سبد خرید
طرز تهیه سس پستو آروگولا

طرز تهیه سس پستو آروگولا 6 نفره

سس پستو آروگولا یکی از انواع سس های خوشمزه و لذیذ است. شما می توانید آموزش این سس خوشمزه را در این بخش مطالعه نمایید. بهترین آموزش سس پستو آروگولا را برایتان قرار داده ایم. این سس یکی از هزاران سس خوشمزه در جهان است.

جدول زمانبندی طرز تهیه سس پستو آروگولا

زمان آماده سازی 15 دقیقه
زمان پخت 20 دقیقه
زمان اضافی
مجموع زمان 35 دقیقه
تعداد سرو 4 عدد
مقدار سرو 1 فنجان

مواد اولیه برای طرز تهیه سس پستو آروگولا

  • 2 فنجان بسته بندی شده برگ آروگولا ، ساقه های آن برداشته شده است
  • 1/2 فنجان گردو پوست کنده
  • 1/2 فنجان پنیر پارمسان تازه
  • 1/2 فنجان روغن زیتون فوق بکر
  • 6 حبه سیر ، بدون پوست
  • 1/2 حبه سیر ، پوست کنده و خرد شده
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک

آموزش طرز تهیه سس پستو آروگولا

آموزش کامل سس پستو آروگولا را برایتان قرار داده ایم. شما عزیزان این مراحل را به ترتیب و گام به گام انجام دهید تا یک سس اصل و بینظیر را تهیه نمایید.

دوره آشپزی عمومی 1
دوره آشپزی عمومی 1

1. سیر را سرخ کنید:

6 حبه سیر را با پوست آنها در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط حدود 10 دقیقه ​​قهوه ای کنید تا سیر درقسمت هایی کمی قهوه ای شود. سیر را از تابه بردارید ، سرد کنید و پوست آن را جدا کنید.

2. گردو را تست کنید:

آجیل ها را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​تفت دهید تا قهوه ای روشن شود ، یا در مایکروویو روی حرارت زیاد به مدت یک یا دو دقیقه حرارت دهید تا به آن طعم روست شده برسید. در مایکروویو ما 2 دقیقه طول می کشد.

3. درغدا ساز میکس کنید :

آموزش طرز تهیه سس پستو آروگولا
آموزش طرز تهیه سس پستو آروگولا

(راه سریع) آروگولا ، نمک ، گردو ، سیر را در غذاساز ترکیب کنید. در حین ریختن روغن زیتون ، میکس کنید. مخلوط را ازغداساز خارج کرده و در یک کاسه بریزید. پنیر پارمزان را در آن ریخته و هم بزنید.

4. از هاون و دسته هاون استفاده کنید :

آجیل ، نمک و سیر را در هاون مخلوط کنید. با دسته هاون ، آسیاب کنید تا یکدست شود. پنیر و روغن زیتون را اضافه کنید ، دوباره آسیاب کنید تا یکدست شود. آروگولا را ریز خرد کرده و به هاون اضافه کنید. با مواد دیگر آسیاب کنید تا یکدست شود.

5. بسته به سلیقه آن را تنظیم کنید:

از آنجا که پستو بسیار به مواد اولیه وابسته است و قدرت مواد اولیه بستگی به فصل یا نوع آن دارد ، آن را آزمایش کرده و مواد بیشتری را برای مزه اضافه کنید.

با پاستا ، روی سیب زمینی تازه رست شده یا به عنوان سس برای پیتزا سرو کنید.

حتما بخوانید
طرز تهیه فلفل دلمه ای شکم پر برای 4 نفر

ارزش غذایی سس پستو آروگولا

  • کالری 304
  • چربی 31 گرم
  • کربوهیرات 4 گرم
  • پروتئین 4 گرم

همانطور که مشخص است ارزش غذایی سس پستو آروگولا در 100 گرم برابر با 304 کیلوکالری می باشد. این عدد بسیار بالاست پس در خوردن آن دقت کنید.

سس ها و سس پستو آروگولا

سس ها از جمله خوراکی هایی هستند که در کنار غذا مصرف می شود. مطمینا در ذهنتان درباره سس ها تصویری درج شده است. سس کچاپ – سس مایونز – سس فرانسوری و بسیاری سس دیگر. در تعریف سس می توان چنین بیان نماییم که سس ها همان مایع بسیار غلیظی هستند که برای طعم دادن و مزه دار کردن آن قبل از میل کردن بکار می رود.

سس کلمه ای غیر فارسی است ولی همه ما با تعریف و معانی آن آشنایی داریم. سس ها برای چاشنی دار شدن غذا ها مصرف می شوند. شاید بگید همانند ادویه ها. جواب شما مثبت است. سس ها هم مثل مواد دیگر برای مزه دار کردن غذا استفاده می شود. بهترین مثالی که می توانیم برای سس ها بزنیم سس رب انار در اکبر جوجه مازندرانی است. رب اناری که در کنار اکبر جوجه سرو می شود دقیقا تعریف درستی از سس می باشد.

پستو آروگولا 02
سس ها و سس پستو آروگولا

سس در تمام دنیا کاربرد دارند و این ماده غذایی مختص منطقه یا سرزمین خاصی نیست. در همه جا استفاده می شود. در ادامه به تفصیل درباره تاریخچه سس ها صحبت خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که طرز تهیه هر کدام از این ماده غذایی متفاوت است. از آنجایی که آنها انواع مختلفی دارند پس باید جداگانه هر کدام را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood در نظر دارد بهترین سس ها را برای شما عزیزان آموزش داده و شما را در این موضوع یاری نماید. سس ها همانطور که بیان شد انواع مختلفی دارد. در این بخش به تعدادی از انواع این مزه ها اشاره می کنیم.

سس شیرین – سس ماهی – سس گوجه فرنگی – سس شور – سس ترش و بسیاری دیگر. این سس ها خودشان هم انواع مختلفی دارند. در آسیا – اسپانیا – ایتالیا و بسیاری مناطق دیگر همگی خودشان نیز دارای انواع سس هستند. اما یک نکته بسیار مهم هم بایستی در این زمینه بیان کرد و آن چیزی نیست جز 5 سس مادر و اصلی که در تمام دنیا یکسان تعریف می شوند.

5 سس اصلی در کنار سس پستو آروگولا

  • سس بشمال
  • سس اسپانیایی
  • سس هالندیز
  • سس ولوته
  • سس گوجه فرنگی

این 5 سس بابا مادر همه سس ها حتی سس پستو آروگولا هستند. این سس ها را می بایست بیاموزید و در بخش های دیگر این مواد خوراکی را به تفصیل برایتان بیان خواهیم نمود. این موضوع یکی از موضوع های اصلی برای افرادی است که علاقمند به مزه ها هستند و تمایل دارند در این زمینه تخصصی داشته باشند. شما حتما می بایست با این 5 سس اصلی شروع کنید. سپس بدانید که از کجا به کجا می خواهید آموزش ببینید.

حتما بخوانید
طرز تهیه سرکه انگبین (سکنجبین) خانگی با 2 روش

این مطلب را اینطوری بیان خواهیم کرد که بعضی از سس ها برای گوشت – بعضی ها برای ماهی و … هستند. شما بایستی بدانید که می خواهید در کدام یک از این بخش ها تخصصی پیدا نمایید. هر کدام از سس ها نیز خودشان تاریخچه ای دارند. در این بخش وارد بخش تاریخچه سس ها نخواهیم شد.

5 سس اصلی در کنار سس پستو آروگولا
5 سس اصلی در کنار سس پستو آروگولا

سس پستو آروگولا هم یکی از سس های خوشمزه و بین المللی است. شما می توانید با مطالعه سس پستو آروگولا آن را بیاموزید. ما در اینجا بهترین آموزش سس پستو آروگولا را برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید به سادگی آن را بیاموزید. در نظر داشته باشید که سس پستو آروگولا نیز ترجمه ای انواع سس های رایج در کل دنیاست.

شما عزیزان با مطالعه و تمرین آموزش سس پستو آروگولا قطعا می توانید این سس خوشمزه را برای عزیزانتان طبخ کنید و در کنار غذاهای خود مصرف کنید. حتما طرز تهیه انواع سس و معرفی 8 سس خوشمزه را مطالعه نمایید.

امیدواریم از آموزش این سرکه راضی بوده و بتوانید یک سکنجبین بینظیر تهیه نمایید. به شما پیشنهاد می دهیم طرز تهیه انواع غذا با کرفس را مطالعه کنید.

به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم مقاله طرز تهیه انواع سالاد و آموزش 50 نوع سالاد ناب و طرز تهیه انواع سالاد سبزیجات ایتالیایی 10 سالاد اصل که بسیار جذاب و خواندنی هستند را مطالعه کنید. طرز تهیه انواع پیش غذا و مزه با دنیایی از مزه ها منتظر شماست.

جدول ارزش غذایی و آنالیز غذا های ایرانی هم بسیار خواندنی هستند. طرز تهیه انواع سالاد فراموش نشود.

شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی نیز شرکت نمایید. با آرزوی آشپزی عالی برایتان

اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی 1TouchFood

طرز تهیه سس پستو آروگولا 6 نفره - آموزش آنلاین آشپزی
پستو آروگولا 03

سس پستو آروگولا یکی از انواع سس های خوشمزه و لذیذ است. شما می توانید آموزش این سس خوشمزه را در این بخش مطالعه نمایید. بهترین آموزش سس پستو آروگولا را برایتان

نوع: مزه و سس

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: سس پستو آروگولا

بازده دستورالعمل: 4

کالری: 304

زمان آماده سازی: PT0H15M

زمان پخت و پز: PT0H20M

زمان کل: PT0H35M

اجزاء دستورالعمل:

  • 2 فنجان بسته بندی شده برگ آروگولا
  • 1/2 فنجان گردو پوست کنده
  • 1/2 فنجان پنیر پارمسان تازه
  • 1/2 فنجان روغن زیتون فوق بکر
  • 6 حبه سیر ، بدون پوست
  • 1/2 حبه سیر ، پوست کنده و خرد شده
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک

راهنمای دستورالعمل: آموزش و طرز تهیه سس پستو آروگولا حرفه ای و اصل را برایتان قرار داده ایم. شما می توانید با آموزش این سس پستو آروگولا بهترین و خوشمزه ترین سس را برای خود و عزیزانتان طبخ کنید. این یک سس کاملا حرفه ای و اصل است.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *