سبد خرید
طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی برای 4 نفر

طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی برای 4 نفر

طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی برای 4 نفر را برای شما عزیزان در این بخش از آموزش آنلاین به صورت کاملا حرفه ای و ناب تهیه کرده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزشی نهایت استفاده را برده و این ژله و دسر عالی و زیبا را در منزل تهیه و نوش جان نمایید. ژله حبابی از دیگر دسر های فانتزی و محبوب است که در ادامه برای شما در رابطه با آن توضیحاتی خواهیم داد.

در این آموزش آنلاین شما یاد خواهید گرفت تا طرز تهیه ژله حبابی را به روشی حرفه ای و البته آسان فراگرفته و آن را در منزل و یا دورهمی های خصوصی خود تهیه و سرو نمایید. برخی از افراد وجود دارند که همواره احساس بر این دارند که طرز تهیه ژله حبابی می تواند کاری سخت بوده و از پس تهیه آن بر نمی آیند. این را فراموش کنید!

از این به بعد این مورد را فراموش کنید و مطمئن باشید که آموزش طرز تهیه ژله حبابی به گونه ای برای شما عزیزان تهیه شده تا بتوانید به آسانی هرچه تمامتر این دسر خوشمزه را تهیه و به این دانستنی و مهارتتان افتخار نمایید. آموزش عالی طرز تهیه ژله آفتابگردان یکی از انتخاب های جذاب است.

طرز تهیه ژله حبابی

این بخش از آموزش آنلاین انواع ژله ها را اختصاص داده ایم به آموزش طرز تهیه ژله حبابی که یکی از محبوب ترین ژله ها در سراسر جهان است. این ژله که هر ساله در روز ولنتاین توسط عشاق تهیه می شود را برای شما عزیزان در این بخش از آموزش رایگان آشپزی تهیه و تدارک دیده ایم. آموزش کاربردی طرز تهیه قويماق را به روش اردبیلی بیاموزید.

روز ولنتاین یکی از روز های جذاب و به یاد ماندنی است که در همه ساله جشن گرفته می شود. شما با فراگیری طرز تهیه ژله حبابی خواهید توانست تا این ژله ولنتاین را در منزل تهیه و سرو نمایید. به یاد داشته باشید که لزومی به تهیه ژله حبابی در روز ولنتاین نبوده و شما می توانید در هر زمان از سال نیز این ژله ناب و عالی را به شریک احساسی خود هدیه دهید.

دوره آموزش ولنتاین و روز عشق
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق

در ادامه این آموزش آنلاین برای شما عزیزان مراحل تهیه ژله حبابی را به همراه نکاتی که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید ژله حبابی خوشمزه تری را در منزل تهیه و تدارک ببینید را شرح داده ایم. این بخش آموزشی به گونه ای نگارش شده تا شما بتوانید به راحتی طرز تهیه ژله حبابی را فراگرفته و آنرا سرو نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه دسر فرنی را مطالعه فرمایید.

حتما بخوانید
طرز تهیه بستنی کاستارد تمشک ساده 6 نفره

آموزش طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین

طرز تهیه ژله حبابی مجلسی
طرز تهیه ژله حبابی مجلسی

در این بخش از آموزش آشپزی بخش دسر و ژله ها با ما همراه باشید تا برای شما از عناصر تشکیل دهنده و مواد اولیه در طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی را شرح داده و نکاتی را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد. آموزش طرز تهیه ژله تزریقی می تواند یک انتخاب مناسب برای یادگیری باشد.

قبل از این که به عناصر تشکیل دهنده در این ژله بپردازیم، لازم است بدانید که ژله ها از خواص سرشاری در رشد و استحکام استخوان های کودکان و نوجوانان دارد. آموزش جذاب طرز تهیه ژله تخم مرغی را نیز از دست ندهید. ژله تخم مرغی را میتوان ژله ای جذاب دانست که به شما کمک می کند تا دسری فانتزی بدست آورید.

این مورد که در پاراگراف قبلی برایتان گفتیم را مد نظر داشته باشید و برای فرزندانتان در حد تعادل این ژله و یا دیگر ژله هایی که در بخش طرز تهیه انواع دسر و ژله وجود دارد را مطالعه فرمایید. با مطالعه بخش دسر و ژله شما می توانید رویکرد جامع تری نسبت به انواع ژله ها بدست آورده و آنها را همچون طرز تهیه ژله حبابی آموخته و در منزل تهیه نمایید.

عناصر تشکیل دهنده در طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی عبارت است از ژله قرمز، ژله آلوئه ورا و بستنی وانیلی که تمامی این مواد از جمله مواد اولیه در دسترس و همواره در جدول ارزش غذایی دارای جایگاه مناسبی هستند که شما می توانید از آنها مطلع گردید.

نکات مهم طرز تهیه ژله حبابی آسان

طرز تهیه ژله حبابی آسان
طرز تهیه ژله حبابی آسان

در ادامه این بخش آموزش رایگان آشپزی بخش ژله و دسر های ویژه، برایتان نکاتی را در رابطه با هرچه بهتر و راحت تر یاد گرفتن طرز تهیه ژله حبابی آورده ایم. آموزش کاربردی طرز تهیه ژله قلبی را به راحتی هرچه تمامتر بیاموزید.

شما با رعایت این نکات می توانید ژله و دسری هرچه خوشمزه تر و عالی تر را در دورهمی ها و یا مهمانی هایتان تهیه و سرو نمایید. پس تا پایان این آموزش با ما همراه باشید:

  • به این موضوع توجه داشته باشید که از مواد اولیه مرغوب و با استاندارد های لازم استفاده کنید تا دسر و ژله ای خوش طعم تر بدست آورید.
  • شما می توانید از تکه های میوه نیز به دلخواه خودتان درون این ژله خوشمزه و زیبا استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید که میزان بستنی وانیلی را می توانید کم و یا زیاد کنید که این بستگی به سلیقه خودتان دارد.
  • در تهیه ژله حبابی ولنتاین همواره سعی داشته باشید که از پودر ژله هایی با طعم های شاه توت و توت فرنگی نیز استفاده کنید تا طعمی بهتر را نیز تجربه نمایید.

همانطور که ملاحظه کردید برای شما نکاتی را در این بخش شرح دادیم که سبب آسانتر و راهنمای شما در فراگیری بهتر طرز تهیه ژله حبابی خواهد شد. تمامی این موارد را به دقت مطالعه فرمایید. به یاد داشته باشید که شما می توانید در راه تهیه این ژله حبابی از ژله های مختلف با طعم های گوناگون بهره ببرید. آموزش بینظیر طرز تهیه پودینگ بیسکویت را از دست ندهید!

حتما بخوانید
طرز تهیه هوموس خوشمزه لبنانی اصل 2 نفره

در ادامه برای شما مراحل آماده سازی و طرز تهیه ژله حبابی را به صورت مرحله به مرحله آورده ایم. امیدواریم که به راحتی این ژله حبابی را در منزل تهیه کرده و هدیه مناسبی برای روز عشق برای عشقتان تدارک ببینید. از اینکه وقت گذاشتید و این آموزش را دنبال نمودید، نهایت سپاس را از شما داریم. آموزش عالی طرز تهیه حلوا را به روش سنتی بیاموزید.

چاپ دستور

طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی برای 4 نفر

طرز تهیه ژله حبابی

طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

  • نویسنده‌: علی خشنود
  • زمان آماده سازی: 30
  • زمان پخت: 30
  • مجموع زمان: 60
  • بازدهی: 4 1x
  • دسته: دسر و ژله
  • روش پخت: یخچالی
  • نوع: ملل
  • رژیم غذایی: کم چربی
مقیاس

مواد لازم

  • 1 بسته ژله قرمز
  • 2 بسته ژله آلوئه ورا
  • 1/2 پیمانه بستنی وانیلی

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی قلب ژله حبابی

پودر ژله قرمز را با یک پیمانه آب جوش حل کرده و در دمای اتاق قرار دهید تا کمی خنک شود. سپس به آن  1/2 پیمانه بستنی اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مخلوط شوند. آن را داخل قالب های قلب کوچک بریزید و داخل یخچال قرار دهید تا سفت شود.

مرحله دوم : آماده سازی ثانویه ژله حبابی

یک بسته ژله آلوئه ورا را با دو لیوان آب جوش مخلوط کنید و روی بخار آب قرار دهید تا کاملا شفاف شود. ژله را داخل لیوان های خود بریزید و داخل یخچال قرار دهید. بعد از 30 دقیقه آن را از یخچال خارج و ژله نیمه سفت شده را با کمک یک چنگال کمی هم بزنید تا حبابی شکل شود.

مرحله سوم : آماده سازی نهایی ژله حبابی

ژله های قلبی آماده شده را داخل لیوان ها بریزید و مجددا آن را داخل یخچال قرار دهید. بسته دوم ژله آلوئه ورا را نیز به همین روش آماده و روی لیوان ها بریزد و به مدت 3 ساعت صبر کنید تا کاملا ژله سفت و آماده شود.

نکات مهم و ترفندها

شما می توانید طبق سلیقه خود ژله حبابی خود را به صورت دو رنگ و یا  با تکه های میوه و گل تزئین کنید.

دقت داشته باشید که می توانید از طعم های آلبالو ، توت فرنگی و تمامی میوه های قرمز برای تهیه این دسر استفاده نمایید.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 61
  • شکر: 13
  • سدیم: 75
  • چربی:
  • چربی اشباع شده:
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس:
  • کربوهیدارت: 14
  • فیبر:
  • پروتئین: 1.2
  • کلسترول:

کلمات کلیدی: طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی برای 4 نفر ، دستور تهیه ژله حبابی

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی برای 4 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
حبابی5

طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین عالی از انواع دسر و ژله با قلب ژله ای و طرز تهیه آسان ژله حبابی خوشمزه و طرز تهیه کاربردی ژله حبابی میوه ای و طرز تهیه ژله روز عشق

نوع: دسر و ژله

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: طرز تهیه ژله حبابی

بازده دستورالعمل: 4

کالری: 61

زمان آماده سازی: PT0H30M

زمان پخت و پز: PT0H30M

زمان کل: PT1H00M

اجزاء دستورالعمل:

  • ۱ بسته ژله قرمز
  • ۲ بسته ژله آلوئه ورا
  • ۱/۲ پیمانه بستنی وانیلی

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه ژله حبابی ولنتاین را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی قرار دادیم. امیدواریم که از این بخش آموزش آنلاین بهره لازم را برده و ژله حبابی خوشمزه و ناب را در منزل و یا دورهمی هایتان تهیه و نوش جان نمایید.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *