سبد خرید
بزرگترین کارآفرینی زنان خانه دار

بزرگترین کارآفرینی زنان خانه دار

مرکز آموزش آنلاین آشپزی در نظر دارد تا امکانی را جهت همکاری همه زنان خانه دار جهت کسب درآمد از آشپزی فراهم نماید.
همه شما بانوان ایرانی و یا فارسی زبان ، به این کسب درآمد دعوتید.
شما می توانید به جمع دیگر بانوان در این حرکت و پویش اضافه شوید.

کارآفرینی زنان خانه دار و شاغل

انتخاب اینکه در خانه بمانید چشم انداز شما برای کسب ثروت را کمرنگ نمی کند. اگر شما یک مادر خانه دار یا مادر خانه نشین هستید که از نشستن و دیدن تماشای زنان موفق که به شغل خود می بالند خسته شده اید ، ، اگر به شما بگویم که برای کارآفرینی موفق مجبور نیستید خانه خود را ترک کنید چه نظری دارید؟
ما همه شما را به بزرگترین مرکز آموزش آنلاین آشپزی دعوت می کنیم :
آموزش آشپزی چند بخش دارد. شما عزیزان بسادگی می توانید از طریق این سایت کسب درآمد کنید.
خب ، تا الان متوجه شدید که یک سایتی هست که کار اصلی آن آموزش آشپزی است.
سوال : من چجوری باید کسب درآمد کنم. پاسخ شما در ادامه است.

کارآفرینی زنان خانه دار
کارآفرینی زنان خانه دار

معرفی سایت مرکز آموزش آنلاین آشپزی

سایت آموزش آنلاین آشپزی ، بخش های مختلفی دارد. هر بخش نیز قسمت های مختلفی دارد. در ابتدا کامل این بخش ها را توضیح خواهیم داد.
3 1 7

حتما بخوانید
ناهار چی بپزم با بیش از 100 تنوع غذایی

کسب درآمد از دوره های آموزش آنلاین آشپزی

در این بخش ، دوره هایی که برای آموزش آشپزی تشکیل می شود ، همگی در این قسمت قرار داده شده است. هر دوره ای را که مربوط به آشپزی است بصورت آنلاین در این بخش قرار خواهیم داد. (دوره های آنلاین آموزش آشپزی)

خب من در این بخش چگونه می توانم درآمد کسب کنم ؟

پاسخ : شما بر اساس علاقمندی و هنری که دارید می توانید به مرکز آموزش آنلاین آشپزی ، اعلام کنید که مثلا من می توانم حلوا های خوشمزه ای بپزم. می توانم این را به مخاطبان سایت شما آموزش دهم. شما به مرکز سرفصل اعلام می کنید و قیمت را بصورت توافقی مشخص کرده و مخاطبان شما را در دوره های آموزش آنلاین آشپزی ما تامین می کنیم.
این دوره همانطور که ذکر شد آنلاین است و شما بایستی تاریخ و ساعت دقیق ارائه کلاس را مشخص نمایید.

کسب درآمد از دوره های آفلاین آموزش آشپزی

دوره های آفلاین آموزش آشپزی ، دوره هایی هستند که برگزار شده است و همیشه روی سایت در معرض عموم قرار خواهد گرفت. این دوره ها بسیار کامل بوده و امکانات بی نظیری به مخاطبان ارائه خواهد کرد.

خب من در دوره های آفلاین چگونه می توانم درآمد کسب کنم ؟

پاسخ : شما بر اساس علاقمندی و هنری که دارید می توانید به مرکز آموزش آنلاین آشپزی ، اعلام کنید که مثلا من می توانم حلوا های خوشمزه ای بپزم. می توانم این را به مخاطبان سایت شما آموزش دهم. شما به مرکز سرفصل اعلام می کنید و قیمت را بصورت توافقی مشخص کرده و مخاطبان شما را ما تامین می کنیم. در این دوره شما با موبایل ، دوره های آشپزی خود را ضبط کرده و ما این دوره های ارسال شما را مونتاژ کرده و با نام و پروفایل خودتان روی سایت قرار می دهیم و مخاطبان آنها را خریداری می کنند. (دوره های آفلاین آشپزی)
این یعنی کسب درآمد از هنر آشپزی

حتما بخوانید
از بین بردن بوی غذا در خانه: 5 قدرتی برای خلق هوای تازه

کسب درآمد از رسپی های فروشی

رسپی ها دستورات غذایی یا همان طرز تهیه یک غذا هستند. مرکز آموزش آنلاین آشپزی ، رسپی های فروشی هم دارد. رسپی های خاص را در بخش رسپی قرار داده و آنها را به فروش می رساند.

خب من در بخش رسپی چگونه می توانم درآمد کسب کنم ؟

اگر فکر می کنید دستور غذایی خاصی را بلد هستید حتما این دستور غذایی را بفروشید و در معرض عموم قرار دهید. شما می توانید غذای خاصی را به شکلی منحصر به فرد تهیه کنید ، حتما این را به درآمد نزدیک کنید. برای این کار شما به مرکز اعلام می کنید که می خواهید رسپی های خاص را در سایت آموزش آشپزی قرار داده و بفروشید. این یعنی کسب درآمد از آشپزی

کسب درآمد از فروش دوره های رسپی های خاص

رسپی ها همان دستورات غذایی هستند.اینجا امکانی فراهم شده است که چندین رسپی خاص را که شامل یک دوره خاص هستند ، بصورت دوره رسپی های خاص برگزار می گردد و بفروش می رسد.

خب من در بخش دوره رسپی های خاص چگونه می توانم درآمد کسب کنم ؟

تفاوت این قسمت با قبلی در این است که شما بسادگی می توانید چندین رسپی مرتبط با یکدیگر را که خاص هستند را بصورت یک دوره رسپی در نظر گرفته و آن را بفروشید و کسب درآمد داشته باشید.
2 1 7 scaled

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *