سبد خرید
طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان برای 5 نفر

طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان برای 5 نفر

طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان برای 5 نفر را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی تدارک دیده ایم. امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین را فراگرفته و این کوکی شکلاتی خوشمزه را در منزل تهیه و سرو نمایید و از طعم و مزه آن لذت کافی ببرید. کوکی شکلاتی بطور کل یکی از بیسکویت های خوش طعم و مزه ای است که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. طرز تهیه بیسکویت بادامی را حتما بعد از این آموزش مطالعه کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.
کوکی ها بطور کل یکی از میان وعده هایی هستند که افراد آنرا با نوشیدنی های گرم نظیر چای، قهوه، نسکافه و دمنوش های گیاهی میل می نمایند. طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان که امروز برایتان آموزش آنرا تهیه کرده ایم نیز از کوکی هایی مناسب برای افرادیست که می خواهند کوکی مصرف کنند اما زیاد به فکر عذاب وجدان بعد مصرف نباشند. طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.
با صنعتی شدن کشور ها و به طبع کاهش فعالیت در افراد جوامع، درصد اضافه وزن و به دنبال آن بیماری های مختلف بسیار شایع شده است. در این میان آشپزی و تغذیه فست فود به این موضوع دامن زده و به همراه غذاهای کنسروی سبب افزایش وزن در افراد شده است. این مسئله باعث شده تا در این میان افراد به فکر کاهش وزن باشند و با اینکار سطح سلامت خود را افزایش دهند. به همین منظور برایتان طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان را آماده کرده ایم.

طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان خانگی
طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان خانگی

آموزش طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان خوشمزه

طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان که میان وعده ای خوشمزه و سالم و مقوی هستند. مصرف کوکی ها بدن را پر انرژی و فعال نگه میدارد و بسته به مواد موجود در آن فواید زیادی برای سلامتی دارند. کوکی ها حاوی مواد مغذی از قبیل پروتئین، کربوهیدرات و چربی هستند و انرژی لازم برای بدن را تامین می کنند البته اگر ماده اصلی کوکی جو دوسر باشد دارای فواید درمانی و دارویی بسیاری است.
به عبارتی بسته به تکنیک پخت و پز و مواد اولیه مورد استفاده، کوکی ها از نظر ارزش غذایی و طعم متفاوت هستند. طرز تهیه بیسکویت خشک ساده را به صورت کاملا حرفه ای مطالعه فرمایید و هنر آشپزی در زمینه کوکی و بیسکویت خود را بالا ببرید.
زمان آماده سازی و پخت این کوکی 15 الي 20 دقیقه به علاوه 1 ساعت زمان براي خنك شدن احتياج دارد ،همچنين اين طرز تهيه برای 20 کوکی کافی می باشد. طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان که در این بخش در حال مطالعه آن هستید، بدون لبنیات و تخم مرغ است. طرز تهیه کوکی لاک پشتی را بصورت کاملا حرفه ای در این بخش بیاموزید.

حتما بخوانید
طرز تهیه کوکی تکه ای شکلاتی 12 عددی

زمانبندی و بازدهی در طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان

  • زمان مورد نیاز آماده سازی 15 دقیقه
  • زمان مورد نیاز پخت 12 دقیقه
  • دستور پخت نسبتا آسان
  • مناسب برای 5 نفر
طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان فوری
طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان فوری

مواد لازم در طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان

  • 125 گرم روغن نارگیل
  • 100 گرم پودر قند
  • 150 گرم شکر قهوه ای
  • 125 میلی لیتر شیر نارگیل
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • 275 گرم آرد ساده
  • 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  • 1/4 قاشق چایخوری بی کربنات
  • 200 گرم چیپس شکلات یا شکلات خرد شده

دستور پخت در طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان

مرحله اول : آماده سازی مواد اولیه

روغن نارگیل و قند را در ظرفی ریخته و کاملا مخلوط کنید، سپس شیر نارگیل و وانیل را اضافه کنید. آرد ، بیکینگ پودر ، بی کربنات و کمی نمک دریایی را  درون مخلوط ریخته و ورز دهید تا خمیر نرمی ایجاد شود، سپس چیپس شکلات را اضافه کرده و حداقل یک ساعت خمیر را استراحت دهید.

طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان خوش طعم
طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان خوش طعم

مرحله دوم : پخت کوکی شکلاتی رژیمی وگان

فر را در دمای 180 / 160 درجه سانتی گراد گرم کنید.خمیر را روی سطح صافی پهن کرده و آنها را روی ورق پخت با فاصله حدود 2 سانتی متر قرار دهید. سپس در فر به مدت 12-15 دقیقه بپزید، در زمان پخت یکبار سینی را بچرخانید ، تا زمانی که کوکی ها طلایی شوند سپس اجازه دهید قبل از سرو کمی خنک شود. شما می توانید از این کوکی هایی که تهیه نمودید را تا سه روز مصرف کنید.

به شدت پیشنهاد می کنیم که آموزش جامع و منحصر به فرد کیک ها و آموزش طرز تهیه انواع کیک های خوشمزه و خانگی را به خوبی مطالعه کرده و مطالب مفید و کلیدی را در آن بیاموزید.

همانطور که ملاحظه نمودید برای شما عزیزان طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان را به بهترین روش آموزش دادیم. امیدواریم که از این بخش استفاده لازم را برده و این کوکی شکلاتی رژیمی وگان را در منزل برای عزیزانتان تهیه و سرو نمایید. در صورتیکه علاقمند به فراگیری انواع بیسکویت و کوکی هستید، طرز تهیه انواع کوکی و بیسکویت را مطالعه نمایید.

حتما بخوانید
طرز تهیه بیسکویت کنجدی خانگی عالی برای 4 نفر

جدول ارزش غذایی در طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان

کالری195 کیلوکالری
چربی8 گرم
اشباع6 گرم
کربوهیدرات18 گرم
قند15 گرم
فیبر0.5 گرم
پروتئین3 گرم
نمک0.7 گرم
طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگانطرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان برای 5 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
5 1

طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان برای 5 نفر از انواع کوکی رژیمی با طرز تهیه بهترین کوکی سالم شکلاتی خوشمزه رژیمی و طرز تهیه آسان کوکی رژیمی شکلاتی فوری بیسکویت

نوع: کوکی و بیسکویت

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان برای 5 نفر

بازده دستورالعمل: 5

کالری: 142

زمان آماده سازی: PT0H15M

زمان پخت و پز: PT0H12M

زمان کل: PT0H27M

اجزاء دستورالعمل:

  • 125 گرم روغن نارگیل
  • 100 گرم پودر قند
  • 150 گرم شکر قهوه ای
  • 125 میلی لیتر شیر نارگیل
  • 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • 275 گرم آرد ساده
  • 1 قاشق چایخوری بیکینگ پودر
  • 200 گرم چیپس شکلات یا شکلات خرد شده

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی وگان برای 5 نفر را به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی برای شما عزیزان آماده نموده ایم. امیدواریم که این بخش از آموزش آنلاین آشپزی مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و این کوکی خوشمزه را در منزل برای عزیزانتان تهیه و سرو نمایید. نوش جانتان!

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *