سبد خرید
فینگر فود تولد

انواع فینگر فود تولد خوشمزه با بیش از 20 تنوع

فینگر فود تولد و مهمانی بسیار کوچک است؛ از این رو نام آن را فینگر فود گذاشته اند. فینگر به معنی انگشت و فود به معنی غذا است. فرانسوی ها به فینگر فود، کاناپه می گویند. هم فینگر فود سرد و هم فینگر فود گرم داریم. از فینگر فود به عنوان پیش غذا استفاده می شود.

بیایید شروع کنیم فینگر فود چه هستند قبل از اینکه به آموزش فینگر فود ها بپردازیم. فینگر فود ها در حالت ایده آل ، غذاهای کوچک و لقمه ای هستند که قرار است مستقیماً با دستان شما خورده شوند ، بدون نیاز به ظروف!

انواع فینگر فود تولد
انواع فینگر فود تولد

به جای چنگال و چاقو ، مردم اغلب این غذاهای کوچک را با سیخ یا خلال دندان سرو می کنند تا راحت بخورند!

غذاهای فینگر مدتی است که وجود دارند. باور کنید یا نکنید ، فینگر فود ها محبوب شدند و در سفره های میهمانی ها قرار دارند. پس سعی کنید از آموزش فینگر فود ما کمال استفاده را ببرید.

انواع فینگر فود تولد

دلیل انتخاب نام فینگر فود تولد و مهمانی این است که بسیار کوچک هستند. فینگر به معنی انگشت است و فود به معنی غذا است پس معنی فینگر فود، غذای انگشتی است. در فرانسه مردم به جای فینگر فود از کلمه ی کاناپه، به معنی راحت استفاده می کنند. از فینگر فود ها به عنوان پیش غذا یا میان وعده استفاده می کنند.

انواع فینگر فود تولد حرفه ای
انواع فینگر فود تولد حرفه ای

فینگر فود تولد و مهمانی به علت این که بسیار کوچک هستند، با دست و بدون استفاده از قاشق و چنگال خورده می شوند. در مجالس برای راحت تر بودن، از فینگر فود تولد و مهمانی استفاده می شود؛ فینگر فود ها علاوه بر راحت تر بودن و کوچک بودن که برای تولد و مهمانی مناسب هستند، دارای ظاهر زیبا و تنوعی زیاد هستند. فینگر فود تولد و مهمانی اکثرا به صورت گرم یا سرد هستند که انواع سبزیجات، دریایی، پنیری، سوسیس و کالباس دارند.

انواع فینگر فود تولد لوکس
انواع فینگر فود تولد لوکس

فینگر فود نان و پنیر، فینگر فود رولت ژامپون، کاناپه ی مرغ و سبزیجات، فینگر فود کراکت مرغ و پنیر، فینگر فود ته چین قالبی، فینگر فود بورک گوشت، فینگر فود کورن داگ خانگی، فینگر فود لازانیا، فینگر فود قارچ شکم پر، فینگر فود کیک مرغ، فینگر فود راتا اسفناج و پنیر، فینگر فود کیک ژامبون، فینگر فود تارت قارچ وپنیر، فینگر فود تارت سالاد الویه، کرپ اسفناج وپنیر، فینگر فود جامبو شلز، فینگر فود ماکارون مرغ، فینگر فود اسنک سبزیجات، فینگر فود تارت میرزا قاسمی چند نمونه از فینگر فودهای تولد و مهمانی هستند.

طرز درست کردن فینگر فود تولد و مهمانی

در ادامه چند نمونه از طرز تهیه فینگر فود تولد و مهمانی را خواهیم داشت. در این بخش با سه نمونه از فینگر فود های تولد با شما همراه خواهیم بود. طرز تهیه و آموزش کامل آنها را مطالعه کرده و آن را برای میهمانی ها و مجالس خود تهیه نمایید.

فینگر فود تولد باید شادتر و امروزی تر از فینگر فود های دیگر باشد. درست است که کلا فینگر فود امروزی بوده است ولی با این حال سعی کنید مدل هایی را از فینگر فود ها انتخاب کنید که جوان پسند تر باشد. بسیاری از مردم فینگر فود ها را در کنار غذای اصلی سرو می کنند. پس در نظر داشته باشید که شما بایستی به فکر غذای اصلی نیز باشید.

طرز درست کردن فینگر فود تولد و مهمانی
طرز درست کردن فینگر فود تولد و مهمانی

مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood دنیایی از فینگر فود های خوشمزه و لذیذ را برایتان آموزش داده است که شما می توانید آنها را در بخش طرز تهیه انواع فینگرفود مطالعه نمایید. بهترین و کاربردی ترین آموزش ها را نیز برایتان ترجمه کرده ایم. شما می توانید با مطالعه هر کدام از این فینگر فود ها آنها را بیاموزید. فینگر فود تولد یکی از فینگر فودهایی است که در میهمانی ها استفاده می شود.

لیکن زیباترین و جذاب ترین را خودتان باید از بین دنیایی از فینگر فود انتخاب نمایید.

آموزش فینگر فود تولد با ژامبون

آموزش این فینگر فود زیبا و جذاب را در ادامه خواهید دید.

مواد لازم: 2 عدد ژامبون گوشت، 2 عدد ژامبون مرغ، 5 عدد نان مینی برگر، سس کچاپ یا مایونز به میزان لازم 5 عدد زیتون و 5 عدد گوجه ی گیلاسی.

ابتدا ژامبون های گوشت و ژامبون های مرغ را به صورت نوار های 2 سانتی متری برش می زنیم. سر نان های مینی برگر را جدا می کنیم و داخل نان ها را سس می ریزیم و خوب سس را پخش می کنیم. ژامبون های نواری شکل را رول می کنیم و داخل نان ها قرار می دهیم سپس زیتون ها و گوجه ها را برش می زنیم و در کنار ژامبون ها برای تزیین، داخل نان ها قرار می دهیم.

حتما بخوانید
طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی خوشمزه 4 نفره

آموزش فینگر فود تولد با سوسیس انگشتی

سوسیس انگشتی نیز یکی دیگر از فینگر فود تولد زیبا و جذاب است که آموزش آن را برایتان قرار داده ایم.

مواد لازم: 1 بسته خمیر هزار لا، 30 الی 35 سوسیس انگشتی و روغن سرخ کردنی به میزان لازم.

ابتدا خمیر هزار لا را به صورت نواری برش می دهیم و دور سوسیس ها می پیچیم سپس در روغن از قبل داغ شده، سرخ می کنیم.

آموزش فینگر فود تولد با جامبو شلز

فینگر فود تولد با جامبو شلز را در اینجا برایتان آموزش داده ایم. ظرف چند دقیقه یک فینگر فود بینظیر را تهیه خواهید کرد.

مواد لازم: یک بسته جامبو شلز، پنیر  پیتزا، مایع ماکارانی از قبل تهیه شده.

ابتدا در یک قابلمه آب را به جوش می آوریم سپس جامبو شلز ها را به مدت 15 دقیقه در قابلمه میریزیم و به آن نمک و مقدار کمی زرد چوبه اضافه می کنیم و روی حرارت متوسط می گذاریم. بعد از 15 دقیقه شلز ها را در آب کش می ریزیم و در ظرف پیرکس شلز ها را می چینیم و داخل آن ها را با مایع ماکارانی یا هر مواد دیگری که دوست داشتید پر می کنید. پنیر پیتزا ها را روی مواد درون شلز می ریزیم و سپس ظرف را تا وقتی که پنیر پیتزا آب شود در فر می گذاریم.

تورتیلای مارپیچی از فینگر فود تولد

تورتیلای مارپیچی یکی از خوشمزه ترین و به روز ترین فینگر فود تولد می تواند باشد. شما می توانید با مطالعه طرز تهیه تورتیلای مارپیچی خوشمزه 10 عدد آموزش این فینگر فود خوشمزه را بیاموزید.

طرز تهیه تورتیلای مارپیچی
طرز تهیه تورتیلای مارپیچی

اگر علاقه به غذاهای تند دارید می توانید از فلفل سیاه یا قرمز نیز در این دستور استفاده کنید. همچنین بهتر است تورتیلا ها را یک شبانه روز داخل یخچال قرار داده و سپس سرو کنید تا کاملا خنک شده باشند.

قارچ شکم پر مناسب برای فینگر فود تولد

همانطور که متوجه شده اید صحبت از قارچ شکم پر است. قارچ را می بایست با مواد مناسب پر کنید و طبخ کنید. قطعا قارچ بایستی پخته شده باشد.

طرز تهیه قارچ شکم پر لذیذ
طرز تهیه قارچ شکم پر لذیذ

شما می توانید طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه 12 عدد را مطالعه کرده و آن را بیاموزید. در نظر داشته باشید که قارچ ها می بایست از سایز مشخصی تشکیل شده باشند و نمی توان از قارچ های ریز استفاده کرد.

قارچ شکم پر بسیار پر طرفدار است از این رو برای فینگر فود تولد بسیار مناسب است.

سمبوسه سبزیجات فینگر فود تولد

قطعا همه با سمبوسه آشنا هستیم. سمبوسه با سبزیجات یکی از پر طرفدار ترین فینگر فود ها می باشد که از این رو می توان آن را برای فینگر فود تولد نیز در نظر گرفت.

طرز تهیه فینگر فود سمبوسه سبزیجات خانگی
طرز تهیه فینگر فود سمبوسه سبزیجات خانگی

شما می توانید با مطالعه طرز تهیه فینگر فود سمبوسه سبزیجات 24 عدد بهترین و کاربردی ترین دستور و طرز تهیه آن را بیاموزید و آن را برای میهمانی ها و مجالس خود در نظر بگیرید. سعی کنید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده کنید و نکته بسیار مهم اینکه حتما در ساز کوچک سمبوسه ها را طبخ کنید. چرا که تعریف فینگر فود غذای انگشتی می باشد.

تارت میگو مناسب فینگر فود تولد لوکس

میگو ها بسیار پر فایده و خاصیت هستند. با اینکه در دسته مواد غذایی لوکس و گران محسوب می شوند ولی شما می توانید آنها را برای فینگر فود تولد استفاده کنید. میگو بسیار طرفدار دارد و همچنین طرز تهیه آن بسیار ساده و سریع است. با مطالعه دستور تهیه آن می توانید خیلی سریع بهترین فینگر فود تولد را تهیه کنید.

طرز تهیه تارت میگو
طرز تهیه تارت میگو

در اینجا طرز تهیه تارت میگو مخصوص 24 عدد را برایتان قرار داده ایم تا بتوانید بهترین فینگر فود تولد را در کمترین زمان تهیه کنید.. در نظر داشته باشید که میگو ها سایز ریز باشند تا جذابیت بیشتری به عنوان فینگر فود داشته باشند.

پیتزا رولی مجلسی یک فینگر فود تولد ایده آل

از آنجایی که علاقه مردم به پیتزا بسیار زیاد است شما می توانید فینگر فود پیتزا رولی مجلسی را به عنوان یک فینگر فود تولد در نظر گرفته و آن را برای عزیزانتان طبخ نمایید.

طرز تهیه پیتزا رولی
طرز تهیه پیتزا رولی

طرز تهیه پیتزا رولی مجلسی برای 10 نفر را با ساده ترین و کاربردی ترین دستور تهیه برایتان قرار داده ایم تا بتوانید بسیار ساده و سریع یک فینگر فود تولد زیبا و لذیذ را برای عزیزانتان در تولد طبخ کنید. سعی کنید از مواد اولیه تازه و مرغوب استفاده کنید. این فینگر فود بسیار خوشمزه و لذیذ است و همانطور که بیان شد از مواد اولیه پیتزا تولید می شود.

تخم مرغ خردلی یک فینگر فود تولد

به به. یک فینگر فود خوشمزه دیگر را در اینجا بیان خواهیم نمود. همانطور که از نام این فینگر فود پیداست با تخم مرغ تهیه می شود و ماده اصلی آن همان تخم مرغ است. فینگر فود تولد می بایست امروزی بوده و لذیذ باشد که این فینگر فود قطعا این خاصیت را دارد.

طرز تهیه فینگر فود تخم مرغ خردلی مجلسی
طرز تهیه فینگر فود تخم مرغ خردلی مجلسی

شما عزیزان می توانید با مطالعه رسپی طرز تهیه فینگر فود تخم مرغ خردلی برای 6 نفر یک فینگر فود خوشمزه و لذیذ را برای عزیزانتان در میهمانی ها تهیه نماید. در نظر داشته باشید که فینگر فود تخم مرغ خردلی را بیشتر از یک روز در یخچال نگه داری نکنید. تخم مرغ زود خراب می شود و سعی کنید جوری آن را برای میهمانان تهیه کنید که باقی نماند.

در اینجا لیست پیشنهادی دیگر فینگر فود تولد را برایتان قرار خواهیم داد. پس در ادامه نیز با ما باشید.

حتما بخوانید
طرز تهیه قارچ شکم پر خوشمزه 12 عدد

سوسیس مینیاتوری مناسب فینگر فود تولد

سوسیس های مینیاتوری یکی از مواد غذایی بسیار مناسب برای فینگر فود ها هستند. بدلیل فست فودی بودن آن بسیار پر طرفدار هستند مخصوصا در بین جوانان. از این رو می توان با این ماده غذایی فینگر فود های بسیار لذیذی را تهیه کرد. یکی از این فینگر فود تولد ها فینگر فود سوسیس مینیاتوری است.

طرز تهیه فینگر فود سوسیس مینیاتوری خوشمزه
طرز تهیه فینگر فود سوسیس مینیاتوری خوشمزه

در اینجا طرز تهیه فینگر فود سوسیس مینیاتوری برای 6 نفر را بصورت کاملا کاربردی و حرفه ای برایتان قرار داده ایم. شما می توانید با مطالعه این فینگر فود خوشمزه آن را برای عزیزانتان در منزل تهیه و طبخ نمایید.

تارت سالاد مرغ مناسب برای فینگر فود تولد

سالاد مرغ یکی دیگر از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ است که در بین همه گروهها طرفدار دارد. این سالاد را می توان با تارت سرو نمود. فینگر فود تولد دقیقا باید ویژگی خاصی داشته باشد و آن پرطرفدار بودن آن است که این تارت این ویژگی را دارد.

آموزش و طرز تهیه فینگر فود تارت سالاد مرغ 15 عدد را بصورت کامل و حرفه ای برایتان قرار داده ایم تا بتوانید فینگر فود تولد مناسبی را برای عزیزانتان طبخ نمایید. تهیه این فینگر فود بسیار ساده و روتین است. حتما آن را برای میهمانی های خود در نظر بگیرید.

کروسان ها مناسب برای فینگر فود تولد

در سالهای اخیر کروسان ها بسیار رواج پیدا کرده اند. این خوراکی ها را می توان با هر مغزی پر کرد و آن را برای میهمانان سرو نمود. یکی از فینگر فود تولد مناسب همین کروسان ها هستند. کروسانی که در این بخش برایتان انتخاب کرده ایم کروسان مرغ است. فینگر فود این کروسان بسیار طرفدار دارد.

طرز تهیه فینگر فود کروسان مرغ مخصوص
طرز تهیه فینگر فود کروسان مرغ مخصوص

آموزش طرز تهیه فینگر فود کروسان مرغ برای 5 نفر را بصورت کاملا حرفه ای برایتان قرار داده ایم. شما می توانید با مطالعه این طرز تهیه بهترین کروسان مرغ را برای فینگر فود تولد خود تهیه و طبخ نمایید. کروسان ها برعکس اسمشان بسیار ساده تهیه می شوند از این رو گزینه بسیار مناسبی برای فینگر فود تولد هستند.

توپک گوشت و فینگر فود تولد

توپک گوشت هم یکی از پر طرفدار ترین فینگر فود هاست. این فینگر فود به غیر جوانان در بین مسن تر ها هم طرفدار دارد. نوع خوردن ساده این فینگر فود باعث شده که هم لذیذ باشد و هم زیبا و جذاب.

طرز تهیه فینگر فود توپک گوشت خوشمزه
طرز تهیه فینگر فود توپک گوشت خوشمزه

آموزش و طرز تهیه فینگر فود توپک گوشت 8 تکه را که جزو مناسب ترین فینگر فود ها برای مجالس و میهمانی هاست علی الخصوص فینگر فود تولد می توانید آن را بیاموزید. سعی شده است تا ساده ترین و کاملترین آموزش را برای این فینگر فود برای شما عزیزان تهیه و نگارش کنیم. حتی الامکان سعی کنید این فینگر فود جذاب را برای میهمانی های خود استفاده کنید.

رول سوسیس پنیری مناسب برای فینگر فود تولد

رول سوسیس در چند سال اخیر در بحث فینگر فود ها بسیار باب شده است. این غذا هم برای فینگر فود تولد بسیار مناسب است و بدلیل فست فودی بودن آن بسیار طرفدار دارد. شما می توانید این فینگر فود زیبا و جذاب را به عنوان فینگر فود تولد در نظر بگیرید.

فینگر فود رول سوسیس پنیری مجلسی
فینگر فود رول سوسیس پنیری مجلسی

آموزش و طرز تهیه فینگر فود رول سوسیس پنیری برای 4 نفر را بصورت کاملا ساده و کاربردی برایتان قرار داده ایم تا بتوانید فینگر فود تولد مناسب خود را خودتان در منزل تهیه کنید. این که خودتان بتوانید آن را تهیه کنید باعث شده تا ما ساده ترین آموزش را برایتان قرار دهید. پس مطمین باشید که خودتان می توانید آن را در منزل تهیه و طبخ نمایید.

مینی کورن داگ مناسب برای فینگر فود تولد

شاید برایتان جالب باشد این فینگر فود به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارد در بین همه گروههای سنی پر طرفدار است. این مینی کورن داگ به دلیل ظاهرش شاید فکر کرده باشید که تهیه و طبخ سختی دارد. ولی اینچنین نیست و بهترین و ساده ترین آموزش را برایتان قرار داده یم.

طرز تهیه فینگر فود مینی کورن داگ خانگی
طرز تهیه فینگر فود مینی کورن داگ خانگی

شما عزیزان می توانید با مطالعه طرز تهیه فینگر فود مینی کورن داگ برای 4 نف بهترین و زیباترین فینگر فود را برای مراسم های خود طبخ کنید. این واقعا برای فینگر فود تولد بسیار جذاب خواهد بود.

کاناپه پنیر مناسب برای فینگر فود تولد

یکی از فینگر فود های زیبا و جذاب همین کاناپه پنیر است. کاناپه ها انواع مختلفی دارند. شما می توانید از این فینگر فود زیبا و جذاب برای مراسم های خود استفاده کنید. واقعا این غذا هم مناسب فینگر فود تولد است.

طرز تهیه کاناپه پنیر آسان خوشمزه در منزل
طرز تهیه کاناپه پنیر آسان خوشمزه در منزل

آموزش و طرز تهیه کاناپه پنیر آسان خوشمزه برای 12 نفر را برایتان بصورت کاملا حرفه ای و ساده قرار داده ایم. شما با مطالعه این فینگر فود و این آموزش بسادگی می توانید یک فینگر فود خوشمزه و جذاب را برای عزیزانتان در منزل تهیه کرده و همچنین مناسب برای میهمانی هاست.

این مقاله باز هم به روزرسانی خواهد شد. پس با ما باشید. به شما عزیزان توصیه می کنیم مطلب جالب بهترین بازی های موبایل برای آشپزی 10 بازی را نیز مطالعه کنید.

جدول ارزش غذایی و لیست انواع غذاهای ایرانی و آنالیز غذا های ایرانی هم بسیار خواندنی هستند.

شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی نیز شرکت نمایید. با آرزوی آشپزی عالی برایتان

اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *