سبد خرید
طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده عالی برای 5 نفر

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده عالی برای 5 نفر

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده خوشمزه برای 5 نفر را برای شما عزیزان به روشی حرفه ای و کاربردی تهیه کرده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزش آشپزی نهایت استفاده را برده باشید و بیسکویت شکلاتی را در منزل تهیه و سرو نمایید. بیسکویت شکلاتی از آن دسته میان وعده هایی است که مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد.

در این بخش آموزش آنلاین آشپزی برای شما طرز تهیه بیسکویت شکلاتی را به روشی کاربردی و آسان آموزش داده ایم. این قسمت می تواند به شما همراهان کمک کند تا بتوانید در امر تهیه بیسکویت شکلاتی به استقلال رسیده و این میان وعده بینظیر را در منزل تهیه و تدارک ببینید. آموزش عالی طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی را نیز بخوانید.

شما با دنبال کردن این آموزش آشپزی و فراگیری طرز تهیه بیسکویت شکلاتی خواهید توانست تا در امر دستور پخت بیسکویت محبوب و ناب شکلاتی به مهارت لازم دست یافته و این کوکی شکلاتی ناب را در منزل تهیه و نوش جان نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی را به سادگی بیاموزید!

مراحل و نکاتی که در این بخش آموزشی برای شما در رابطه با تهیه و پخت بیسکویت شکلاتی آورده شده است را به صورت کامل مطالعه و بیاموزید. مطمئن باشید که این مطالب برای شما بسیار مفید و کاربردی واقع خواهد شد. در این آموزش به خوبی برایتان طرز تهیه بیسکویت شکلاتی را شرح داده ایم.

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی خانگی
طرز تهیه بیسکویت شکلاتی خانگی

این بخش از آموزش آشپزی بخش انواع کوکی و بیسکویت را اختصاص داده ایم به آموزش طرز تهیه بیسکویت شکلاتی و شما عزیزی که در حال مطالعه این بخش کاربردی و ناب هستید نیز قرار است با روشی بی بدیل و در عین حال ساده، دستور پخت بیسکویت شکلاتی را به خوبی بیاموزید.

اما قبل از اینکه به این آموزش بپردازیم لازم است تا با مواردی آشنا شوید. مواردی همچون خواص شکلات و اینکه شکلات و بیسکویت شکلاتی به چه صورتی تهیه و آماده می گردد. با ما همراه باشید تا برایتان از مواردی که برایتان جالب توجه است، آشنایتان کنیم. آموزش بینظیر طرز تهیه کوکی لاک پشتی را نیز مطالعه فرمایید.

دوره آموزش ولنتاین و روز عشق
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق

کاکائو همانطور که به احتمال زیاد می دانید در اثر انجام فرآیند هایی به شکلات تبدیل می شود. این مورد برای تهیه شکلات هایی است که در بازار موجود بوده و طبعا دارای افزودنی هایی هم می باشد. شما در بخش آموزشی طرز تهیه بیسکویت شکلاتی با روشی ساده و کاربردی آشنا خواهید شد. آموزش درجه یک طرز تهیه کوکی تمشک را مطالعه داشته باشید.

حتما بخوانید
طرز تهیه بیسکویت گردویی خوشمزه 12 نفره

توجه داشته باشدی که در تهیه و پخت بیسکویت شکلاتی اما شما می توانید به طریقه دیگری نیز از پودر کاکائو استفاده نموده و بیسکویت شکلاتی را تهیه و میل نمایید. این آموزش را شما می توانید به راحتی و ساده در منزل آموخته و تهیه نمایید. آموزش کاربردی طرز تهیه کلوچه خرمایی از بهترین آموزش ها می باشد.

آموزش طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده
طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده

شکلات و کاکائو از خواص بینظیری در سلامت افراد برخوردار بوده و مصرف آن سبب بهبود وضعیت عمومی بدن مصرف کننده می شود. فراگیری طرز تهیه بیسکویت شکلاتی و آماده سازی آن برای هر مصرف کننده ای سبب تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش استرس، افزایش انرژی، کاهش وزن و افزایش شادابی و نشاط می شود.

این مواردی که برای شما در رابطه با بیسکویت شکلاتی بیان شد را شما با مصرف این بیسکویت بدست می آورید. در ادامه آموزش طرز تهیه بیسکویت شکلاتی برای شما توضیحات جذاب دیگری نیز داریم که پیشنهاد می کنیم تا به آنها توجه لازم را مبذول دارید. آموزش عالی طرز تهیه بیسکویت کنجدی را به سادگی بیاموزید.

در این بخش برای شما عناصر تشکیل دهنده در طرز تهیه بیسکویت شکلاتی را شرح می دهیم. دقت داشته باشید که شما با استفاده از این مواد اولیه می توانید به سادگی و با تجربه ای بینظیر بیسکویت شکلاتی را تجربه نمایید. برای آشنایی بیشتر با انواع بیسکویت، توصیه می کنیم که بخش طرز تهیه انواع کوکی و بیسکویت را مطالعه فرمایید.

این مواد اولیه عبارت است از آرد، پودر قند، پودر کاکائو، تخم مرغ و کره که تمامی این مواد از جمله مواد اولیه مناسب و پرخاصیتی است که در جدول ارزش غذایی شما می توانید مشاهده کنید که از چه جایگاه مناسبی برخوردار می باشند.

نکات طرز تهیه بیسکویت شکلاتی خانگی

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی خانگی
طرز تهیه بیسکویت شکلاتی خانگی

در این بخش از آموزش رایگان آشپزی برای شما نکاتی را در رابطه با آموزش طرز تهیه بیسکویت شکلاتی آماده کرده ایم. مواردی که در ادامه برای شما گفته می شود را به روشی ساده شرح خواهیم داد. توجه داشته باشید که این نکات سبب هرچه خوش طعم تر شدن و سالم تر شدن بیسکویت شکلاتی می شود.

دقت داشته باشید که شما با استفاده از این نکات کلیدی می توانید بیسکویت شکلاتی را به آسانی تهیه و تدارک نمایید. شما با استفاده از نکاتی که در آموزش طرز تهیه بیسکویت شکلاتی شرح داده شده است، می توانید این بیسکویت را به روشی سالم تر تهیه نمایید. این نکات عبارت است از:

  • سعی داشته باشید تا در تهیه بیسکویت شکلاتی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده نمایید تا بتوانید از طعمی بینظیر و عالی برخوردار شوید.
  • توجه کنید که از کره گیاهی به جای کره های موجود در بازار استفاده کنید که میزان چربی کمتر و ساختار مناسبتری از آن را نیز بدست آورید.
  • شما این امکان را دارید که از وانیل در صورت تمایل استفاده نمایید اما به دلیل اینکه بیشتر افراد علاقه به درک مزه شکلات را دارند، ما در این دستور استفاده ننموده ایم.
حتما بخوانید
طرز تهیه ترافل نارگیلی برزیلی (کوکادا) 20 تکه ای

همانطور که ملاحظه نمودید برایتان نکات کلیدی در آموزش طرز تهیه بیسکویت شکلاتی را شرح دادیم. امیدواریم که این نکات را به کار برده و این بیسکویت خوش طعم و مزه را در منزل تهیه و سرو نمایید. بیسکویت شکلاتی را به روشی ساده تر تهیه و تدارک ببینید. آموزش کاربردی طرز تهیه كوكی جو دوسر رژیمی را از دست ندهید!

در ادامه برای شما مراحل طرز تهیه بیسکویت شکلاتی را به صورت مرحله به مرحله شرح داده ایم. امیدواریم که از این آموزش استفاده لازم را برده و بیسکویت شکلاتی را به روشی بی بدیل و خاص در منزل تهیه و طبخ نمایید. خوشحال می شویم که نظرات شما را در بخش کامنت ها بدانیم. آموزش عالی طرز تهیه بیسکویت خشک را به بهترین روش بیاموزید.

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی خوشمزه
طرز تهیه بیسکویت شکلاتی خوشمزه
چاپ دستور

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده عالی برای 5 نفر

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی در منزل

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی مخصوص را به روشی کاملا کاربردی و حرفه ای برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

  • نویسنده‌: ناهید لواسانی
  • زمان آماده سازی: 25
  • زمان پخت: 15
  • مجموع زمان: 40
  • بازدهی: 5 1x
  • دسته: کوکی و بیسکویت
  • روش پخت: داخل فر
  • نوع: ملل
  • رژیم غذایی: معمولی
مقیاس

مواد لازم

250 گرم آرد

100 گرم پودر قند

2 قاشق غذا خوری پودر کاکائو

3 عدد تخم مرغ

50 گرم کره

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی مایه بیسکویت شکلاتی

ظرفی را انتخاب کرده و پودر قند و کره را در آن با هم ترکیب می کنیم. تخم مرغ را در ظرف می افزاییم و بخوبی بهم می زنیم. در ظرفی دیگر پودر کاکائو و کمی آبجوش را با هم حل کرده و به همراه آرد به خمیر بیسکویت اضافه می نماییم.

مرحله دوم : استراحت خمیر بیسکویت شکلاتی

در مرحله بعدی اجازه میدهیم خمیر دو ساعتی را استراحت کند تا به خوبی ور بیاید.

مرحله سوم : آماده سازی سینی فر بیسکویت شکلاتی

سینی فر را با کره بصورت کامل چرب کنید و سطح آن را با کاغذ روغنی میپوشانیم.

مرحله چهارم : قالب زدن خمیر

در این مرحله سینی را با آرد پوشانده و خمیر را بر روی آن پهن می کنیم و با قالب، برش خمیر را میزنیم.

مرحله پنجم : آماده سازی پخت بیسکویت شکلاتی

در آخرین مرحله خمیر را به مدت 30 دقیقه درون فر قرار میدهیم.

نکات مهم و ترفندها

شما می توانید از تنقلات مورد علاقه خود برای تزئین این بیسکویت قبل از پخت به هر اندازه ای بهره ببرید.

فر را در دمای 160 درجه به مدت 10 دقیقه حرارت بدهید.

 

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 24
  • شکر: 8.5
  • سدیم: 4.3
  • چربی: 2
  • چربی اشباع شده: 1
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس: 0.5
  • کربوهیدارت: 2.9
  • فیبر: 1
  • پروتئین: 2
  • کلسترول: 4.6

کلمات کلیدی: طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده عالی برای 5 نفر ، دستور پخت بیسکویت شکلاتی ، بیسکویت شکلاتی

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی ساده عالی برای 5 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
شکلاتی6

طرز تهیه بیسکویت شکلاتی با دستور پخت بیسکویت شکلاتی از کوکی های خوشمزه با طرز تهیه کاربردی و ساده بیسکویت شکلاتی در منزل و طرز تهیه فوری بیسکویت کاکائویی خانگی

نوع: بیسکویت

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: طرز تهیه بیسکویت شکلاتی

بازده دستورالعمل: 5

کالری: 24

زمان آماده سازی: PT0H25M

زمان پخت و پز: PT0H15M

زمان کل: PT0H40M

اجزاء دستورالعمل:

  • ۲۵۰ گرم آرد
  • ۲ قاشق غذا خوری پودر کاکائو
  • ۱۰۰ گرم پودر قند
  • ۳ عدد تخم مرغ
  • ۵۰ گرم کره

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه بیسکویت شکلاتی را برای شما عزیزان به روشی حرفه ای و کاربردی آموزش دادیم. امیدواریم که آموزش بیسکویت شکلاتی را به بهترین روش فراگرفته و در منزل تهیه و سرو نمایید. نوش جانتان!

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *