سبد خرید
طرز تهیه بیسکویت خشک خانگی ساده برای 4 نفر

طرز تهیه بیسکویت خشک خانگی ساده برای 4 نفر

طرز تهیه بیسکویت خشک ساده خانگی برای 4 نفر را برای شما عزیزان به صورت کاملا حرفه ای و عالی برای شما تدارک دیده ایم. امیدواریم که از این بخش آموزش آنلاین بهره لازم را برده و این بیسکویت خوشمزه و ناب را در منزل و یا درهمی هایتان تهیه و میل نمایید. بیسکویت خشک از آن دسته بیسکویت های محبوب و مناسب برای وعده میان وعده می باشد.

در این بخش از آموزش آنلاین آشپزی بخش کوکی و بیسکویت شما می توانید طرز تهیه بیسکویت خشک را به روشی بی بدیل و مثال زدنی فراگرفته و پس از مطالعه کامل این بخش آموزشی، این بیسکویت خوش طعم و مزه را تهیه و سرو نمایید. آموزش ممتاز طرز تهیه کلوچه خرمایی را به سادگی بیاموزید!

ما برای شما در این بخش در نظر گرفته ایم تا بتوانید به سادگی هرچه تمام طرز تهیه بیسکویت خشک را آموخته و این میان وعده مناسب و عالی را به درستی اجرا نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه کوکی لاک پشتی را از دست ندهید!

بیسکویت خشک از آن دسته کوکی هایی است که در میان افراد رواج مناسبی داشته و خیلی از افراد هستند که به آن علاقمند می باشند. آموزش بینظیر طرز تهیه كوكی شکلاتی رژیمی را حتما بخوانید. دقت داشته باشید که کوکی شکلاتی رژیمی از بهترین کوکی هایی است که شما می توانید بیاموزید.

طرز تهیه بیسکویت خشک

طرز تهیه بیسکویت خشک عالی
طرز تهیه بیسکویت خشک عالی

در این بخش از آموزش آنلاین آشپزی برای شما عزیزان آموزش طرز تهیه بیسکویت خشک را به روشی ساده و در عین حال حرفه ای برای شما تهیه کرده ایم. دقت داشته باشید که این میان وعده از محبوبیت بالایی برخوردار است. آموزش عالی طرز تهیه بیسکویت شکلاتی را به بهترین روش ساده بیاموزید!

میتوان بیسکویت خشک را یکی از مشهورترین و رایج ترین انواع بیسکویت است که شما در حال آموختن طرز تهیه آن هستید. این بیسکویت از جمله ساده ترین میان وعده هایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و در کافه ها و در منازل استفاده می شود. آموزش کاربردی طرز تهیه بیسکویت نارگیلی را به سادگی مطالعه فرمایید.

شما با فراگیری طرز تهیه بیسکویت خشک می توانید میان وعده ای خوش طعم و مزه را در منزل تهیه کرده و آنرا با نوشیدنی های گرم و دمنوش های گیاهی میل نمایید. آموزش جذاب طرز تهیه بیسکویت عسلی را به سادگی هرچه بیاموزید!

ما برای شما عزیزان در این بخش در نظر داریم تا طرز تهیه بیسکویت خشک را به آسانی و با روشی انحصاری به شما آموزش دهیم. آموزش جذاب طرز تهیه بیسکویت کنجدی را به روشی هرچه آسان و کاربردی بیاموزید.

حتما بخوانید
طرز تهیه بیسکویت بادیان رومی (انیسون) 60 عددی

آموزش طرز تهیه بیسکویت خشک

طرز تهیه بیسکویت خشک ساده
طرز تهیه بیسکویت خشک ساده

دقت داشته باشید که این بیسکویت یکی از بهترین انتخاب ها در و در عین حال آسان ترین روش ها برای داشتن یک میان وعده عالی و خانگی برای شماست. آموزش درجه یک طرز تهیه كوكی جو دوسر را حتما مطالعه نمایید.

برخی از افراد با خود فکر می کنند که طرز تهیه بیسکویت خشک با سختی هایی همراه است و در نتیجه هیچ وقت تا به حال تلاش برای تهیه این بیسکویت خشک در منزل نداشته اند. خبر خوب این است که شما با استفاده از روش تهیه ای که در این آموزش برایتان شرح می دهیم به راحتی می توانید این بیسکویت خشک را در منزل تهیه و نوش جان نمایید.

عناصر تشکیل دهنده در طرز تهیه بیسکویت خشک عبارت است از آرد سفید، پودر قند، کره و تخم مرغ که تمامی را می توانید در جدول ارزش غذایی مشاهده کنید که دارای جایگاه مناسب و بینظیری می باشند.

دوره آموزش ولنتاین و روز عشق
دوره آموزش ولنتاین و روز عشق

به احتمال زیاد متوجه شده اید که طرز تهیه بیسکویت خشک از چه مواد اولیه ساده و ابتدایی برخوردار بوده و شما عزیزان به راحتی در هرچه تمام امکان بهره مندی و دسترسی به این عناصر تشکیل دهنده را دارید. آموزش عالی طرز تهیه کوکی تمشک را از دست ندهید.

این بخش آموزشی را دنبال کنید تا روش حرفه ای بیسکویت خشک را فراگیرید. پس همین الان دست به کار شده و طرز تهیه بیسکویت خشک را با ما به طریقه ای مثال زدنی و ناب بیاموزید!

مطمئن باشید که قابلیت شما پس از مطالعه این بخش آموزشی تغییر کرده و این فرصت به شما داده می شود که بتوانید در دورهمی هایتان بدرخشید و همه عزیزانتان به شما افتخار نمایند. آموزش بی بدیل طرز تهیه کوکی کره بادام زمینی را مطالعه فرمایید.

نکات طرز تهیه بیسکویت خشک

طرز تهیه بیسکویت خشک خوشمزه
طرز تهیه بیسکویت خشک خوشمزه

شما می توانید در این بخش آموزش رایگان آشپزی نکات و مسائلی که سبب می شود تا بتوانید بیسکویت خشک را به صورت حرفه ای بیاموزید بیان شده است. آموزش جالب توجه طرز تهیه بیسکویت بادامی را بیاموزید.

در این بخش از آموزش طرز تهیه بیسکویت خشک شما ویژگی ها و نکات اضافی برای تهیه این بیسکویت محبوب و بینظیر را خواهید آموخت. برای آشنایی بیشتر با انواع بیسکویت ها، بخش طرز تهیه انواع کوکی و بیسکویت را مطالعه فرمایید.

پس با دقت کامل به نکاتی که در ادامه برای شما ذکر می نماییم توجه کامل را مبذول دارید:

  • نکته اولیه و بدیهی در طرز تهیه بیسکویت خشک را میتوان در بهره مندی از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت دانست که سبب تجربه مزه ای بهتر خواهد شد.
  • شما می توانید در صورت دلخواه و تمایل برای اینکه بیسکویت خشک سالمتری داشته باشید از نبات آب شده استفاده کرده و میزان مصرف پودر قند را به حداقل برسانید.
حتما بخوانید
طرز تهیه ترافل نارگیلی برزیلی (کوکادا) 20 تکه ای

همانطور که ملاحظه نمودید برای شما نکاتی را شرح دادیم که کمک می کند تا شما بتوانید طرز تهیه بیسکویت خشک را به روشی ساده و عالی در منزل تهیه و سرو نمایید. امیدواریم که از این بخش استفاده لازم را برده و در منزل این بیسکویت خوشمزه را تهیه و آماده نمایید.

در ادامه برای شما مراحل آماده سازی و طرز تهیه بیسکویت خشک را به صورت مرحله ای و حرفه ای برایتان شرح داده ایم. این بخش به گونه ای نگارش شده تا بتوانید به آسانی دستور پخت بیسکویت خشک را به روشی حرفه ای تهیه و تدارک ببینید. در قسمت نظرات منتظر کامنت های شما عزیزان خواهیم بود.

طرز تهیه بیسکویت خشک خانگی
طرز تهیه بیسکویت خشک خانگی
چاپ دستور

طرز تهیه بیسکویت خشک خانگی ساده برای 4 نفر

طرز تهیه بیسکویت خشک آسان

طرز تهیه بیسکویت خشک ساده خانگی را به صورت کاملا حرفه ای برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

  • نویسنده‌: علی خشنود
  • زمان آماده سازی: 20
  • زمان پخت: 30
  • مجموع زمان: 50
  • بازدهی: 4 1x
  • دسته: کوکی و بیسکویت
  • روش پخت: داخل فر
  • نوع: ملل
  • رژیم غذایی: معمولی
مقیاس

مواد لازم

500 گرم آرد

100 گرم پودر قند

100 گرم کره

1 عدد تخم مرغ

دستور تهیه

مرحله اول : آماده سازی خمیر بیسکویت خشک

ظرف مناسبی را انتخاب کرده و پودر قند و کره را با یکدیگر ترکیب می نماییم. سپس آرد و تخم مرغ را به آرامی به ظرف اضافه کرده و بخوبی آنرا ورز می دهیم.

مرحله دوم : استراحت خمیر بیسکویت خشک

در این مرحله اجازه می دهیم خمیر حدود دوساعتی را استراحت کند تا به خوبی ور بیاید.

مرحله سوم : آماده سازی سینی فر

سینی فر را با کره کاملا چرب کرده و بر روی آن کاغذ روغنی پهن می نماییم.

مرحله چهارم : قالب زدن خمیر بیسکویت خشک

در مرحله بعد، بر روی سینی آرد می پاشیم و با وردنه خمیر را پهن می کنیم و با قالب، برش های مورد نظر را می زنیم.

مرحله پنجم : آماده سازی پخت بیسکویت خشک

در مرحله آخر، روی خمیر ها را آغشته به زرده تخم مرغ می نماییم و به مدت 30 دقیقه درون فر قرار می دهیم.

نکات مهم و ترفندها

فر را در دمای 160 درجه بمدت 8 دقیقه حرارت بدهید.

در صورت تمایل میتوانید قبل از داخل فر گذاشتن، بر روی بیسکویت را با سیاهدانه و خشخاش بپوشانید.

ارزش غذایی

  • تعداد سرو: 1
  • کالری: 110
  • شکر: 12
  • سدیم: 12.5
  • چربی: 6
  • چربی اشباع شده: 0.9
  • چربی اشباع نشده:
  • چربی ترانس:
  • کربوهیدارت: 18
  • فیبر: 1.2
  • پروتئین: 1
  • کلسترول: 7.6

کلمات کلیدی: طرز تهیه بیسکویت خشک خانگی ساده برای 4 نفر ، دستور پخت بیسکویت خشک ، بیسکویت خشک

آیا شما این دستور پخت را انجام داده اید؟

عکسی را به اشتراک بگذارید و ما را برچسب گذاری کنید - ما نمی توانیم صبر کنیم ببینیم چه چیزی ساخته اید!

نگارش و ترجمه : دپارتمان 1TouchFood

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *