ ها در این مرحله سفید بمانند کافی است مقداری آبلیمو در این مرحله به قارچ ها اضافه کنید و قارچ ها را به همراه ابلیمو تفت دهید تا آبش گرفته شود.

مرحله چهارم

در این مرحله شعله زیر قابلمه را کم کرده، و آرد را در ماهیتابه ای جداگانه کمی تفت می دهیم تا خامی آن گرفته شود. بعد از گذشت ۳ دقیقه آب مرغ را کم کم با آرد ترکیب می کنیم تا آرد به طور کامل باز شده و گلوله نشود. در این مرحله حواسمان باشد که اگر شعله زیر گاز زیاد باشد آرد به جای اینکه خامیش گرفته شود می سوزد و دود می کند و طعم سوپ را به کلی دگرگون و رنگ آن را نیز تیره می کند. سپس آرد تفت داده شده را به قابلمه حاوی قارچ اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

در این مرحله آب و شیر گرم را به قابلمه اضافه کرده و مواد را هم می زنیم تا کاملا یکدست شوند. حالا اجازه می دهیم قارچ ها به طور کامل بپزند. بعد از گذشت نیم ساعت جو پرک را به قابلمه اضافه می کنیم.

در این مرحله به جای اینکه مستقیم جوی پرک را به مواد اضافه کنیم می توانیم به روش زیر از جوی پخته که از قبل آن را آماده کرده ایم استفاده کنیم.

قارچ 04
آموزش مراحل در طرز تهیه سوپ قارچ

جو را به مدت یک روز در آب خیس کنید و بعد از گذشت یک روز آن را داخل قابلمه بزرگی بریزید و روی آن به اندازه پنج برابر مقدار جو آب اضافه کنید و یک قاشق سوپ خوری هم به آن روغن اضافه نمایید و قابلمه را روی حرارت مستقیم و کم گاز قرار دهید تا جو پخته شود و لعاب بیندازد. جوی پخته شده به این روش را می توان به جای جوی پرک استفاده کرد و از لحاظ مدت نگهداری نیز می توان در فریزر حدود یک ماه نگهداری کرد.

کاملترین لیست انواع غذاهای ایتالیایی 40 غذا

مرحله ششم

حالا سوپ را با مقداری نمک ، فلفل سیاه و پودر سیر طعم دار کرده و درب قابلمه را نیمه باز می گذاریم تا سوپ جا بیفتد. پس از اینکه سوپ به قوام مورد نظرمان رسید ، یک ملاقه از سوپ را داخل یک کاسه می ریزیم.

آموزش انواع فینگر فود بیش از 30 نوع فینگرفود

 مرحله هفتم

در این مرحله که آخرین مرحله می باشد ، خامه را به کاسه اضافه کرده و مخلوط می کنیم تا با هم یکدست شوند ، آنگاه مخلوط سوپ و خامه را به قابلمه اضافه کرده و مخلوط می کنیم. در نهایت سوپ را در ظرف دلخواه ریخته و به صورت گرم سرو می کنیم. امیدواریم با مواد و وسایل موجود در بازار از تهیه سوپ قارچ در منزل مطابق دستورالعمل بالا نهایت استفاده را برده باشید و در کنار خانواده از سرو آن لذت ببرید . نوش جانتان باشد.

طرز تهیه انواع سالاد سبزیجات ایتالیایی 10 سالاد اصل

روش دوم طرز تهیه سوپ قارچ

ابتدا پیاز را پوست بگیرید و بشویید. سپس پیاز پوست گرفته شده را به صورت نگینی خورد کنید. یک قابلمه مناسب انتخاب کنید. مقداری روغن درون آن بریزید و روی حرارت ملایم اجاق قرار دهید. پیاز های نگینی را درون روغن بریزدید و تفت دهید تا سبک وشیشه ای شوند. در این فاصله قارچ ها را بشویید و پوست رویی آن ها را با دست جدا کنید تا کاملا سفید شوند. سپس روی تخته آشپزخانه، تمام قارچ ها ره به صورت ورقه ای خورد کنید.

مرحله دوم

کره را درون قابلمه ریخته و اجازه دهید تا کاملا ذوب شود. پس از ذوب شدن کره، قارچ های ورقه شده را به آن اضافه کنید. در این مرحله شعله اجاق را زیاد کنید تا قارچ ها آب بیندازد. قارچ و پیاز را آن قدر تقت دهید که آب قلرچ ها به طور کامل کشیده شود.

مرحله سوم

پس از اینکه آب قارچ ها کشیده شد، دوباره حرارت را کم کرده و آرد به قابلمه اضافه کنید. آرد سفید را به همراه مواد دیگر تفت دهید تا زمانی که خامی آرد گرفته شود. 3 دقیقه آرد را همراه مواد دیگر تفت دهید و پس از آن، آب مرغ را مرحله به مرحله اضافه کرده و کامل هم بزنید تا آرد گلوله نشود و تمام آرد به طور کامل درون آب مرغ حل شود.

مرحله چهارم

پس از اضافه کردن آب مرغ و حل کردن کامل آرد، شیر و آب را به مواد اضافه کنید و هم بزنید تا ترکیبی یکدست ایجاد شود. در این مرحله، درب قابلمه را بگذارید و اجازه دهید تا قارچ ها به مدت 30 دقیقه درون آب مرغ و شیر بپزند. نیم ساعت پس از اضافه کردن شیر گرم به مواد سوپ، جو پرک شسته و خیس خورده را داخل قابلمه بریزید و هم بزنید.

در این مرحله نمک و فلفل سوپ را بچشید و در صورت لزوم مقداری نمک و فلفل و پودر سیر به آن اضافه کنید.  درب قابلمه را نیمه باز بگذارید و اجازه دهید تا سوپ کاملا جا بیفتد.

مرحله پنجم

پس از اینکه سوپ قارچ جا افتاد، زیر قابلمه را خاموش کنید. به اندازه یک پیاله کوچک از سوپ برداشته و پس از اینکه کمی سرد شد، خامه را درون آن حل کنید. خامه و سوپ را کامل هم بزنید و پس از اینکه خامه به طور کامل درون سوپ مخلوط شد، آن را به سوپ درون قابلمه اضافه کنید و هم بزنید. سعی کنید این کار را به سرعت انجام دهید تا خامه درون سوپ نبرد.

حتما بخوانید
طرز تهیه سوپ شیر رستورانی 4 نفره دستور سرآشپز

سوپ قارچ اماده را درون ظرف مناسب بریزید و با مقداری جعفری خورد شده تزئین نمایید و به همراه نان و یا به عنوان پیش غذا سرو کنید.

نکات مهم در طرز تهیه سوپ قارچ

در تهیه هر نوع غذا و خوراکی نکات ریزی نهفته است که فقط در اثر ممارست ، داشتن مهارت و کسب تجربه حاصل می گردد. در اینجا ما علاوه بر آموزش طرز تهیه سوپ قارچ ، به بیان نکات مهم و کاربردی در تهیه آن می پردازیم که می بایست به آنها توجه کرد در غیر این صورت سوپ قارچ تهیه شده از کیفیت لازم بر خوردار نمی شود.

  • اگر می خواهید کلیه مواد داخل سوپ به صورت یکسان پخته شوند می بایست موقع خرد کردن آنها توجه داشتت که اندازه همه آنها یکی باشد.
  • در تهیه سوپ هایی که از شیر درون آن استفاده می کنید بهتر است ابتدا شیر را با آب مخلوط کرده و آن را روی گاز بگذارید و به هم بزنید تا گرم شود سپس شیر گرم را به سوپ داغ اضافه نمایید.
  • حواسمان باشد که بهتر است از جو تازه استفاده کنیم چون اگر جویی که می خواهیم در سوپ بریزیم کهنه باشد رنگ سوپ بعد از اینکه بپزیم تیره می شود واحتمال دارد طعم ماندگی بدهد.
  • حواستان باشد که میزان استفاده از نمک ، آبلیمو ، فلفل در هنگام پخت سوپ نباید آنقدری باشد که طعم سوپ را تغییر دهد لذا به میزان کم از آنها استفاده کنید و طعم دار تر کردن سوپ را به مصرف کنندگان آن بسپارید تا بنا بر ذائقه خودشان از ترشی و ادویه جات استفاده نماید.
  • در صورت تمایل می توانید از مقداری تره فرنگی و هویج خورد شده در ترکیب سوپ قارچ استفاده کنید.
  • شیر را حتما چند دقیقه قبل از استفاده از یخچال خارج کنید تا با محیط هم دما شود. اگر شیر را به صورت سرد به سوپ اضافه کنید، درون سوپ می برد و ظاهر سوپ قارچ شما خراب می شود.
  • می توانید از کمی جعفری خورد شده درون سوپ قارچ استفاده کنید.
  • سوپ قارچ به دلیل داشتن آرد و خامه، پس از سرد شدن کمی سفت می شود بنا براین اجازه ندهید که سوپ زیاد بجوشد.
  • برای جلوگیری از گلوله شدن آرد، آب مرغ را کم کم اضافه کنید و مدام هم بزنید تا آرد کاملا درون آب مرغ حل شود.
  • استفاده از خامه درون سوپ قارچ کاملا اختیاری است و در صورت تمایل می توانید خامه را حذف کنید.
  • شعله راکم کنید تا قارچ ها بر اثر جوشیدن زیاد له نشوند. سالم بودن قارچ ها در زیبایی ظاهری سوپ قارچ بسیار اهمیت دارد.
  • برای خوشکزه تر شدن سوپ قارچ از شیر پر چرب استفاده کنید.
  • اگر می خواهید رنگ سوپ قارچ شما سفید بماند، هویج را با رنده ریز رنده کنید و به سوپ اضافه کنید.
  • قبل از اینکه خامه را با سوپ مخلوط کنید حتما آن را بزنید. خامه زده شده راحت تر درون سوپ حل شده و با آن مخلوط می شود.

طرز تهیه سوپ قارچ و مرغ بدون خامه

در تهیه سوپ هایی که از خامه درون آن استفاده می کنید بهتر است ابتدا خامه را با کمی آبلیمو یا سرکه مخلوط کرده و به هم بزنید و در یخچال قرار دهید و سپس سوپ داغ را به خامه اضافه کنید تا خامه نبرد.

به این نکته نیز باید توجه نمود که استفاده از آرد در ترکیبات سوپ صرفا به منظور قوام دادن و غلیظ تر کردن سوپ است و می توان به جای آن از نشاسته نیز استفاده کرد. فقط باید این نکته را مد نظر داشت که میزان نشاسته مصرفی جایگزین باید نصف میزان آرد مصرفی باشد.

خواص سوپ قارچ

مواد اولیه مصرف شده برای تهیه هر غذا و خوراکی خواص و مضرات مخصوص به خود را دارد به شرطی که در خوردن آن زیاده روی نکرد. برای داشتن یک سبک زندگی سالم می بایست بین میزان دریافت غذا و فعالیت های روزانه تعادل ایجاد نمایید.

در کنار خوردن غذای سالم ، فعالیت ورزشی داشت زیرا سلامتی بدن ثروتی است که می تواند تاثیر مثبتی بر سلامت و زندگی خانواده داشته باشد . غذای سالم بدن را قوی و از بیماری ها دور نگه داشته و ذهن و بدن را بهبود می بخشد. در ادامه این مطلب به برخی از خواص سوپ قارچ اشاره می نماییم. امیدواریم با مطالعه آن با علم به خواص آن از تهیه و خوردن آن لذت ببرید و بدنتان سالم و سلامت بماند.

  • تنظیم و تعادل بین کلسترول خوب و کلسترول بد خون
  • پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • درمان کم خونی
  • پیشگیری از ابتلا به بیماری هایی نظیر سرطان پروستات و سرطان سینه
  • کاهش قند خون
  • استحکام استخوان : کلسیم موجود در قارچ باعث سلامت و استحکام استخوان ها می شود.
  • قارچ بر خلاف اکثر سبزیجات و صیفی جات دیگر مملو از ویتامین D می باشد که این خود به جذب مواد مغذی، فسفر و کلسیم به بدن کمک می کند.
  • افزایش سیستم ایمنی و دفاعی بدن
  • کنترل و کاهش فشار خون
  • کمک به کاهش وزن بدن
  • تنظیم آهن بدن
  • پروتئین های قارچ بسیار شبیه به پروتئین موجود در گوشت است و به سادگی می تواند جایگزین پروتئین گوشت گردد.
  • قارچ حاوی مقادیر بالایی ویتامین D است و وجود این ویتامین در بدن به جذب بیشتر کلسیم در استخوان ها کمک می کند. بنابراین سوپ قارچ را به دلیل دارا بودن قارچ و شیر و خامه می توان به عنوان یک غذای غنی از ویتامین D و کلسیم دانست که برای پیشگیری از پوکی استخوان و تقویت استخوان بندی بدن به ویژه در کودکان و مادران باردار غذایی بسیار مفید خواهد بود.
  • به دلیل دیر هضم بودن قارچ، توصیه می شود مادران باردار و افراد مبتلا به مشکلات معده، مقدار کمتری از قارچ استفاده کنند اما با حذف قارچ های موجود در سوپ قارچ، می توان سوپ قارچ را یک غذای کامل برای این عزیزان دانست.

سخن پایانی در طرز تهیه سوپ قارچ

امیدواریم از آموزش طرز تهیه سوپ قارچ راضی بوده باشید. با مطالعه این دستور غذا شما به راحتی می توانید یک سوپ طرز تهیه سوپ قارچ تهیه نمایید. همچنین میتوانید طرز تهیه انواع سوپ و طرز تهیه انواع غذای بیماران را مطالعه کنید.

شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی شرکت نمایید. با آرزوی بهترن ها برای شما عزیزان

توصیه می کنیم اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را نصب و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی 1TouchFood​

طرز تهیه سوپ قارچ خوشمزه برای 6 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
قارچ 01

طرز تهیه سوپ قارچ ساده فوری کاملا حرفه ای کاربردی اصل لذیذ طرز تهیه سوپ قارچ خانگی حرفه ایی و خوشمزه طرز تهیه سوپ قارچ مجلسی سوپ قارچ شیر خامه سوپ قارچ و جو

نوع: سوپ

سبک آشپزی: ایرانی

کلمات کلیدی: سوپ قارچ

بازده دستورالعمل: 6

کالری: 250

زمان آماده سازی: PT0H30M

زمان پخت و پز: PT0H45M

زمان کل: PT1H30M

اجزاء دستورالعمل:

  • قارچ سفید : 500 گرم
  • جو پرک شده : نصف پیمانه
  • پیاز سفید : یک عدد درشت
  • کره : 50 گرم
  • خامه پر چرب: 4 قاشق غذا خوری
  • شیر تازه: 4 لیوان
  • آب مرغ : 3 لیوان
  • آب : 3 لیوان
  • آرد سفید قنادی : 4 قاشق غذا خوری
  • نمک : به مقدار لازم
  • فلفل سیاه : به مقدار لازم
  • پودر سیر : به مقدار لازم
  • روغن مایع و یا روغن جامد : به مقدار لازم

راهنمای دستورالعمل: در این دستور پخت، طرز تهیه سوپ قارچ را برایتان بصورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار داده ایم. شما می توانید با مطالعه طرز تهیه سوپ قارچ، آن را بصورت حرفه ای و در منزل برای عزیزانتان طبخ کنید. نوش جانتان

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *