سبد خرید
طرز تهیه کباب سرداشی همدان

طرز تهیه کباب سرداشی همدان برای 4 نفر

زمان آماده سازی:  30 دقیقه

زمان پخت: 150 دقیقه 

مجموع زمان:  190 دقیقه

در مقاله حاضر طرز تهیه کباب سرداشی همدان برای 4 نفر را برایتان بصورت کاملا سنتی و اصیل همدانی قرار داده ایم. شما بعد از مطالعه این مقاله می توانید دستور پخت و طرز تهیه کباب سرداشی همدان را بصورت کامل و جامع آموزش دیده و آن را فرا بیاموزید.

در اینجا آموزش جذاب طرز تهیه کباب ته تالی اراکی (تتالی) ۵ نفره را برای شما عزیزان قرار داده ایم. از شما می خواهیم این رسپی را از دست ندهید. برای آشنایی بیشتر با ادویه های مورد استفاده برای کباب ها مطلب مفید انواع ادویه کباب کوبیده ، معرفی 11 ادویه مخصوص را از دست ندهید.

طرز تهیه کباب سرداشی همدان خوشمزه
طرز تهیه کباب سرداشی همدان خوشمزه

درباره تاریخچه غذای کباب سرداشی همدان می بایست چنین بیان نمود که کباب سرداشی همدان از غذاهای شهر همدان می باشد. این شهر مرکز استان همدان است. در اینجا می توانید طرز تهیه انواع کوفته ، بیش از 20 کوفته را مشاهده کرده و با یادگیری آنها برای عزیزانتان در منزل تهیه نمایید.

شهر همدان نیز از شهر های قدیمی و کهن ایران عزیزمان است. همانطور که می دانید شهر همدان قدمت بسیاری دارد و بدلیل قومیت های مختلف و شرایط اقلیمی خاصی که دارد مردمان منطقه توانسته اند غذاهای خوشمزه ای را نیز طبخ نمایند. آموزش فوق العاده انواع غذاهای شمالی استان مازندران ( 21 غذای محلی مازندرانی ) را نیز مطالعه کنید.

شهر همدان دارای غذاهای مختلفی است که همه این غذاها همچنین طرز تهیه آبگوشت قرمه همدان همگی در دسته غذاهای محلی قرار می گیرند که شما عزیزان می توانید طرز تهیه انواع غذاهای محلی را بطور کامل همراه با همه مناطق و قومیت های آن مطالعه نمایید و اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص طرز تهیه کباب سرداشی همدان و دیگر غذاهای خوشمزه محلی بررسی نمایید.

دوره آموزش تهیه فلافل و هوموس
دوره آموزش تهیه فلافل و هوموس

حتما طرز تهیه انواع کباب و طرز تهیه انواع فینگرفود را مطالعه نمایید. دنیایی از طرز تهیه انواع غذا را در اینجا پیدا خواهید کرد. همچنین به شما توصیه می کنیم مقاله جذاب و خواندنی طرز تهیه انواع کباب اصیل ایرانی و ملل بهمراه معرفی و آموزش آنها حتما مطالعه کنید.

حتما بخوانید
راز خوشمزه شدن قورمه سبزی

کباب سرداشی یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین کباب های مخصوص استان همدان است که مواد اولیه آن به راحتی در دسترس هستند و در مدت زمان کمی تهیه می شود. مطالعه آموزش انواع غذا با گوشت چرخ کرده و غذا با گوشت و غذا با مرغ حاوی اطلاعات بسیار خوبی می باشد.

این کباب شباهت زیادی به کباب تابه ای دارد و تفاوت اصلی آن استفاده از سیب زمینی در دستور تهیه این کباب می باشد. کباب سرداشی معمولا در ظروف رویی پخته می شود و آن را در تنور نان سنگک قرار می دهند. واقعا کباب سرداشی خوشمزه است. آموزش طرز تهیه آبگوشت فلفل همدان اصل برای ۸ نفر با رسپی کامل برای مطالعه در اختیار شما قرار دارد.

طرز تهیه کباب سرداشی همدان عالی و رستورانی
طرز تهیه کباب سرداشی همدان عالی و رستورانی

مواد لازم برای طرز تهیه کباب سرداشی همدان

  • 400 گرم گوشت گوسفند
  • 3 عدد پیاز
  • 2 عدد سیب زمینی
  • ۱ عدد گوجه فرنگی
  • زردچوبه، نمک و فلفل به میزان لازم
  • روغن به میزان لازم

آموزش طرز تهیه کباب سرداشی همدان

مرحله اول طرز تهیه کباب سرداشی:

پیاز ها و یکی از سیب زمینی ها را پوست بگیرید، سپس رنده ریز بزنید و از یک صافی رد کنید تا آب آن ها جدا شود. گوشت را داخل چرخ گوشت ریخته و به همراه سیب زمینی و پیاز های رنده شده چرخ کنید. سپس مقداری زردچوبه، نمک و فلفل بریزید و با کمک دست خوب آن را ورز دهید تا چسبندگی زیادی نداشته باشد.

مرحله دوم طرز تهیه کباب سرداشی:

کف یک سینی فر یا تابه را با مقداری کره یا روغن محلی چرب کنید. مخلوط گوشت، سیب زمینی و پیاز را کف آن به آرامی پخش کنید. سیب زمینی باقی مانده را به همراه گوجه فرنگی به صورت حلقه حلقه خرد کنید. ورقه های سیب زمینی و گوجه فرنگی را روی سطح گوشت بچینید.

حتما بخوانید
طرز تهیه بیتی بیف ترکیه ای اصل 4 نفره

فر را حداقل به مدت ۱۵ دقیقه در دمای 140 درجه بگذارید تا داغ شود سپس سینی فر یا تابه را داخل آن بگذارید تا کباب سرداشی به آرامی به مدت 1 تا 2 ساعت خوب بپزد.

نکات مهم و ترفند ها برای طرز تهیه کباب سرداشی همدان

  • می توانید به دلخواه علاوه بر گوجه و سیب زمینی حلقه حلقه شده، مقداری فلفل دلمه و یا فلفل تند نیز روی گوشت ها بچینید.
  • کباب سرداشی را می توانید به همراه نان تازه یا برنج در کنار ماست و سبزی سرو کنید.
  • به دلخواه می توانید سیب زمینی را از مواد داخلی کباب سرداشی حذف کنید.
  • حتما سعی کنید از مواد اولیه تازه و ارگانیک استفاده نمایید. این طعم بسیار خوبی به غذای شما خواهد داد.
  • در طرز تهیه کباب سرداشی همدان اصیل ترین و سنتی ترین و کاربردی ترین روش ها استفاده شده است.

امیدواریم با مطالعه طرز تهیه کباب سرداشی همدان بتوانید لذت خوراک و غذاهای خوشمزه و اصیل همدان را در منزل به ارمغان آورده و آنها را برای عزیزانتان طبخ نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم آموزش انواع غذاهای محلی آذربایجانی (17 غذای استان آذربایجان شرقی) را نیز مطالعه کنید.

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

طرز تهیه کباب سرداشی همدان برای 4 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
تهیه کباب سرداشی همدان1

طرز تهیه کباب سرداشی همدان به صورت قدم به قدم و سنتی و بهترین دستور پخت و طرز تهیه کباب سرداشی محلی اصل و کاملترین آموزش طرز تهیه کباب سرداشی مجلسی با نکات مهم

نوع: کباب

سبک آشپزی: سنتی محلی ایرانی

کلمات کلیدی: طرز تهیه کباب سرداشی

بازده دستورالعمل: 4

کالری: 200

زمان آماده سازی: PT0H30M

زمان پخت و پز: PT2H30M

زمان کل: PT3H00M

اجزاء دستورالعمل:

  • ۴۰۰ گرم گوشت گوسفند
  • ۳ عدد پیاز
  • ۲ عدد سیب زمینی
  • ۱ عدد گوجه فرنگی
  • زردچوبه، نمک و فلفل به میزان لازم
  • روغن به میزان لازم

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه کباب سرداشی همدان را به روش سنتی و اصیل برای شما عزیزان آموزش دادیم. امیدواریم که از این آموزش استفاده کرده و با تهیه مواد اولیه تازه، کباب سرداشی را به سادگی در منزل تهیه و نوش جان نمایید.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *