سبد خرید
طرز تهیه بیسکویت عسلی ساده خانگی برای 5 نفر

طرز تهیه بیسکویت عسلی ساده خانگی برای 5 نفر

طرز تهیه بیسکویت عسلی ساده خانگی برای 5 نفر را برای شما عزیزان به روشی حرفه ای و کاربردی تهیه کرده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزشی استفاده لازم را برده و این بیسکویت خوش طعم و مزه را در منزل تهیه و نوش جان نمایید. بیسکویت عسلی یکی از انواع میان وعده های خوشمزه و عالی است که از شاید خیلی اسم آنرا نشنیده باشید.

این بخش از آموزش آنلاین آشپزی قسمت انواع کوکی و بیسکویت را اختصاص داده ایم به آموزش طرز تهیه بیسکویت عسلی که روشی کاربردی و ساده دارد. این بخش آموزشی که در حال مطالعه آن هستید برای شما بسیار جامع و کامل خواهد بود. بیسکویت عسلی از آن دسته میان وعده هایی است که از خواص خوبی برخوردار است.

بیسکویت عسلی به واسطه وجود عسل و دیگر مواد مغذی و عالی موجود در آن برای افزایش سطح سلامت بدن مصرف کننده موثر خواهد بود. شما با فراگیری طرز تهیه بیسکویت عسلی این امکان را بدست می آورید تا این بیسکویت خوش طعم و مزه را در منزل تهیه و سرو نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه بیسکویت نارگیلی را از دست ندهید.

طرز تهیه بیسکویت عسلی

طرز تهیه بیسکویت عسلی خوشمزه
طرز تهیه بیسکویت عسلی خوشمزه

شما در این بخش از آموزش آشپزی با مراحل آماده سازی و طرز تهیه بیسکویت عسلی به گونه ای آشنا می شوید که پس از آن بتوانید این امکان را داشته باشید تا آنرا به روشی ساده و درجه یک تهیه و میل نمایید.

هرچه بهتر و با دقت بیشتر به این آموزش توجه داشته باشید، بیسکویت عسلی را آسانتر تهیه و تدارک خواهید نمود. آموزش عالی طرز تهیه بیسکویت شکلاتی از بهترین بخش ها می باشد.

شما با فراگیری طرز تهیه بیسکویت عسلی می توانید میان وعده ناب و جالب توجهی را در این بخش از آموزش آنلاین آشپزی به همراه نکات کلیدی شرح خواهیم داد. به طور کل بیسکویت ها از انواع میان وعده هایی هستند که با نوشیدنی های گرم و دمنوش های گیاهی مصرف شده و در میان ایرانی ها از شهرت بالایی برخوردار می باشند.

دوره آموزش ولنتاین و روز عشق
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق

بیسکویت ها در انواع گوناگونی هستند و ذائقه ایرانی ها هم به شیوه ای است که به طور معمول با انواع بیسکویت ها سازگاری دارند. آموزش بینظیر طرز تهیه کلوچه خرمایی را از دست ندهید.

در این میان افرادی هم هستند که از این میان وعده خوششان نیاید. نکته جالب اینجاست که بیسکویت عسلی که شما در این بخش در حال آموزش طرز تهیه آن هستید از میزان محبوبیت بالایی برخوردار است. آموزش ویژه طرز تهیه بیسکویت خشک را مطالعه فرمایید.

حتما بخوانید
طرز تهیه کوکی شکلاتی نمکی 12 عددی

شما در ادامه با مواردی آشنا خواهید شد که کمک می کند تا متوجه شوید که چرا مهم است تا طرز تهیه بیسکویت عسلی را بیاموزید. مواردی که در ادامه برایتان شرح می دهیم را با دقت دنبال کنید تا بتوانید دستور پخت بیسکویت عسلی را به سادگی هرچه تمام بیاموزید. آموزش کاربردی طرز تهیه بیسکویت کنجدی را به سادگی هرچه تمام بیاموزید!

آموزش طرز تهیه بیسکویت عسلی ساده

طرز تهیه بیسکویت عسلی خانگی
طرز تهیه بیسکویت عسلی خانگی

شما در حال مطالعه آموزش طرز تهیه بیسکویت عسلی در مرکز آموزش آنلاین آشپزی هستید. این بخش آموزشی برای شما سودمند خواهد بود و از شما می خواهیم که ما را دنبال نمایید تا بتوانید این بیسکویت عسلی را به راحتی تهیه و پخت نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه بیسکویت بادامی را بیاموزید.

به طور کلی لازم می دانیم که شما را با خواصی که عسل در اثر مصرف برای فرد به ارمغان می آورد را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا رویکرد مناسبتری نسبت به آموزش طرز تهیه بیسکویت عسلی پیدا کنید. شما در صورت تمایل برای آشنایی بیشتر با انواع بیسکویت، می توانید بخش طرز تهیه انواع کوکی و بیسکویت را مطالعه فرمایید.

از خواص عسل میتوان به خاصیت ضد باکتریایی، تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش قدرت حافظه، رفع گلودرد، درمان بی خوابی و بسیاری دیگر از انواع بی نهایت خواص این ماده غذایی که در اینجا نمیتوان به آنها اشاره نمود. آموزش عالی طرز تهیه کوکی لاک پشتی را مطالعه فرمایید.

در ادامه برای شما عزیزان عناصر تشکیل دهنده و مواد اولیه که در آماده سازی و طرز تهیه بیسکویت عسلی حضور دارند را برایتان شرح می دهیم. این مواد غذایی عبارتند از عسل، کره، تخم مرغ، وانیل و بیکینگ پودر که تمامی از جایگاه غذایی بالایی برخوردارند و شما می توانید در جدول ارزش غذایی مشاهده نمایید که در چه جایگاهی قرار دارند.

نکات طرز تهیه بیسکویت عسلی

طرز تهیه بیسکویت عسلی آسان
طرز تهیه بیسکویت عسلی آسان

در ادامه این بخش از آموزش رایگان آشپزی برای شما نکاتی که آموزش طرز تهیه بیسکویت عسلی را برایتان ساده تر می کند را شرح خواهیم داد. این موارد و نکات می تواند برای شما مفید واقع شده و کمک نماید تا بتوانید بیسکویت عسلی را ساده تر تهیه و تدارک ببینید. این نکات کلیدی عبارتند از:

  • همواره سعی داشته باشید تا از مواد اولیه تازه و مرغوب در تهیه انواع بیسکویت ها علی الخصوص در تهیه بیسکویت عسلی بهره ببرید تا بتوانید میان وعده ای خوش طعم بدست آورید.
  • یکی از مهم ترین مواردی که می بایست به آن توجه شود این است که از عسل اصل و مرغوب استفاده شود تا بتوان بیسکویت عسلی خوشمزه ای را بدست آورید.
  • به شما توصیه می کنیم تا برای تهیه بیسکویت عسلی، کره گیاهی را جایگزین کره های موجود در بازار نمایید که بتوانید چربی بهتری را دریافت نمایید.
  • توجه داشته باشید در صورتیکه وانیل خالص در دسترس نداشتید، این امکان برایتان مهیا است تا از عصاره وانیل برای تهیه و پخت بیسکویت عسلی استفاده نمایید.
  • در هنگام تهیه بیسکویت عسلی همواره سعی کنید تا از دمای مناسب در مدت زمان کافی برای پخت در درون فر بهره ببرید.
حتما بخوانید
طرز تهیه کوکی شکری پفکی 24 عددی

همانطور که ملاحظه نمودید برایتان نکاتی کلیدی در طرز تهیه بیسکویت عسلی را شرح دادیم. امیدواریم که از این نکات استفاده لازم را برده و این بیسکویت عسلی را با رعایت نکاتی که برایتان شرح دادیم تهیه نمایید. آموزش کاربردی طرز تهیه کوکی تمشک را به سادگی بیاموزید!

در ادامه برای شما مراحل طرز تهیه بیسکویت عسلی را به صورت کاربردی و مرحله ای توضیح داده ایم. مطمئن باشید با مطالعه و رعایت مواردی که برایتان آورده ایم خواهید توانست تا بیسکویت عالی و نابی در منزل و برای عزیزانتان تهیه و سرو نمایید.

همواره منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم. آموزش درجه یک طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی را مطالعه فرمایید.

طرز تهیه بیسکویت عسلی عالی
طرز تهیه بیسکویت عسلی عالی
چاپ دستور

طرز تهیه بیسکویت عسلی ساده خانگی برای 5 نفر

طرز تهیه بیسکویت عسلی فوری

طرز تهیه بیسکویت عسلی خوشمزه را به روشی خاص و حرفه ای برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

  • نویسنده‌: علی خشنود
  • زمان آماده سازی: 105
  • زمان پخت: 35
  • مجموع زمان: 140
  • بازدهی: 5 1x
  • دسته: کوکی و بیسکویت
  • روش پخت: داخل فر
  • نوع: ملل
  • رژیم غذایی: معمولی
مقیاس

مواد لازم

1 قاشق چای خوری بیکینگ پودر

2 قاشق غذا خوری عسل

50 گرم کره

3 عدد تخم مرغ

1/2 قاشق چای خوری وانیل

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی مایه بیسکویت عسلی

ظرفی را انتخاب کرده و عسل، بکینگ پودر، وانیل، آرد، تخم مرغ و کره را با یکدیگر بخوبی مخلوط می نماییم.

مرحله دوم : استراحت خمیر بیسکویت عسلی

در این مرحله اجازه می دهیم خمیر در حدود دو ساعتی را استراحت نماید تا بخوبی ور بیاید.

مرحله سوم : آماده سازی سینی فر

سینی فر را با کره کاملا چرب نموده و سطح آن را با کاغذ روغنی می پوشانیم.

مرحله چهارم : قالب زدن خمیر بیسکویت عسلی

در این مرحله، خمیر را بر روی سینی آرد پاشیده شده پهن می نماییم و با قالب موردنظر، برش ها را می زنیم.

مرحله پنجم : آماده سازی برای پخت بیسکویت عسلی

در مرحله آخر خمیر را به مدت 35 دقیقه درون فر قرار می دهیم.

نکات مهم و ترفندها

فر را در دمای 160 درجه به مدت 15 دقیقه حرارت بدهید.

پیش از آنکه بیسکویت پخته شده آماده شود، از روی سینی فر بردارید تا که به آن نچسبد.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 80
  • شکر: 4.25
  • سدیم: 3.4
  • چربی: 2.1
  • چربی اشباع شده: 0.9
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس: 0.02
  • کربوهیدارت: 13.7
  • فیبر: 1
  • پروتئین: 1.4
  • کلسترول: 5.6

کلمات کلیدی: طرز تهیه بیسکویت عسلی ساده خانگی برای 5 نفر ، دستور پخت بیسکویت عسلی ، بیسکویت عسلی

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

طرز تهیه بیسکویت عسلی ساده خانگی برای 5 نفر - آموزش آنلاین آشپزی
عسلی6

طرز تهیه بیسکویت عسلی از انواع کوکی و بیسکویت با عسل و طرز تهیه کاربردی بیسکویت عسلی در منزل با طرز تهیه حرفه ای بیسکویت عسلی آسان با نکات تکمیلی برای کوکی عسلی

نوع: کوکی و بیسکویت

سبک آشپزی: ملل

کلمات کلیدی: طرز تهیه بیسکویت عسلی

بازده دستورالعمل: 5

کالری: 80

زمان آماده سازی: PT1H45M

زمان پخت و پز: PT0H35M

زمان کل: PT2H20M

اجزاء دستورالعمل:

  • ۲ قاشق غذا خوری عسل
  • ۱ قاشق چای خوری بیکینگ پودر
  • ۵۰ گرم کره
  • ۳ عدد تخم مرغ
  • ۱/۲ قاشق چای خوری وانیل

راهنمای دستورالعمل: طرز تهیه بیسکویت عسلی را به روشی حرفه ای و کاربردی برای شما آموزش دادیم. امیدواریم که این آموزش آنلاین آشپزی را آموخته و بیسکویت عسلی را در منزل تهیه و نوش جان نمایید.

امتیازدهی ویرایشگر:
5
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *