سبد خرید
پخت بهترین پیتزا خانگی بیش از 30 پیتزا حرفه ای

پخت بهترین پیتزا خانگی بیش از 30 پیتزا حرفه ای

در این مطلب بهترین پیتزا خانگی را از بهترین پیتزا های خاص و بسیار خوشمزه را برایتان قرار داده ایم.

اینکه بتوان یک پیتزا را به عنوان بهترین پیتزا معرفی کرد مطمینا امری بسیار سخت و دشوار است. شما می توانید با در نظر گرفتن نکات مختلف بهترین پیتزا را انتخاب کنید.

ما بیشتر وقت ها زمان و پول هایمان را صرف خرید پیتزا های بیرون میکنیم که شاید نتواند خواسته های ما را از لحاظ حجم دلخواه پیتزایی که مد نظر داریم برآورده کند و ممکن است پیتزایی که سفارش میدهیم بسیار گران باشد و مخلفات زیادی هم نداشته باشد.

برای همین است که خیلی ها ترجیح میدهند پیتزا مورد علاقه شان را خودشان در خانه درست کنند و این به آن ها اجازه میدهد هر طوری که دوست میدارند و با حجم دلخواه درست کنند و از مواد مختلف نیز استفاده کنند.

و میتوان با نصف قیمت رستوران ها در خانه بهترین پیتزا خانگی که تابه حال مزه کردند را کنار خوانواده میل فرمایند.

پخت بهترین پیتزا خانگی بیش از 30 پیتزا
پخت بهترین پیتزا خانگی بیش از 30 پیتزا

پیتزا ها را می توان با فر و یا بدون فر طبخ کرد. از اینرو اگر در منزل فر نداشته باشید پس نگران نباشید چون شما نیز می توانید بدون فر پیتزای خوشمزه ای را طبخ کنید.

قبل از توضیح این موضوع نکته مهمی را می بایست بیان نمایید. معیار های مشخصی را به عنوان یک چک لیست برای انتخاب بهترین پیتزا بیان می نماییم :

معیار های مشخص برای انتخاب بهترین پیتزا

  • نان پیتزا
  • سس
  • مواد روی پیتزا
  • پنیر پیتزا
  • زیبایی ظاهری پیتزا
  • کیفیت مرغوب مواد پیتزا

همانطور که مشخص شده است این ها معیار های منتخب برای انتخاب بهترین پیتزا هستند. شما با درنظر گرفتن این معیار ها می توانید طعم واقعی یک غذای خوشمزه را بچشید.

شاید باورکردنی نباشد که برای ارایه بهترین پیتزا همین موارد را رعایت کنید تا بتوانید بهترین باشید. چه شما آشپز خانگی باشید چه آشپز حرفه ای همین موارد از اصلی ترین اصول کار است.

در ادامه معیار ها را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

نان پیتزا

نان پیتزا یکی از معیار های انتخاب بهترین پیتزا است. اینکه نان پیتزا یا خمیر نان نازک باشد یا ضخیم – ترد باشد یا نرم؟! شیرینی باشد یا بی نمک. اینها مسایل مهمی هستند که می باشد در انتخاب نان پیتزا یا تهیه خمیر پیتزا دقت کنید.

سس پیتزا

این مورد نیز از معیار های منحصر برای انتخاب بهترین پیتزا است. سس تند سس شیرین یا سس غلیظ یا رقیق؟! همه این موارد را بایستی مد نظر خود قرار دهید. فراموش نکنید که بهترین پیتزا معیاری بسیار خاص است.

مواد روی پیتزا

این نیز یکی از معیار های مناسب برای تشخیص و انتخاب بهترین ها است. موادی که رو پیتزا قرار می گیرد هم از نظر ظاهری و هم از نظر کیفی بایستی بالاترین باشد.

کیفیت مواد واقعا بحث مهمی است. اگر شما نیز از خوانندگان حرفه ای سایت ما باشید متوجه شده اید که همیشه درباره کیفیت مواد اولیه بسیار بحث کرده ایم.

پنیر پیتزا

در بازار پنیر های مختلفی برای پیتزا وجود دارد. اینکه بدانید کدام بهترین کیفیت را دارند از واجبات است. تاثیر پنیر بر پیتزا بسیار مستقیم است.

پنیر می بایست هم مزه خوبی داشته باشد و هم کش بیاید تا اساس وجودی پیتزا نمایانگر شود. پس از اینرو در انتخاب پنیر بسیار دقت کنید.

حتما بخوانید
طرز تهیه پیتزا دونفره با هواپز خانگی و حرفه ای 2 نفره

زیبایی ظاهری پیتزا

درباره زیبایی ظاهری پیتزا بحث بسیار است. از برش هایی که برای پیتزا می زنید تا ظاهر و رنگ بندی آن بایستی بسیار هنرمندانه و با حوصله اینکار را انجام دهید.

درست کردن بهترین پیتزای خانگی با فر

ما با داشتن فر به راحتی میتوانیم بهترین پیتزای که تا به حال تجربه کردیم را درست کنیم و لذت ببریم.

اگر اجاق شما دارای فر است خوشحال باشید زیرا میتوانید با کمک آن یک پیتزا خوشمزه و برای خود و یا خوانواده تهیه فرمایید و هم در کمترین زمان آن را آماده و سرو کنید.

یادمان باشد که در درست کردن پیتزا خانگی هیچ حد و مرزی وجود ندارد و میزان استفاده از مواد به خودمان بستگی دارد.

درست کردن بهترین پیتزا خانگی بدون فر
درست کردن بهترین پیتزا خانگی بدون فر

درست کردن بهترین پیتزا خانگی بدون فر

اگر در خانه فر موجود نبود و یا اجاق ما از فر برخوردار نبود ما باز هم میتوانیم به روش های ساده بهترین پیتزای خانگی را با استفاده ازیک ماهیتابه درست فرمائییم.

اما باید قابل توجه مان نیز باشد که ممکن است در ماهیتابه زمان بیشتری را برای پخت پیتزا صرف کنیم و اگر تعداد ماهیتابه های ما کم است تهداد کم تری از پیتزا را میتوانیم بپزیم ولی در آخر شاهد پخت بهترین پیتزای خانگی بدون نیاز به فر خواهیم بود.

خرید انواع قالب های بهترین پیترا خانگی
خرید انواع قالب های بهترین پیترا خانگی

خرید انواع قالب های بهترین پیترا خانگی

در پخت پز خانگی ما معولان برای راحت تر کردن کارمان و پخت شیرینی و غذا به بهترین نحو ممکن از قالب های استفاده میکنیم مثل پخت انواع کیک ها, لازانیا و…

در پخت پیتزا نیز ما میتوانیم قالب های تهیه کنیم که بنوانیم اسان تر بهترین پیتزای خانگی را بپزیم؛ از جمله قالب های که میتوان برای پخت پیتزا استفاده کرد قالب مربعی است برای افرادی که پیتزا های پر حجم تر لذت میبرند.

از دیگر قالب ها و پر استفاده ترین آن ها قالب گرد پیتزا است که مشهورترین نوع قالب پیتزا میباشد که به تهیه آن ما میتوانیم بهترین پیتزا خانگی را با کمک قالب پیتزا درست کنیم.

پیتزا خانگی
پیتزا خانگی

خرید قالب مثلثی بهترین پیتزا خانگی

شاید برایتان جالب باشد اما تنوع در قالب های پیتزا بسیار زیاد میباشد و یکی از آن ها قالب مثلثی پیتزا می باشد که در سایز های مختلف و جنس آهنی و تفلون موجود می باشد.

این نوع از قالب پیتزا مخصوص افرادی است که دوست دارند مقدار کم حجم تری از پیتزا را درست کنند و میل فرمایند که مواد کمتری در خود جا میگیرد البته که سایز قالب نیز مهم است.

خرید قالب مربعی بهترین پیتزا خانگی متری

خیلی وقت ها ما مهمانی در خانه میگیریم و وفتی برنامه شام پینزا باشد ممکن است با مشکلاتی از جمله کوچک بودن قالب های پیتزا و کم حجم بودن آن به نسبت تعداد مهمان ها مواجه شویم که با استفاده از قالب مربهی میتوانیم ازاین مشکلات جلو گیری کنیم.

در قالب مربعی با توجه به متری که قالب را گرفتیم میتوانیم به نسبت تعداد بالا پیتزا درست کنیم و با حجم بالا از میهمان ها پذیرای کنیم و بزرگترین پیتزای خانگی را درست کنیم.

مطلب آموزش آشپزی ایرانی با بیش از 800 غذا بسیار خواندنی است.

انواع بهترین پیتزا های خانگی

وفتی نوبت انتخاب نوع پیتزای که میخواهیم بپزیم میرسد ما با تعداد زیادی از پیتزا های مختلفی که ما میتوانیم به آسانی در خانه درست کنیم مواجه می شویم و هر کدام دستور پخت متفاوتی دارند و برای هر سلیقه یک نوع پیتزا خوشمزه وجود دارد.

که ما میتوانیم با استفاده از این دستور ای پیتزا های خانگی آن ها را یاد بگیریم و از آن ها استفاده کنیم و با کمترین هزینه خوشمزه ترین پیتزا هارا درخانه درست کنیم.

بهترین پیتزا خانگی قارچ و گوشت

بهترین پیتزا خانگی قارچ و گوشت
بهترین پیتزا خانگی قارچ و گوشت

پیتزای قارچ و گوشت جزو پیتزا های معروفی است که محبوبیت بالای دارد و برای طرفداران قارچ و گوشت مناسب است.

برای درست کردن پیتزا قارچ و گوشت نیاز به مواد لازم آن است و سس کچاب و نان پیتزا و یا قالب پیتزا نیاز داریم.

حتما بخوانید
خواص رب انار

بهترین پیتزا خانگی مخلوط

پیتزای مخلوط جزو پیتزا های معروفی است که محبوبیت بالای دارد و میتوان به آن مواد مختلفی اضافه کرد و به ملات آن افزایید.

برای درست کردن پیتزا مخلوط نیاز به مواد لازم آن است و سس کچاب و نان پیتزا و یا قالب پیتزا نیاز داریم و انواع سوسیس و کالبس و همچنین انواع فلفل و..

بهترین پیتزا خانگی بوقلمون

پیتزای بوقلمون شاید در خیلی از رستوران ها یافت نشود ولی افرادی که دئست دارن این نوع پیتزا را امتحان کنند میتوانند آن را در خانه به راحتی درست کنند ولی قبلش دستور پخت آن را نیز مطالعه کنند.

برای درست کردن پیتزا بوقلمون نیاز به مواد لازم آن است و سس کچاب و نان پیتزا و یا قالب پیتزا نیاز داریم و گوشت بوقلمون.

بهترین پیتزا خانگی پپرونی
بهترین پیتزا خانگی پپرونی

بهترین پیتزا خانگی پپرونی

پیتزای پپرونی جزو پیتزا های معروفی است که محبوبیت بالای دارد و برای کسانی که به پنیرپیتزا و پپرئنی علاقه دارند مناسب است.

برای درست کردن پیتزا پپرونی نیاز به مواد لازم آن است و سس کچاب و نان پیتزا و یا قالب پیتزا نیاز داریم و انواع پپرونی و پنیر و همچنین انواع فلفل.

شما می توانید طرز تهیه پیتزا پپرونی مخصوص برای 6 نفر را در این بخش بیاموزید.

بهترین پیتزا خانگی رست بیف
بهترین پیتزا خانگی رست بیف

بهترین پیتزا خانگی رست بیف

برای علاقه مندان به گوشت میتوان پیتزا رست بیف را معرفی کرد که با دستور خاص خود طعم بینظیری را دارد.

برای درست کردن پیتزا رست بیف نیاز به مواد لازم آن است و سس کچاب و نان پیتزا و یا قالب پیتزا نیاز داریم و انواع گوشت و سیر و فلفل.

بهترین پیتزا خانگی سبزیجات

بهترین پیتزا خانگی سبزیجات
بهترین پیتزا خانگی سبزیجات

همانطور که گفتیم تنوع در مدل پیتزا ها بسیار زیاد است و برای گیاه خواران نیز پیتزا مخصوص وجود دارد که در آن از انواع سبریجات و مواد گیاهی خوش طعم استفاده می شود.

برای درست کردن پیتزا سبزیجات نیاز به مواد لازم آن است و سس کچاب و نان پیتزا و یا قالب پیتزا نیاز داریم و انواع سبزی وفلفل استفاده میشود.

شما می توانید طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی برای 4 نفر را در این بخش مطالعه نمایید.

بهترین پیتزا خانگی مرغ

بهترین پیتزا خانگی مرغ
بهترین پیتزا خانگی مرغ

پیتزا مرغ شاید در خیلی از رستوران ها یافت نشود ولی افرادی که دئست دارن این نوع پیتزا را امتحان کنند میتوانند آن را در خانه به راحتی درست کنند ولی قبلش دستور پخت آن را نیز مطالعه کنند.

برای درست کردن پیتزا مرغ نیاز به مواد لازم آن است و سس کچاب و نان پیتزا و یا قالب پیتزا نیاز داریم و انواع مرغ وفلفل استفاده میشود.

شما می توانید طرز تهیه پیتزا مرغ و قارچ برای 6 نفر را در اینجا مطالعه نمایید.

بهترین پیتزا خانگی آناناس

بهترین پیتزا خانگی آناناس
بهترین پیتزا خانگی آناناس

شاید برای شما عجیب باشد که بدانید همچین پیتزایی وجود دارد و باورتان نشود ولی این پیتزا وجود دارد و بسیاری از رستوران های دنیا آن را سرو میکنند و این پیتزا بسیار سلیقه ای میباشد و ممکن است هر کسی از آن خوشش نیاید.

برای درست کردن پیتزا آناناس نیاز به مواد لازم آن است و نان پیتزا و یا قالب پیتزا نیاز داریم و کمپود آناناس و حتی میوه های دیگر استفاده میشود.

بهترین پیتزا خانگی چدار
بهترین پیتزا خانگی چدار

بهترین پیتزا خانگی چدار

پیتزا چدار شاید در خیلی از رستوران ها یافت نشود ولی افرادی که دئست دارن این نوع پیتزا را امتحان کنند میتوانند آن را در خانه به راحتی درست کنند ولی قبلش دستور پخت آن را نیز مطالعه کنند.

برای درست کردن پیتزا چدار نیاز به مواد لازم آن است و نان پیتزا و قالب پیتزا نیاز داریم وپنیر چدار است.

طرز تهیه انواع غذاهای ملل و طرز تهیه انواع پیتزا بسیار خواندنی هستند.

شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی نیز شرکت نمایید. با آرزوی آشپزی عالی برایتان

اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی 1TouchFood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *