سبد خرید
بستنی شکلاتی خانگی

طرز تهیه انواع بستنی و معرفی 20 بستنی

طرز تهیه انواع بستنی و معرفی 20 بستنی را بصورت حرفه ای برایتان قرار دادیم. امیدواریم از این مقاله استفاده کامل را برده و در آموزش طرز تهیه انواع بستنی از آن استفاده کنید.
بستنی ها نوعی از دسر می باشند که منجمد هستند. بستنی ها معروف ترین و پر طرفدار ترین دسر در تمام دنیا شناخته شده اند. در تهیه بستنی ها حداقل 10 درصد چربی شیر وجود دارد. البته این عدد حدودی است و ممکن است بیشتر باشد. در بستنی ها خامه ، شیرین کننده ها و طعم دهنده ها نیز قرار دارند. برای تزئین هم می توان از میوه ها ، بیسکوییت ها و شکلات و هر چیز دیگری استفاده کرد. اولین کارخانه بستنی سازی جهان در آمریکا ، مریلند در سال 1851 آغاز به کار کرد.
همانطور که ذکر گردید بستنی ها از دسته دسر ها هستند و انواع مختلفی دارند. بستنی ها همه دنیا طرفدار دارند حتی مناطق سردخیز. شما می بایست طرز تهیه بستنی ها را فرا گرفته تا بتوانید در هنر آشپزی حرفه ای گردید. آموزش آشپزی واقعا یک هنر است.

لیست انواع بستنی ها

  • اسموتی انبه با بستنی
  • بستنی سنتی زعفرانی
  • بستنی کیوی خانگی
  • بستنی نسکافه ای
  • بستنی نارگیلی خانگی
  • بستنی شکلاتی
  • بستنی لیمویی
  • بستنی طالبی خانگی
  • بستنی توت فرنگی خانگی
  • بستنی شاتوتی خانگی
  • بستنی موزی خانگی خوشمزه
  • بستنی وانیلی خانگی
  • بستنی ایتالیایی

جدول ارزش غذایی انواع بستنی ها

جدول ارزش غذایی بستنی ساده وانیلی را برایتان قرار دادیم. با مطالعه این جدول غذایی ارزش آن برایتان مشخص می گردد. عادت کنید که جدول ارزش غذایی خوراکی هایی را که میل می کنید بررسی کرده و مطالعه نمایید. این جدول مشخص می کند که شما در هر میزان مصرف چه مقدار موادی وارد بدن خود می نمایید. به فکر سلامتی خود باشید.

بستنی مقدار در100 گرم
انرژی (کالری) 207 کیلوکالری
کربوهیدرات 23.60 گرم
پروتئین 3.50 گرم
چربی 11.00 گرم
آب 61.00 گرم
فیبر 0.70 گرم
قند 21.22 گرم
کلسترول 44.00 میلی گرم

معرفی انواع بستنی ها

بستنی ها همانطور که ذکر شد انواع گوناگونی دارد. شما می توانید این بستنی ها را در منزل نیز برای عزیزان خود تهیه کرده و با آنان نوش جان کنید. البته بستنی ها بر حسب سلیقه سرو می شوند و هر فردی طرفدار نوع خاصی از بستنی می باشد. بستنی ها واقعا اگر در منزل تهیه شوند بسیار خوشمزه تر و دلچسب تر هستند فقط کمی سلیقه و هنر می خواهد. شما می توانید آموزش طرز تهیه انواع کیک ها را نیز در صورت علاقمندی مطالعه نمایید.

حتما بخوانید
طرز تهیه بستنی کارامل نمکی ساده خانگی 9 عدد
طرز تهیه انواع بستنی
طرز تهیه انواع بستنی

آموزش و طرز تهیه انواع بستنی در این مقاله آورده شده است.

طرز تهیه بستنی سنتی زعفرانی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی سنتی زعفرانی
طرز تهیه بستنی زعفرانی

بستنی زعفرانی یکی از دسر های اصیل و قدیمی برای ما ایرانی هاست. دسر بستنی زعفرانی در تمام دنیا طرفدار دارد. زعفران بدلیل خواصی که دارد مصرف آن شدیدا توصیه می گردد ولی در مصرف آن نباید زیاده روی کرد. با مطالعه این رسپی می توانید بسادگی بستنی زعفرانی را در منزل تهیه کرده و با عزیزان خود میل کنید.

طرز تهیه بستنی کیوی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی کیوی
طرز تهیه بستنی کیوی

بستنی کیوی یکی از پرطرفدار ترین بستنی در تمام دنیاست. افرادی که به کیوی علاقمند هستند حتما از این بستنی خوششان خواهد آمد. اگر این بستنی را تهیه نکرده اید ، اکنون وقت آن است تا در منزل این بستنی کیوی را تهیه کرده و از آن لذت ببرید. هنر آشپزی چندین بخش دارد. یکی از این بخش ها ساخت بستنی است. طرز تهیه انواع بستنی با کیوی در این بخش آورده شده است.

طرز تهیه بستنی نسکافه ای خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی نسکافه ای
طرز تهیه و رسپی بستنی نسکافه ای

بستنی نسکافه ای بسیار پر طرفدار است. من خودم از طرفداران این بستنی هستم. بستنی نسکافه ای یکی از بستنی هایی است که در تمام دنیا به یک شکل ارائه می گردد. اگر تمایل دارید این بستنی را در منزل تهیه کنید با مطالعه این رسپی می توانید کاملترین روش را برای تهیه بستنی نسکافه ای خانگی مطالعه نمایید.

طرز تهیه بستنی نارگیلی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی نارگیلی خانگی
طرز تهیه بستنی نارگیلی

نارگیل از میوه های بسیار پر طرفدار در دنیاست. بستنی نارگیلی نیز جای خود از طرفداران بسیاری برخوردار است. نارگیل طعم بینظیری دارد از این رو بستنی آن نیز بسیار خوشمزه خواهد بود. شما به سادگی در منزل می توانید بستنی نارگیلی را تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید. بستنی نارگیلی خانگی منتظر شماست. ترفند آشپزی هم نکاتی دارد که در بستنی سازی به کار شما می آید.

طرز تهیه بستنی شکلاتی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی شکلاتی
رسپی بستنی شکلاتی

شکلات آرامش بخش است. بستنی شکلاتی در تمام جهان دارای طرفدار است.شما با مطالعه این رسپی به سادگی می توانید این بستنی را در منزل تهیه کنید.

طرز تهیه بستنی لیمویی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی لیمویی
بستنی لیمویی خوشمزه

لیمو سرشار از ویتامین سی است. خیلی ها لیمو را به این خاطر مصرف می کنند. بستنی لیمویی نیز طرفداران خاص خود را دارد. شما می توانید رسپی این بستنی را در اینجا مطالعه کرده و بسادگی در منزل تهیه کنید و لذت خوردن آن را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

طرز تهیه بستنی طالبی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی طالبی خانگی
طرز تهیه بستنی طالبی خانگی به روش ساده

طالبی یکی از صیفی جاتی است که در تابستان به خاطر گرما مصرف می شود. از طالبی فالوده نیز تهیه می شود. در اینجا آموزش طرز تهیه بستنی طالبی خانگی به صورت کاملا حرفه ای آموزش داده شده است. حتما این رسپی را مطالعه کرده و برای عزیزان خود یک دسر خوشمزه خانگی با طالبی تهیه نمایید و میل کنید.

طرز تهیه بستنی توت فرنگی خانگی با دستور کامل

بستنی توت فرنگی
بستنی توت فرنگی

توت فرنگی از میوه های پر ویتامین است که بستنی آن طعم بی نظیری دارد. شما عزیزان می توانید بستنی توت فرنگی را به صورت حرفه ای با کامل ترین دستور تهیه مطالعه کرده و در منزل تهیه نمایید. آموزش طرز تهیه بستنی توت فرنگی بصورت کامل به شما عزیزان آموزش داده شده است. امیدواریم این بستنی را در دورهمی های خود تهیه کرده و از خوردن آن لذت ببرید.

حتما بخوانید
طرز تهیه بستنی کاستارد تمشک ساده 6 نفره

فیلم طرز تهیه بستنی وانیلی در منزل

طرز تهیه بستنی وانیلی
طرز تهیه بستنی وانیلی

وانیل در بستنی از قدیم انجام می شود. بستنی وانیلی یکی از بستنی های سنتی و اصیل و پرطرفدار است. ما در این بخش طرز تهیه و دستور این بستنی را بصورت کامل برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید به سادگی در منزل یک بستنی سنتی وانیلی را برای عزیزان خود در مراسم ها و دورهمی هایتان تهیه نمایید. برای دیدن رسپی این بستنی کافیست به بخش وبلاگ رفته و آن را مطالعه نمایید. وانیل بسیار خوشمزه می باشد.

طرز تهیه بستنی شاتوتی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی شاتوت خانگی
طرز تهیه بستنی شاتوتی

در طرز تهیه انواع بستنی یکی از بستنی ها بستنی شاتوت است. بستنی شاتوت یکی از بستنی های لوکس و خوشمزه است. این بستنی مراحل کار راحتی دارد. شما به سادگی می توانید این بستنی را در منزل تهیه کنید. هنر آشپزی یکی از هنرهایی است که می بایست از آن لذت برد. تهیه بستنی شاتوتی نیز یکی از این هنر هاست. البته شاتوت همیشه وجود ندارد ولی می توانید از منجمد آن استفاده کنید.

طرز تهیه بستنی موزی خانگی با دستور تهیه کامل

بستنی موزی
طرز تهیه بستنی موزی خانگی

به به بستنی موزی. بستنی موزی طرفداران خود را دارد. بستنی موزی یکی از بستنی هاییست که می توان آن را در منزل تهیه کرد و از خوردن آن لذت برد. در اینجا سعی شده است ساده ترین و کامل ترین رسپی از بستنی موزی قرار داده شود. بعد از مطالعه این رسپی می توانید برای عزیزان خود این بستنی را تهیه کرده و میل کنید. طرز تهیه انواع بستنی بدون بستنی موزی نمی شود.

دستور تهیه بستنی ایتالیایی

طرز تهیه بستنی ایتالیایی
طرز تهیه بستنی ایتالیایی

ایتالیا مهد آشپزی است. کشور ایتالیا در خیلی از غذا ها بصورت سنتی معروف و مشهور است. از پیتزا گرفته تا دیگر غذا ها کشور ایتالیا شهرت بسیاری دارد. در اینجا بستنی ایتالیایی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. با مطالعه این رسپی به سادگی می توانید آن را در منزل تهیه کرده و در دورهمی هایتان سرو نمایید.

طرز تهیه انواع بستنی ها

طرز تهیه انواع بستنی در اینجا آورده شده است و بزودی باز هم تکمیل تر می گردد. امیدواریم که از این بخش راضی بوده باشید و برای دلخوشی ما حتما امتیاز دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *