سبد خرید
c7b34edb 6d74 4491 bbdd 8e84d87234b4

معرفی هتل سیمرغ کیش هتلی ارزان و به صرفه

هتل سیمرغ کیش از جمله هتل‌های ۳ ستاره در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج‌فارس می‌باشد. این هتل زیبا فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز نمود. هتل توانسته تاکنون پذیرای گردشگران بسیاری از شهرهای مختلف کشور و جهان باشد.

هتل سیمرغ از هتل های کیش بوده که به سبب خدمات خوبی که ارائه می‌دهد هرساله توانسته از مسافران بسیاری میزبانی کند. مسافرانی که در این هتل اقامت می‌کنند هرساله خاطرات خوشی را با خود از این جزیره به همراه می‌برند.

اتاق های هتل سیمرغ کیش

این مجموعه از ۸۵ واحد ویلایی برخوردار بوده که به‌صورت اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته می‌باشند. همگی این واحدها امکانات رفاهی مطلوبی ارائه می‌دهند. بعضی از این امکانات عبارت‌اند از: یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس و مبلمان راحتی. همینطور تلویزیون هم در داخل اتاق‌ها تعبیه‌ گشته است که به شبکه پخش فیلم مجهز می‌باشند. مسافران این امکان را دارند تا در وقت استراحت به تماشای برنامه‌های گوناگون بپردازند.

در تمامی اتاق‌ها علاوه بر این موارد، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هم وجود دارند. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان می‌باشد. برای افراد بالای ۵ سال هزینه اقامت به‌ شکل کامل دریافت می‌شود.

امکانات هتل سیمرغ کیش

ebdf04de 57be 4e44 a393 c145af594f83

در لابی این مجموعه برای ۳۰ مسافر گنجایش وجود دارد که در زمان ورود باید به این قسمت مراجعه نمایید. واحد پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی آماده استقبال از مسافران می‌باشند. پارکینگ مجموعه هم با گنجایش ۱۵ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. برای استفاده از اینترنت نامحدود نیز می‌توانید به لابی مراجعه نمایید.

حتما بخوانید
تفاوت بین سوسیس و هات داگ

از جمله مزایای اقامت در این واحدها راحتی رفت ‌و آمد می‌باشد. اینگونه تمام مسافران به‌ویژه مسافرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند و با کمک ویلچر حرکت می‌کنند، اقامتی دل‌چسب خواهند داشت. علاوه‌ بر این، مسافران این امکان را دارند در هر زمانی که خواستند در کنار ساحل قدم زده و خاطرات خوشی را داشته باشند.

مسافران می‌توانند برای سهولت رفت ‌و آمد در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های تماشایی جزیره کیش با هماهنگی پذیرش هتل اقدام به کرایه اتومبیل نمایند. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل شامل اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط و تور گردشگری، مینی بار با هزینه و فضای سبز در محوطه هتل هستند.

قیمت بوفه هتل سیمرغ کیش

امکان استفاده از بوفه ناهار ویژه روزهای شنبه تا پنجشنبه در رستوران هتل سیمرغ فراهم می‌باشد.

بوفه ناهار :

  • پیش غذا متشکل از سوپ، سالاد بار با 18 مدل سالاد ایرانی و فرنگی است.
  • غذاهای اصلی عبارت است از زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با مرغ، ته چین، شیرین پلو با مرغ، سبزی پلو با ماهی،جوجه کباب زعفرانی، خورشت روز، کباب کوبیده زعفرانی، برنج سفید و زعفرانی، سبزیجات روز بخارپز شده
  • دسرها عبارتند از کرم کارامل، ژله، موس شکلاتی، کیک خامه‌ای
  • نوشیدنی‌ها شامل انواع گوناگون نوشابه و دلستر قوطی، دوغ، آب معدنی، چای، قهوه

قیمت غذاهای هتل سیمرغ کیش

7db2dd16 5434 4b5b 94ab 090cf66c269c

وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و رایگان در هتل سیمرغ ارائه می‌شود. رستوران هتل هم با گنجایش ۱۸۰ نفر آماده پذیرایی از مسافران در وعده‌های غذایی ناهار و شام می‌باشند که هزینه هر یک از غذاها در منوی رستوران قابل مشاهده است.

آدرس هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی ساحل دریای نیلگون خلیج فارس واقع گشته است و دسترسی مناسبی به دریا دارد. طلوع و غروب خورشید را می‌توانید در کنار ساحل تماشا کنید و سفر خود را به یادماندنی کنید.

حتما بخوانید
تکنیک های راه‌اندازی رستوران

اطراف هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ ارزان قیمت بوده و در فاصله کوتاهی از پارک ساحلی سیمرغ واقع شده است. هتل 3 ستاره سیمرغ کیش در محیطی زیبا و آرام با امکانات رفاهی مطلوب آماده میزبانی از گردشگران گرامی است. با اقامت در این هتل زیبا به علت نزدیکی به ساحل دریا با شنیدن صدای آرامش‌بخش امواج احساس لذت‌بخشی خواهید داشت.

رزرو هتل سیمرغ کیش

4dc90be5 a5bd 47a4 a13a 8fa03e73f468

هتل سیمرغ بعد از بازار مرجان قرار گرفته است. این امر باعث می‌شود تا بتوانید از مکان‌های دیدنی نظیر اسکله تفریحی، پارک دلفین‌ها و پیست کارتینگ بازدید کنید. هتل سیمرغ با خدمت‌رسانی و امکانات ایده‌آلی که ارائه می‌دهد جزو هتل‌های برتر در این جزیره به حساب می‌آید. بدون شک اقامتی خوش و به‌یادماندنی در این هتل در انتظار شماست.

همینطور این هتل زیبا با هدف ارائه خدمات عالی در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی واقع شد. هتل سیمرغ در مرتفع‌ترین منطقه جزیره کیش بنا گشته است. تمامی واحدهای اقامتی نیز به‌صورت ویلایی می‌باشند. همگی چشم‌اندازی زیبا از ساحل نیلگون خلیج فارس را دارند. بدون شک اقامت در هتل سیمرغ ارزش این را دارد که با انتخاب این هتل اقامتی خوش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

جمع‌بندی

هتل سیمرغ کیش با داشتن امکانات باکیفیت و ارائه خدمات به بهترین نحو توانسته رضایت مسافرینی که این هتل را انتخاب می‌کنند، جلب نماید. از این رو مسافران در سفرهای بعدی که به جزیره دارند به این هتل مراجعه می‌نمایند.

این مطلب برگرفته از بلاگ معرفی هتل سیمرغ کیش – هتلی ساحلی و باسابقه در جزیره از وبسایت ایران هتل آنلاین میباشد.

2 comments

  1. فراهانی

    ما پارسال مهمان این هتل بودیم عالی بود هم لوکیشن هم پذیرایی هم ساحل زیباش پیشنهاد میکنم

  2. غلامی

    من چند سالی هست که به این هتل میروم از نظر قیمت واقعا خیلی خوبه . پرسنل زحمت کشی و با ادبی دارد و در هر ساعتی که بخواهید جواب گو هستند .منو غذای خوب و باکیفیت دارد و همچنین قیمت‌های آن به نسبت دیگر رستوران‌ها عالی هست . بهترین امتیاز آن نزدیک به ساحل و پارک و فضای سبز ساحل میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *