سبد خرید
اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای آشپزها با 10 دلیل طلایی

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای آشپزها با 10 دلیل طلایی

در این مقاله اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای تمامی افراد و به خصوص برای آشپزها  تمامی افرادی که خود را به عنوان یک بیزینس من بین المللی معرفی میکنند و علاقه به کسب درآمد بین المللی دارند را بیان میکنیم.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

زبان در تمامی کشورهای مختلف یه عنوان اولین ابزاری است که برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می شود بطوری که انتقال ایده ها، احساسات و بسیاری چیزهای دیگر را برای ما آسان تر می کند و ندانستن اولین ابزار ارتباط شما را قطع خواهد کرد. در دنیا زبان های زیادی استفاده می شوند، حتی یک کشور می تواند تا دو زبان داشته باشد. و در این دنیای مدرن زبانی که توسط بسیاری از مردم استفاده می شود به عنوان زبان بین شناخته می شود.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی
اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی در مسائل زیادی از جمله آموزش، پزشکی، تجارت، سیاست، فناوری و تکنولوژی و مباحث کاری که مورد بحث است استفاده می شود. به همین دلیل نمی توان اهمیت زبان انگلیسی در دنیای امروز را دست کم گرفت. و یا انگلیسی را به عنوان زبان رایج در اکثر نقاط جهان نادیده گرفت. یادگیری زبان انگلیسی نه تنها به عنوان یک ابزار ارتباطی ایفای نقش می کند، بلکه می تواند سازگاری ما با محیط و کار در حال و آینده را آسان تر کند. از این رو، می توان به ضرورت و اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای زندگی روزمره پی برد.

دلایل یادگیری زبان انگلیسی

دلایل بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که میتوان به مباحث زیر اشاره کرد:

  • ادامه تحصیل
  • اقامت دایم و یا موقت
  • مباحث کاری و پیدا کردن شغل

با توجه به مباحثی که در بالا به آن اشاره شده است مهمترین بحث این مقاله مربوط به یافتن شغل با پیش نیاز زبان انگلیسی می باشد. تمامی شغل ها برای ارتباط باید حداقل ارتباط را با کارفرماییان ایجاد کنند و از انجایی که زبان انگلیسی در اکثر کشورها به عنوان زبان اصلی صحبت کردن می باشد و در بسیاری از کشورهای دیگر به عنوان زبان دوم به حساب می آید اهمیت بالایی یادگیری زبان انگلیسی در زمینه شغلی را در این زمینه به آن میتوان اشاره کرد.

یادگیری زبان انگلیسی برای سرآشپزها

اگر به شغل آشپزی و یا زمینه های مربوط به آن علاقمند هستید و یا در این حرفه مشغول به فعالیت هستید، بایستی بدانید که اگر می خواهید در این زمینه ی کاری خوش بدرخشید و در واقع صاحب نام و مشهوریت شوید باید علاوه بر تسلط کامل بر این حرفه و رسیپی های غذاهای متداول خوشمزه، به زبان انگلیسی نیز تسلط داشته باشید.

یادگیری زبان انگلیسی برای آشپزها می تواند از چندین جهت امتیاز بزرگی محسوب می شود که برخی از آنها در این مقاله اشاره میکنیم تا بتوانیم و بدانیم که از چه اهمیت بالایی برخوردار می باشد لذا با ما همراه باشید.

یادگیری زبان انگلیسی برای سرآشپزها
یادگیری زبان انگلیسی برای سرآشپزها

از آنجایی که غذا خوردن به عنوان یکی از تفریحات تمامی مردم دنیا می باشد و بسیاری دوست دارند که غذاهای دیگر کشورها را تست کنند و به نوع تغذیه خود بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند که غذاهای متنوعی از کشور های دیگر به جز غذا های کشور خود را تست کنند، به همین دلیل یک آشپز باید توانایی این را داشته باشد که اکثر دستورهای غذایی مشهور بین المللی را کاملا مسلط باشد و این در حالی است که اکثر دستورهای غذایی بین المللی به زبان انگلیسی ارایه شده هستند و باید برای ارتقا خود و به روز بودن هر روزه آنها را مطالعه کرده و به روز باشند.

حتما بخوانید
انواع چاقو : راهنمای چاقو های آشپزخانه و کاربردهای آنها

از آنجایی که شغل آشپزی با ذائقه و سلیقه ی افراد ارتباط دارد و با گذشت زمان و تغییر نوع زندگی انسانها، سلیقه و ذائقه ی آن ها نیز تغییر می کند و بر همین اساس نیز طرز تهیه ی غذاهای مختلف نیز نسبت به قبل متفاوت می شود، لذا یک آشپز باید همواره مطابق با سلیقه ی افراد پیش رفته و بتواند این دستورهای جدید را یاد بگیرد که البته اکثر دستورهای طرز تهیه ی غذاهای بین المللی به زبان انگلیسی است و تسلط یک آشپز به زبان انگلیسی می تواند امتیاز فوق العاده ای برای او محسوب شود.

یادگیری زبان انگلیسی حرفه ای
یادگیری زبان انگلیسی حرفه ای

چه در ارتباط برقرار کردن با افراد همکار و یا دوستان و کارفرمای خود و همچنین برای یافتن و تنوع دادن به غذا های که خود تنوانایی ئخت آنها را دارد و برای بالا بردن مهارت خود و به روز نگه داشتن خود است.

لذا شغل آشپزی، شغلی کاملا مهارتی و تخصصی است که موفقیت در آن و نامی شدن، خواهان به روز بودن و همگام شدن با علوم جدید است. بدین شکل که هر روز بایستی در انجام امورات آشپزی و طرز تهیه ی غذاهای محلی و بین المللی، مهارتی جدید یاد گرفت و از آنها در پخت و پز و انجام دستورات و طرز تهیه ی غذاهای مختلف استفاده کرد. یادگیری مهارت ها و تخصص های آشپزی نیز مستلزم تسلط کامل بر زبان انگلیسی است.

یک آشپز باید همواره به روز بوده و از تکنیک ها و شیوه های جدید آماده سازی مواد اولیه و پخت آنها بهره ببرد. به روز بودن یک آشپز نیز مستلزم یادگیری زبان انگلیسی است چرا که اکثر این تکنیک ها از طریق کشورهای دیگر و از سمت آشپزهای حرفه ای بین المللی ارایه می شود که اکثرا به زبان انگلیسی است.

از آنجایی که برای ارایه ی بهتر و انجام دستورات آشپزی همواره وسایل آشپزی و تکنولوژی های به روز پخت و پز در سطح بین الملل ارایه می شود و یک آشپز خوب بایستی خود را همگام با این تحولات کند، لذا چون اکثر این لوازم در کشورهای خارجی تولید و ارایه می شود، دستورات استفاده و راه اندازی آنها نیز به زبان انگلیسی انتشار می یابد که با توجه به این موضوع، یک آشپز بایستی به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد تا بتواند به روز بوده و حرفه ای عمل کند.

آزمون های زبان برای سرآشپزها

برخی از کشورها مختلف برای ورود و ثبت نام کاری برای افرادی که در زمینه آشپزی فعالیت میکند مدارک زبانی را درخواست میکننند مانند تافل، آیلتس و یا دولینگو که آزمون دولینگو بکی از جدید ترین آزمون های ایت که به تازگی به این مرحله اضافه شده است.

آزمون های زبان برای سرآشپزها
آزمون های زبان برای سرآشپزها

این آزمون بسیار ساده و روان است و شما عزیزان می توانید با لپ تاب منزل خود در این آزمون شرکت کنید. همچنین برای کسب نمره بالا در این آزمون با مطالعه منابع و کتاب های دولینگو که بسیار ساده و روان می باشند میتوانید نمره مورد نظر خود را کسب کنید. آزمون دولینگو در رقابت با دیگر آزمون های بین المللی از مزایای زیادی برخوردار است همچون:

  • قیمت بسیار پایین
  • سهولت سوالات
  • زمان پاسخ دهی
  • تکراری بودن سوالات
  • عدم نیاز به حضور در مرکز آزمون
  • زمان کوتاه 1 ساعته برای آزمون
حتما بخوانید
لیست غذای ارزان قیمت: راهنمای کامل برای سلامتی و رفاه

و بسیاری از مزایای دیگر آزمون دولینگو که شما میتوانید به صورت خودخوان و یا با شرکت در کلاس دولینگو تنها در 5 جلسه نمره مورا نظر خود را کسب کنید.

این افراد دوره های مخصوص زبان سرآشپز را در مرکز زبان ایران بریتانیا که با همکاری مجموعه وان تاچ فود برگزار شده است گذرانده و توانسته اند به بهترین شکل در این مراحل موفق شوند. همچنین برخی از کشورها آزمون های زبانی را برای ورودی کارمندان خود تدارک دیده اند که از قبیل آیلتس، تافل و یا دولینگو می باشد.تمامی این آزمون ها در مرکز زبان ایران بریتانیا با همکاری همکاران عزیز ما در مجموعه وان تاچ فود توسط اساتید مجرب و حرفه ای انجام می شود. برای اطلاع از نحوه برگزاری با ما در ارتباط باشید.

مشکلات یادگیری زبان انگلیسی

مشکلات یادگیری زبان انگلیسی برای افراد مختلف بسیار زیاد می باشد که برخی از آنها از قبیل:

  1. کمبود زمان مطالعه
  2. بالابودن سن افرادی که قصد یادگیری زبان را دارند
  3. در دسترس نبود استاد باتجربه
  4. نداشتن برنامه مطالعاتی
  5. کلاس های طولانی و خسته کننده
  6. هزینه بالای کلاس ها

تمامی این مشکلات را توسط مجموعه ایران بریتانیا به همکاری مجموعه وان تاچ فود برای شما برطرف شده است. شما با مطالعه 1 ساعت در طول روز با ارایه فیلم های آموزشی و همچنین اساتید باتجربه ولسوز میتوانید در مدت زمان 2 ماه زبان خود را از صفر به زبان مکالمه روزمره ارتقا دهید. البته داشتن برنامه منظم نیز بسیار مهم می باشد و همکاران ما در روز ثبت نام برای شما برنامه دقیق و منظمی با توجه به زمان و شرایط مطالعه شما خواهند نوشت که بسیار به شما کمک خواهد کرد.

روش های یادگیری زبان انگلیسی برای افراد جویای کار

آموزش زبان انگلیسی برای افرادی که قصد مهاجرت کاری را دارند به این صورت می باشد که به جای کلاس های زمان بر و خسته کنند کلاس های حرفه ای زبان آموزی به صورت آموزش به فرم زبان مادی برای این افراد شکل خواهد گرفت و کلاس های مکالمه محور خواهند بود. و استاد هر روزه گرامر و لغات و ساختار های زبانی را در قالب مکالمه به شاگردانش آموزش خواهد داد و با مطالعه 1 ساعت در روز در مدت زمان دو ماه آماده مکالمه حرفه ی خواهید بود.

مواردی که برای دانش پژوهان عزیزمان تهیه و تنظیم می شود شامل:

  • تنظیم برنامه دقیق با توجه به زمان مطالعه روزانه
  • ارایه تمامی منابع و کتاب های مطالعاتی
  • ارتباط مستقیم استاد با دانش پژوه
  • تنظیم ساعات و برنامه کلاس ها
  • اراِیه تمامرین روزانه

تمامی موراد اشاره شده در بالای تمامی موراد دیگر در قالب یک آموزش حرفه ای به داوطلبین عزیز ارایه می شود.

سخن پایانی

مرکز آموزش آنلاین آشپزی بهترین ها را برای شما عزیزان تهیه و گردآوری کرده است. مجله آشپزی را فراموش نکنید. هر چه سریعتر به خانواده وان تاچ فود بپیوندید.

شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی نیز شرکت نمایید. مرکز آموزش آنلاین آشپزی بهترین ها را برای شما عزیزان تهیه کرده است. اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی  1TouchFood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *