سبد خرید
نمای ساختمان هتل ارم کیش

معرفی هتل ارم کیش – بهترین هتل 4 ستاره جزیره مرجانی

جزیره‌ کیش از جمله مهم‌ترین جزایر خلیج فارس بوده و یکی از مراکز اصلی گردشگری در جنوب کشور به شمار می‌آید. جزیره‌ی کیش جزو استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه می‌باشد. هتل های کیش پذیرای مهمانان از سراسر ایران هستند. در ادامه به بررسی بیشتر هتل ارم کیش یکی از بهترین هتل های این جزیره مرجانی و زیبا می‌پردازیم

امکانات رفاهی هتل ارم کیش

اتاق هتل ارم کیش
اتاق هتل ارم کیش

هتل ارم کیش از دو لابی در قسمت آپارتمان و در قسمت ساختمان اصلی تشکیل شده ‌است. هر لابی دارای چندین دست مبلمان راحت و بعضا گردان است. در سراسر لابی، دستگاه‌هایی برای آب آشامیدنی و نیز سرویس‌های سرمایشی قرار دارد. درانتهای لابی، دستگاه واکس کفش وجود دارد. سه سرویس بهداشتی در بخش‌های متعدد لابی وجود دارد. قفسه‌هایی که دارای کتاب‌ها و مجله‌های گوناگون هستند، در کنار مبلمان در نظر گرفته شده‌ است. تلویزیون‌های بزرگی در دو سمت لابی بر روی دیوارها برای سرگرم کردن مهمانان قرار داده شده ‌است.

در سرتاسر راهروها، سیستم اعلام حریق به همراه سنسورهای بسیار حساس قرار داده شده ‌است. هتل ارم کیش، دو سالن همایش بسیار بزرگ با گنجایش ۵۰۰ نفر دارد. این سالن‌ها با داشتن صحنه بزرگ، امکان برگزاری تئاتر و نمایش را برای افراد فراهم کرده‌اند. باکس روزنامه و کتاب در کنار هر صندلی سالن‌های همایش، وجود دارد. یک بوفه در انتهای سالن، برای خرید تغذیه مهمانان وجود دارد. سالن‌ها از ۶ درب ورودی و خروجی تشکیل شده‌اند.

هتل بزرگ ارم کیش از ۱۷ مرکز خرید برخوردار است. هر مرکز خرید به طور متوسط شامل ۵۰ غرفه می‌شود. طراحی مراکز خرید به‌گونه‌ای است که هر مرکز مربوط به لوازم یا کالایی خاص و یا مرتبط است. اینگونه مهمانان به راحتی می‌توانند لوازم مدنظرشان را پیدا کنند.

کادر هتل 4 ستاره ارم کیش وظیفه دارند برای یکایک مسافران عزیز همه شرایط را توضیح دهند. خوب است بدانید پرسنل هتل ارم کیش به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. در هتل ارم کیش تقریبا ۴ پزشک معالج به شکل شیفت گردشی با سرویس مجهز آمبولانس و کمک‌های اولیه وجود دارد.

حتما بخوانید
گزینه ای بهتر برای درجه بندی نوشتن دانش آموزان

در هتل ارم سه خشک شویی موجود است که طرز کار گردشی دارند و از قیمت مطلوبی برخوردار هستند. در قسمت انتهایی هر راهرو عموما دو سری سرویس بهداشتی، یک ایرانی و یک فرنگی قرار دارد.

استخر وامکانات ورزشی هتل ارم کیش

استخری دو طبقه با ۴ ورودی در هتل ارم کیش وجود دارد. استخر دارای سطح کم عمق، نیمه عمیق و عمیق بوده و مهمانان هتل ارم کیش براساس تخصص خود از هر قسمت می‌توانند استفاده کنند. در این قسمت از هتل، سونا هم وجود دارد. حوضچه کوچکی همراه با بازی‌های بادی برای کودکان در هتل ارم کیش در نظر گرفته شده است. باوجود این استخر، بزرگسالان می‌توانند با آسودگی‌خاطر از کودکان خود، به شنا بپردازند.

در فضای باز هتل، مسیر مجزا دوچرخه سواری، توپ، طناب، زمین والیبال، زمین فوتبال، زمین تنیس، میزهای پینگ پونگ و وسایل ورزشی فلزی برای ورزش‌هایی مانند تی‌آر‌ایکس وجود دارد. در بخش سرپوشیده تردمیل و و سایر وسایل ورزشی دیگر قرار داده شده‌‌اند.

منوی غذای هتل ارم کیش

رستوران هتل ارم کیش
رستوران هتل ارم کیش

هتل ارم کیش شامل ۳ رستوران نظیر رستوران صدف، گردان و رویال است. رستوران گردان در قسمت بالایی هتل واقع شده و از آن‌جا به کل جزیره کیش می‌توان اشراف داشت.

رستوران گردان هتل ارم کیش

این رستوران دارای حرکت‌های دورانی و چرخشی می‌باشد. این رستوران متشکل از فضایی نزدیک به ۲۳۰متر مربع می‌باشد. وضعیت گردش به این شکل است که گردش به صورت نامحسوس و هر ۵۵ دقیقه یک بار انجام می‌گیرد. در این رستوران انواع متنوع غذاهای لذیذ ایرانی، دریایی و انواع سالادها و دسرها ارائه می‌شود.

رستوران رویال هتل ارم کیش

در رستوران رویال هتل ارم کیش انواع مختلف غذاهای خوش‌طعم داخلی و خارجی ارائه می‌شود. موسیقی زنده از جمله ویژگی‌های خاص این رستوران می‌باشد. زمان سرو ناهار از ۱۳ الی ۱۵ بوده و از ۹ شب  به بعد برای صرف شام می‌توانید در سالن حاضر شوید. این رستوران ظرفیت ۳۵۰ نفر را داراست. رستوران رویال ترکیب رنگ بی‌نظیر بنفش، به همراه سقف نماهای چوبی دارد. اگر به زیبایی اهمیت می‌دهید بهتر است بدانید، رنگ زمینه رستوران تا حد بسیاری با صندلی و میزها دارای هم‌خوانی است.

رستوران صدف هتل ارم کیش

رستوران صدف همانطور که از نامش پیداست، دارای معماری بسیار منحصر بفردی است. تمامی تزئینات دیوار و سقف‌های رستوران صدف از جنس صدف و مرجان دریایی میش باشد. انواع نوشیدنی‌ها نظیر نسکافه، نوشیدنی‌های خارجی، کیک‌های خشک و تر، چای ، قهوه، اسپرسو و میوه‌های گرمسیری در این رستوران ارائه می شود.

حتما بخوانید
جایزه سفر به ایتالیا با خرید پنیر پستو کالین

بازسازی هتل ارم کیش

لابی هتل ارم کیش
لابی هتل ارم کیش

هتل ارم کیش، از جمله قدیمی‌ترین و بزرگترین هتل‌های قرارگرفته در قسمت شرقی جزیره کیش است. دید هتل ارم کیش تا حدود ۷۰ درصد مشرف به دریا می‌باشد. هتل ارم کیش در زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع ساخته شده که دارای زیر بنای ۴۳۰۰۰ متر مربع است.

سال ۸۴ این هتل افتتاح شد و هر ساله با تغییراتی همراه بوده است. در سال ۹۶ برای ارتقا سطح کیفی اخرین بازسازی را انجام داد. خدمات و امکانات اختصاصی که هتل بزرگ ارم برای مهمانان خویش درنظر گرفته است باعث شده تا در دسته هتل‌های پرطرفدار جزیره کیش قرار گیرد. موقعیت قرارگیری و نیز فاصله زمانی و مسافتی مناسب این هتل تا قسمت‌های گوناگون جزیره کیش، از جمله خصوصیات قابل تحسین این هتل به شمار می‌آید.

رزرو هتل ارم کیش

اتاق‌های هتل 4 ستاره ارم کیش در دو بخش ساختمان اصلی و محوطه هتل واقع شده‌اند. در کل، هتل ارم کیش از ۲۱۰ واحد اقامتی  که شامل ۳۰ اتاق رویال و ۱۴۰ سوئیت معمولی است، تشکیل می‌شود. انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل ارم کیش شامل اتاق دوتخته جزیره، اتاق دوتخته دریا، اتاق دوتخته کابانا گاردن، اتاق سه تخته جزیره، اتاق سه تخته دریا، اتاق سه تخته کابانا گاردن محوطه و سوئیت چهار نفره رویال دریا است. در هنگام رزرو اینترنتی بسته به تعداد، بودجه و سلیقه‌ این امکان را دارید تا اتاق یا سوئیت موردنظرتان را رزرو نمایید.

جمع‌بندی

کیش، این جزیره زیبا همه ساله پذیرای مهمانانی است که به آن‌جا سفر می‌کنند و در هتل‌هایش از جمله هتل ارم کیش اقامت می‌کنند. بهترین زمان برای سفر این جزیره در فصل بهار و فصل پاییز می‌باشد که آب و هوا در این فصول، خنک‌تر می‌شود. در فصل زمستان هم آب و هوا در این منطقه معتدل می‌گردد و رطوبت هوا به میزان زیادی کاهش می‌یابد. پیشنهاد می‌دهیم اواخر پاییز تا اوایل بهار که آب و هوا معتدل است به این جزیره سفر کنید.

این مطلب از مقاله معرفی هتل ارم کیش بهترین هتل 4 ستاره جزیره مرجانی وبسیات ایران هتل آنلاین برگرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *