سبد خرید
طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی اصل برای 6 نفر

طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی اصل برای 6 نفر

طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی اصل برای 6 نفر را برای شما عزیزان به روشی کاملا حرفه ای و کاربردی تهیه کرده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزش آنلاین آشپزی استفاده لازم را برده و تیرامیسو را به روشی ساده و اصیل فراگرفته و در منزل و یا در دورهمی هایتان تهیه و نوش جان نمایید.

در این بخش از آموزش آنلاین شما با طرز تهیه تیرامیسو را به روشی عالی شرح می دهیم. این موارد سبب می شود تا شما عزیزان بتوانید این دسر خوشمزه و ناب را تهیه و تدارک ببینید. این دسر خوش طعم را شما می توانید با استفاده از مواردی که برایتان توضیح می دهیم را به سادگی بیاموزید. آموزش جذاب طرز تهیه حلوا سنتی را به سادگی بیاموزید!

ایتالیا از آن دسته کشور هایی است که در زمینه آشپزی و تغذیه از جایگاه بسیار مناسبی برخوردار است. این کشور به واسطه تنوع غذایی و طعم و مزه ای که در انواع غذاها و دسر های اصیل و محلی خود دارد، شرایطی را فراهم کرده تا افراد زیادی به سمت فرهنگ غذایی این کشور جذب شوند. آموزش حرفه ای طرز تهیه پودینگ بیسکویت را از دست ندهید.

طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی

طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی
طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی

در پاراگراف قبلی برای شما عزیزان توضیح دادیم که ایتالیا دارای تنوع غذایی در بخش فست فود و انواع دسر است. این تنوع که در مورد دسر ها دارای قبولیت زیادی است را نیز شما می توانید با فراگیری طرز تهیه تیرامیسو به خوبی فراگرفته و در منزل تهیه و نوش جان نمایید. آموزش بینظیر طرز تهیه قويماق اردبیل را از دست ندهید!

شما با استفاده از مواردی که در این بخش آموزشی آمده این امکان را بدست می آورید تا دسری ایتالیایی را فراگرفته و آنرا در منزل تهیه و نوش جان نمایید. لازم است تا شما نکاتی که در رابطه با تهیه و پخت این دسر جذاب آمده را کامل بیاموزید. آموزش کاربردی طرز تهیه پودینگ موز و دارچین را به بهترین روش بیاموزید.

یکی از جذابیت هایی که دسر های ایتالیایی بطور کلی دارند را میتواند در رابطه با طعم و مزه های درجه یک و هیجان انگیز آن دانست. این جذابیت سبب می شود تا افراد طرز تهیه تیرامیسو را با ذوق و شوق بیشتری بیاموزند. آموزش عالی طرز تهیه پودینگ شکلاتی را در کوتاهترین زمان ممکن تهیه و سرو نمایید.

آموزش طرز تهیه تیرامیسو

طرز تهیه تیرامیسو اصیل
طرز تهیه تیرامیسو اصیل

شما در حال مطالعه آموزش آنلاین آشپزی در بخش انواع دسر و ژله هستید که اختصاص دارد به آموزش طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی که برایتان به روشی بی بدیل و حرفه ای آموزش داده شده است. این آموزش آنلاین سبب می شود تا شما بتوانید یک دسر ناب را به سادگی بیاموزید. آموزش جذاب طرز تهیه پودینگ زعفرانی از بهترین بخش های آموزشی است.

نکته جالبی که در رابطه با آموزش طرز تهیه تیرامیسو وجود دارد این است که افراد پس از یادگیری این دسر می توانند در دورهمی های خانوادگی و مهمانی های خود از این دسر ایتالیایی استفاده کنند و سطح دسرسازی حرفه ای خود را به نمایش بگذارند. آموزش درجه یک طرز تهیه دسر پاناکوتا را به روش اصیل ایتالیایی بیاموزید!

حتما بخوانید
طرز تهیه پاستا کاربونارا ایتالیایی خانگی حرفه ای 6 نفره

طرز تهیه تیرامیسو در آموزشگاه آنلاین آشپزی به شما آموزش داده می شود. دسر نوعی خوراکی است که پس از غذای اصلی سرو می شود و معمولا از مواد غذایی شیرین می باشد. دسرها تنوع زیادی داشته و هنر آشپزی نقاط مختلف جهان را نشان می دهند. برای آشنایی بیشتر با انواع دسر، بخش طرز تهیه انواع دسر و ژله را مطالعه نمایید.

دوره آموزش ولنتاین و روز عشق
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق

تیرامیسو یکی از محبوب ترین کیک ها و دسرهای ایتالیایی است. این دسر انواع مختلفی دارد و بعضی ها بدون تخم مرغ تهیه می شوند.تیرامیسو از جمله دسرهایی است که با بیسکویت های مختلفی نظیر لیدی فینگر ، پتی بور و حتی کیک اسفنجی تهیه می گردد و محدودیتی در بکار بردن هرکدام وجود ندارد. آموزش بینظیر طرز تهیه ژله قلبی را از دست ندهید.

این دسر خوشمزه به سادگی پخته می شود. حتما این دسر را پخته و از آن لذت ببرید. در آموزش آشپزی ، نگارش دستور پخت ساده و کاربردی که بتواند همه نکات را ارائه نماید از مهمترین مسائل است. همراه ما در سایت آموزش آشپزی آنلاین باشید و طرز تهیه تیرامیسو همراه با رسپی را مشاهده کنید. آموزش عالی طرز تهیه ژله رولی را مطالعه فرمایید.

نکات طرز تهیه تیرامیسو

طرز تهیه تیرامیسو عالی
طرز تهیه تیرامیسو عالی

در این بخش از آموزش رایگان آشپزی شما با نکاتی در رابطه با طرز تهیه تیرامیسو آشنا می شوید که به شما کمک می کند تا این دسر خوشمزه ایتالیایی را به روشی بهتر و ساده تر تهیه و سرو نمایید. توجه داشته باشید که این نکات کلیدی برای شما بسیار مهم و کاربردی خواهد بود. این نکات عبارتند از:

  • شما با استفاده از بیسکویت لیدی فینگر می توانید این دسر خوشمزه ایتالیایی را تهیه و تدارک ببینید. لازم به ذکر است که این بیسکویت در فروشگاه های زنجیره به فروش می رسد.
  • دقت داشته باشید که شما با مصرف ماسکارپونه می توانید این دسر را متفاوت کرده و طعمی بینظیر را به آن هدیه دهید.
  • در رابطه با ماسکارپونه نیز می بایست بگوییم که این پنیر از جمله پنیر هایی است که حالتی خامه ای داشته و طعمی میانه بین خامه و پنیر دارد.
  • دقت داشته باشید که ظرف تیرامیسو را به با ارتفاع کم در نظر بگیرید تا بتوانید راحت تر این دسر ایتالیایی را سرو نمایید.
  • شما می توانید دسر تیرامیسو را با بیسکویت های دیگری نظیر پتی بور نیز تهیه و سرو نمایید؛ اما می بایست توجه داشته باشید که پتی بور دارای شکنندگی زیادی می باشد.
  • در صورتیکه شما از علاقمندان به مصرف شکلات باشید، پیشنهاد ما به شما این است که شکلات تلخ و یا شیرین را رنده کرده و برای سرو کردن استفاده نمایید.
  • از دیگر مواردی که شما می توانید جایگزین بیسکویت لیدی فینگر بدانید این است که از کیک اسفنجی برای تهیه تیرامیسو استفاده کنید.

همانطور که ملاحظه نمودید برای شما نکاتی را شرح دادیم که بتوانید طرز تهیه تیرامیسو را ساده تر تهیه و سرو کنید. این را در نظر داشته باشید که شما با رعایت این نکات می توانید این دسر ایتالیایی را راحت و ساده تر تهیه کنید. آموزش جذاب طرز تهیه ژله تخم مرغی را به ساده ترین روش بیاموزید.

در ادامه این بخش از آموزش آنلاین آشپزی بخش انواع دسر ها برای شما مراحل طرز تهیه تیرامیسو را به صورت مرحله به مرحله آموزش داده ایم. امیدواریم که این آموزش را به کار برده و دسر خوشمزه ایتالیایی را در منزل و یا در دورهمی هایتان تهیه نمایید. آموزش کاربردی طرز تهیه ژله حبابی را به سادگی بیاموزید.

حتما بخوانید
طرز تهیه ماست خانگی خوشمزه کشدار 4 نفره
طرز تهیه تیرامیسو خوشمزه
طرز تهیه تیرامیسو خوشمزه
چاپ دستور

طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی اصل برای 6 نفر

طرز تهیه تیرامیسو عالی

طرز تهیه تیرامیسو را به روشی حرفه ای برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. کیک تیرامیسو از جمله دسر هایی است که طرفداران بسیار زیادی داشته و خاستگاه آن از کشور ایتالیا می باشد. این کیک با قهوه ، چای ، نسکافه و نوشیدنی های گرم سرو می شود.

افرادی که به کیک های قهوه ای و شکلاتی علاقمندند، از طرفداران این کیک هستند. تیرامیسو از جمله دسرهایی است که با بیسکویت های مختلفی نظیر لیدی فینگر ، پتی بور و حتی کیک اسفنجی تهیه می گردد و محدودیتی در بکار بردن هرکدام وجود ندارد. افرادی که دارای بیماری دیابت هستند، می توانند بجای استفاده از شکر، عسل را جایگزین مواد اولیه نمایند.

  • نویسنده‌: علی خشنود
  • زمان آماده سازی: 30
  • مجموع زمان: 30
  • بازدهی: 6 1x
  • دسته: دسر و ژله
  • روش پخت: بن ماری
  • نوع: ایتالیایی
  • رژیم غذایی: معمولی
مقیاس

مواد لازم

  • 568 میلی لیتر خامه قنادی
  • 250 گرم پنیر ماسکارپونه
  • 5 قاشق غذاخوری شکر سفید
  • 1 و 1/4 پیمانه قهوه غلیظ (2 قاشق غذاخوری قهوه ی فوری حل شده در 1 و 1/4 پیمانه آب جوش)
  • 175 گرم بیسکویت لیدی فینگر
  • 25 گرم شکلات تلخ
  • 2 قاشق چایخوری پودر کاکائو

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی خامه تیرامیسو

ابتدا در یک کاسه ی بزرگ خامه، پنیر ماسکارپونه و شکر را با هم مخلوط کنید. آن قدر هم بزنید تا خامه و پنیر کاملا باهم مخلوط شوند.

طرز تهیه تیرامیسو آسان
طرز تهیه تیرامیسو آسان

مرحله دوم : آماده سازی بیسکویت تیرامیسو

قهوه را داخل یک لیوان بریزید و بیسکویت ها را تک تک داخل قهوه فرو کنید و بعد از چند ثانیه آن ها را از لیوان خارج کنید تا خیلی خیس نشوند. سپس آن ها را داخل ظرف بچینید و روی آن ها را با مخلوط خامه بپوشانید.

مرحله سوم : اضافه کردن شکلات تلخ به تیرامیسو

با کمک رنده، شکلات تلخ ها را رنده کنید و روی خامه بریزید.

مرحله چهارم : افزودن لایه ها

دوباره مرحله دوم را تکرار کنید و انقدر لایه هارا تکرار کنید تا خامه تمام شود.

طرز تهیه تیرامیسو به روش ساده
طرز تهیه تیرامیسو به روش ساده

مرحله پنجم : نگهداری تیرامیسو در یخچال

چند ساعت یا یک شبانه روز آن را داخل یخچال نگه دارید.

نکات مهم و ترفندها

پنیر مناسب برای تهیه تیرامیسو میبایست فاقد نمک و پنیری خامه ای باشد و بهترین پنیر، ماسکارپونه می باشد.

توجه داشته باشید که بیسکویت مناسب برای تیرامیسو ، بیسکویت لیدی فینگر بوده که دارای حالتی اسفنجی بوده و از نوع شکری می باشد.

در صورت در دسترس نبودن لیدی فینگر، میتوان از کیک ساده اسفنجی استفاده نمود.

برای سرو می توانید از پودر کاکائو و باقی شکلات تلخ استفاده کنید.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 853
  • شکر: 35g
  • سدیم:
  • چربی: 73g
  • چربی اشباع شده: 42g
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس:
  • کربوهیدارت: 44g
  • فیبر: 0.2g
  • پروتئین: 5g
  • کلسترول:

کلمات کلیدی: طرز تهیه تیرامیسو ایتالیایی اصل برای 6 نفر ، دستور پخت تیرامیسو ، دسر تیرامیسو

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *