سبد خرید
طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی برای 5 نفر

طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی برای 5 نفر

طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی برای 5 نفر را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی آماده کرده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزش آنلاین استفاده لازم را برده و این فینگر فود خوشمزه را در منزل تهیه و سرو نمایید. سمبوسه یکی از فینگر فود های خوش طعم و مزه ای است که اصالتی جنوبی داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. آموزش طرز تهیه دویماج تبریزی می تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

سمبوسه ها را که در پاراگراف قبلی به آن اشاره کردیم، خاستگاه سنتی و اصیل داشته و بیشتر مربوط به استان های جنوبی و جنوب شرقی ایران زمین می باشد. در این آموزش ما برای شما عزیزان این آموزش آنلاین را تدارک دیده ایم و امیدواریم که از آن در منزل خود تهیه و نوش جان نمایید. پس با ما همراه باشید تا طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت را برای شما توضیح دهیم. مطالعه طرز تهیه زیتون پرورده شمالی گیلانی  می تواند برای شما عزیزان مفید واقع شود.

از آنجایی که تهیه این فینگر فود آسان بوده و طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت از دستور پخت و تهیه آسانی برخوردار است. همچنین شما عزیزان می توانید با رعایت چندین نکته به راحتی این غذای خوشمزه را در منزل تهیه نمایید. سمبوسه گوشت را نیز میتوان به عنوان یک غذا یا میان وعده ای ناب و عالی برای روزهایی دانست که می خواهید تنوعی در غذایتان ایجاد کرده و طعمی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. آموزش طرز تهیه شیرینی رشته خوشکار اصل گیلانی به شدت پیشنهاد می شود.

طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی خوشمزه
طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی خوشمزه

آموزش طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت خانگی

در این بخش از آموزش آنلاین برای شما عزیزان طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت را به صورت کاربردی و آسان برایتان توضیح خواهیم داد. در ابتدا برای شما عناصر تشکیل دهنده و مواد اولیه سمبوسه گوشت را توضیح خواهیم داد و در ادامه مراحل تهیه این فینگر فود را برای شما بصورت کامل و جامع تشریح خواهیم نمود. آموزش طرز تهیه ماست بورانی بادمجان گیلانی یک پیش غذای عالی و خوشمزه می باشد.

حتما بخوانید
دستور پخت کرفس پلو

عناصر تشکیل دهنده و طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عبارت است از گوشت چرخ کرده، پیاز نگینی شده، کرفس، نمک دریا ،خمیر نیمه آماده سمبوسه، فلفل سیاه و زردچوبه که تمامی این مواد از خواص بالایی برخوردار بوده و پیشنهاد می شود که این فینگر فود را به راحتی آموخته و سرو نمایید. در صورتیکه شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال افزایش علم و دانش خود در زمینه آموزش آشپزی هستند، بخش اطلاعات علمی آشپزی را به شما پیشنهاد می نماییم.

تمامی مواد اولیه ای که در طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت بکار برده می شود در جدول ارزش غذایی از ارزش بالایی برخوردار بوده و این مواد ناب و عالی جدا از این فینگر فود در تهیه بسیاری از خورشت ها و خوراک ها کاربرد دارد. به شما پیشنهاد می کنیم که برای افزایش دانش و هنر آشپزی خود در زمینه غذاهای محلی آذری، آموزش انواع غذاهای محلی آذربایجانی  را به دقت مطالعه فرمایید.

زمانبندی و بازدهی در طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت

  • زمان مورد نیاز آماده سازی 30 دقیقه
  • زمان مورد نیاز پخت 20 دقیقه
  • دستور پخت آسان
  • مناسب برای 5 نفر
طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی مخصوص
طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی مخصوص

مواد لازم در طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت

  • 500 گرم گوشت چرخ کرده
  • 2 عدد پیاز متوسط
  • 50 گرم کرفس خردشده
  • 1 بسته خمیر نیمه آماده سمبوسه
  • 2 قاشق چای خوری روغن زیتون
  • به میزان لازم فلفل سیاه و نمک دریا
  • به میزان دلخواه روغن گیاهی

دستور پخت در طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت

مرحله اول : آماده سازی مایه سمبوسه گوشت

مواد اولیه شامل پیاز نگینی شده، کرفس نگینی شده درشت، روغن زیتون و فلفل و نمک را به تابه ای اضافه نمایید. در ادامه گوشت چرخ شده را به تابه افزوده و اندکی روغن را به تابه می افزاییم.

مرحله دوم : افزودن مایه سمبوسه گوشت به خمیر

در مرحله بعدی پس از آنکه گوشت تفت داده شد، از روی تابه برداشته و خمیر سمبوسه را به همراه مایه سمبوسه بر روی کانتر آشپزخانه قرار می دهیم. در مرحله بعدی مواد داخل تابه را وسط خمیر سمبوسه افزوده و کاسه ای را کمی آب ولرم ریخته و انگشتان دست را درون آن می زنیم تا خمیر به دست نچسبد.

حتما بخوانید
طرز تهیه آبگوشت قنبید قمی اصل برای 6 نفر

مرحله سوم : آماده سازی قبل از سرخ کردن سمبوسه گوشت

در ادامه لبه های خمیر را برگردانده و به همدیگر فشار می دهیم تا لبه های آن بخوبی بچسبد. در گام بعدی تابه ای مناسب را انتخاب کرده و میزان لازم روغن درونش اضافه کرده و هنگامیکه کاملا داغ شد، سمبوسه را به درون تابه می افزاییم.

طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی آسان
طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی آسان

مرحله چهارم : سرخ کردن سمبوسه گوشت در روغن

در مرحله آخر پس از 50 ثانیه که هر کدام از سمبوسه ها نیاز دارند تا برشته شوند، از تابه خارج کرده و سمبوسه های سرخ شده را بر روی دستمال آشپزخانه قرار داده تا روغن اضافی آن گرفته شود.

همانطور که ملاحظه نمودید برای شما عزیزان مراحل پخت و طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت را به بهترین روش برایتان توضیح دادیم. آموزش طرز تهیه انواع سالاد و آموزش 50 نوع سالاد خوشمزه برای فصول مختلف را مطالعه نمایید. امیدواریم که از این بخش آموزش آنلاین استفاده نموده و این فینگر فود خوشمزه را در منزل تهیه و سرو نمایید. در صورتیکه تمایل داشتید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع فینگر فود ها بدست بیاورید، بخش طرز تهیه انواع فینگرفود را مطالعه فرمایید.

جدول ارزش غذایی در طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت

کالری 181 کیلو کالری
چربی 4.2 گرم
اشباع 7.5 گرم
کربوهیدرات 36.7 گرم
قند 1.3 گرم
فیبر 4.6 گرم
پروتئین 7.5 گرم
کلسترول 10.9 گرم
طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی برای 5 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
1 5

طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی برای 5 نفر از انواع فینگر فود های محلی بندری با طرز تهیه بهترین فینگرفود سمبوسه های گوشت خوشمزه و طرز تهیه آسان سمبوسه گوشت

نوع: فینگر فود

سبک آشپزی: سنتی ایرانی

کلمات کلیدی: طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی برای 5 نفر

بازده دستورالعمل: 5

کالری: 181

زمان آماده سازی: PT0H30M

زمان پخت و پز: PT0H20M

زمان کل: PT0H50M

اجزاء دستورالعمل:

  • 500 گرم گوشت چرخ کرده
  • 2 عدد پیاز متوسط
  • 50 گرم کرفس خردشده
  • 1 بسته خمیر نیمه آماده سمبوسه
  • 2 قاشق چای خوری روغن زیتون

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه فینگر فود سمبوسه گوشت عالی برای 5 نفر را برای شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزش آنلاین استفاده لازم را برده و آنرا در منزل تهیه و سرو نمایید. نوش جانتان!

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *