سبد خرید
ناهار چی بپزم با بیش از 100 تنوع غذایی

ناهار چی بپزم با بیش از 100 تنوع غذایی

در مقاله” ناهار چی بپزم”، قصد داریم تا گزینه هایی را که شما عزیزان می توانید برای وعده ناهار بپزید را مورد بررسی قرار دهیم. معمولا افراد برای وعده ناهار ، غذاهای برنجی همراه با خورشت را در نظر می گیرند و سعی دارند تا این وعده را طبق ذائفه خود و آب و هوای منطقه تهیه نمایند. اگر شما نیز قصد دارید تا پیشنهادات و مطالب ما در مورد موضوع” ناهار چی بپزم” را بدانید و اطلاعاتی را کسب نمایید، حتما ما را تا پایان همراهی کنید.

ناهار چی بپزم ؟ (لیست پیشنهادی)

در اینجا نمونه ای از غذاهای خوشمزه و مفید را برای وعده ناهار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر ناهار چی بپزم می تواند یک نمونه واقعی برای غذاهای شما عزیزان در منزل باشد. ناهار چی بپزم؟ را همراه با معرفی دنیایی از غذاهای خوشمزه برایتان قرار داده ایم. با این مقاله دیگه نباید بگید ناهار چی بپزم. ناهار چی بپزم بایستی دارای ناهار کامل و مفید باشد.

همانطور که می دانید این سوال ” ناهار چی بپزم”، همواره سوال تمام خانم های خانه دار و بعضا آقایانی که آشپزی می کنند، بوده است. بعضا افراد پس از یک هفته آشپزی، دیگر غذایی را برای پخت و پز پیدا نمی کنند و اینجاست که دست به دامان اینترنت می شوند.

لیست غذا برای ناهار

لیست ناهار چی بپزم ؟
لیست ناهار چی بپزم ؟

همانطور که مشاهده می کنید این لیست دارای تنوع بسیار بالایی است و هر کسی می تواند از این لیست بهترین غذاها و مناسبترین را برای خود انتخاب نماید. دقت نمایید که اگر امروز غذایی با مرغ انتخاب کردید برای فردا حتما از غذاهایی با گوشت استفاده نمایید. این نکته بسیار مهم است.

لیست ناهار چی بپزم بر اساس نوع غذاها
لیست ناهار چی بپزم بر اساس نوع غذاها

همانطور که متوجه شده اید هم در تنوع در مواد اولیه غذایی دقت داشته باشید و هم در ساختار واقعی. مثلا هر روز یا دو روز پشت سر هم خورشت انتخاب نکنید. سعی کنید یک روز خورشت یک روز پلو یک روز کباب و به همین ترتیب ناهار چی بپزم حل خواهد شد.

ناهار چی بپزم با مرغ؟

ناهار چی بپزم با مرغ؟
ناهار چی بپزم با مرغ؟

ناهار چی بپزم؟ را می توان به راحتی پاسخ داد، “مرغ!”. ایرانی ها در غذاهای مختلف از مرغ استفاده می کنند و با روش های طبخ مختلف از این نوع گوشت، غذاهای متفاوتی را تهیه می کنند. در ادامه به بررسی غذاهایی که می توان آنها را با گوشت مرغ آماده کرد را بررسی می کنیم.

باقالی پلو با مرغ:

مگر می شود وقتی که می پرسید ” ناهار چی بپزم؟”، پای ثابت مهمانی ها و عروسی ها را فراموش کنید. باقالی پلو را می توان همراه با مرغ، ماهیچه، ماهی و تن ماهی نیز تهیه کرد اما می توان گفت باقالی پلو با مرغ چیز دیگری است. در تهیه این غذا از باقالی، برنج آبکشی شده، گوشت مرغ، زعفران و ادویه های متنوعی استفاده می شود.

اکبر جوجه:

یکی از محبوب ترین غذاهایی که با مرغ طبخ می شود، همین اکبر جوجه است. اگر به شمال کشور سفر کرده باشید، حتما یک بار هم که شده طعم این غذا را چشیده اید.

اکبر جوجه اصل
اکبر جوجه اصل

طرز تهیه اکبر جوجه را به شکل کامل و مفصل در یک مقاله بررسی کرده ایم، پس اگر می خواهید جواب کاملی برای سوال ” ناهار چی بپزم؟” دریافت کنید، حتما به مقاله طرز تهیه اکبر جوجه مراجعه نمایید. طرز تهیه اکبر جوجه اصل گلوگاه مازندرانی 2 نفره را می توانید در این بخش مطالعه کرده و بیاموزید.

زرشک پلو با مرغ:

زرشک پلو با مرغ
زرشک پلو با مرغ

یکی دیگر از غذاهای جذاب و مجلسی ایرانی، زرشک پلو با مرغ است. این غذا که طرفداران بی شماری دارد، از گوشت ران و سینه مرغ، برنج زعفرانی و زرشک تهیه می شود. البته این غذا نیز فوت و فنی هایی دارد که اگر رعایت کنید، می توانید از خوردن غذایی خوش طعم و خوش مزه لذت ببرید.

خورشت فسنجان با مرغ:

خورشت فسنجان را می توان هم با گوشت چرخ کرده به شکل کوفته ریزه، هم با گوشت تکه ای گوسفندی و هم با گوشت مرغ تهیه کرد. این خورشت در کنار قیمه و قورمه سبزی،  یکی دیگر از سه ضلع خورشتی اصلی ایرانی است. این خورشت را می توان بر حسب ذائقه به دو روش ترش و شیرین درست کرد. در تهیه این غذا از گوشت مرغ، رب انار، گردو و ادویه های لازم استفاده می شود.

مرغ شکم پر:

مرغ شکم پر نیز از غذا های خوش طعم، سالم و جذاب ایرانی است که می توان نام آن را در پاسخ به سوال ” ناهار چی بپزم؟”، مطرح کرد. در تهیه این غذا از مواردی مثل سبزیجات معطر، هویج، سیب زمینی و ادویه هایی مانند دارچین، زعفران، آب لیمو، نمک و فلفل استفاده می شود.

آلو جنگلی، رب انار و سیر نیز می توانند طعم این غذا را دلنشین تر از قبل کنند.

شما عزیزان می توانید بهترین مرغ شکم پر را در این دو رسپی مطالعه نمایید.

با گوشت ناهار چی بپزم ؟

با گوشت ناهار چی بپزم ؟
با گوشت ناهار چی بپزم ؟

همانطور که می دانید، گوشت و مرغ بخشی جدا نشدنی از غذاهای ایرانی هستند و می توان پاسخ های متعددی از غذا های همراه با گوشت برای سوال ” ناهار چی بپزم؟” مادر های ایرانی ارائه داد. انواع خورشت، غذاهای کبابی و… می توانند به عنوان پاسخ برای این سوال مطرح شوند.

خورشت قیمه مجلسی:

در بخش های قبلی، به بررسی خورشت قیمه با قارچ پرداختیم اما همه می دانند که طعم اصلی خورشت قیمه مربوط به گوشت خورشتی آن می باشد. معمولا همه خانم های ایرانی نحوه پخت قیمه را بلدند و هر یک در تهیه این غذا نیز مدعی هستند. همانطور که می دانید در تهیه این غذا، از گوشت گوسفندی یا گوساله، لپه، پیاز، رب گوجه فرنگی و لیمو عمانی استفاده می شود. پس ” ناهار چی بپزم؟” ، قیمه!

اینها هم بخشی از قیمه های مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood  است که می توانید برای ناهار چی بپزم از آنها استفاده کنید.

کباب:

ناهار چی بپزم؟، سوال از این ساده تر هم مگر داریم؟! ایران و ایرانی است و کباب! یکی از غذاهای اصیل و جذاب ایرانی، همین چلو کباب است. همین چلوکباب آنقدر تنوع دارد که می توانید وعده های زیادی در طول ماه را با آنها پوشش دهید و از خوردن آنها لذت ببرید.

کباب
کباب

کباب کوبیده، کباب چنجه، جوجه کباب، کباب برگ، کباب بختیاری، کباب قفقازی، کباب ترش، کباب بناب، کباب دنده، شیشلیک، کباب حسینی، تاس کباب، کباب تابه ای، شامی کباب، کباب سلطانی، کباب کوبیده مرغ، کاسه کباب و کباب زردک اصفهان از دسته غذاهای تحت عنوان کباب هستند. البته که برخی از این غذاها فاقد گوشت گوسفندی و یا گوساله هستند اما ترجیح دادیم که تمامی غذاهای تحت عنوان کباب را یک جا جمع کنیم.

در اینجا می توانید لیست کاملی از انواع غذا با گوشت را مشاهده کنید و هر کدام که باب میلتان بود در منزل تهیه کنید.

اگر به دنبال غذای مجلسی برای ناهار هستید و سوال ” ناهار چی بپزم؟” تان در مورد غذای مهمانی و مجلسی است، پیشنهاد می شود کباب کوبیده، کباب برگ و  یا کباب سلطانی را به عنوان غذای خود انتخاب نمایید.

حتما بخوانید
علت نبستن ژله: 10 علت رایج

در این بخش لیست کباب های پیشنهادی را همراه با طرز تهیه آنها برایتان قرار می دهیم :

شما می توانید هر کبابی را که خواستید برای ناهار چی بپزم خود انتخاب کنید.

خورشت قورمه سبزی:

شاید بتوان خورشت قورمه سبزی را نماد خورشت های ایرانی و حتی نماد غذاهای ایرانی دانست. البته پختن این خورشت به نحو احسن، کمی تبحر و تجربه نیاز دارد و شاید اگر در پاسخ هر “ناهار چی بپزم؟” ای، بگویید ” قورمه سبزی!”

این غذا دارای مواد اولیه ای مانند لوبیا قرمز، سبزی های شنبلیله، تره، گشنیز، جعفری، گوشت خورشتی و ادویه های لازم می باشد. کمتر کسی وجود دارد که این گزینه در پاسخ به ” ناهار چی بپزم!” به ذهنش خطور نکند، اما ما باز هم برای تاکید آن را ذکر کردیم.

آموزش انواع طرز تهیه قورمه سبزی اصل 10 نوع شما را برای تهیه بیش از 10 نوع قورمه سبزی یاری می کند.

خورشت کرفس:

یکی از آن دسته غذاهایی که حد وسط ندارد! یا از آن متنفر اید یا آن را عاشقانه دوست دارید! همانطور که می دانید کرفس یکی از سبزیجات مقوی و مفید برای بدن است، به طوری که افرادی که قصد دارند تا لاغر شوند، آب کرفس را در برنامه غذایی خود می گنجانند.

خورش کرفس پاسخی برای ناهار چی بپزم
خورش کرفس پاسخی برای ناهار چی بپزم

پس بسیار مطلوب است که از این سبزی در برنامه غذایی خود استفاده کنیم و چه چیزی بهتر از خورشت کرفس! طریقه پخت خورشت کرفس نیز تقریبا مشابه خورشت قورمه سبزی است. به همین علت است که برخی از کسانی که از این خورشت متنفر اند، آن را قورمه سبزی made in China می خوانند! اما در پایان، باید حق را بگوییم، این غذا نیز یکی از خوش مزه ترین و جذاب ترین غذاهای ایرانی است و نباید از این غذا به سادگی عبور کرد.

آب گوشت (دیزی):

تخت قهوه خانه ها، پیاز در کنار کاسه دیزی و خرد کردن نان! دیزی یکی از اصیل ترین، نوستالژیک ترین و جذاب ترین غذا های ایرانی است. ترکیب گوشت گوسفندی استخوان دار، نخود، لوبیا وسیب زمینی به همراه ادویه های مثل رب گوجه فرنگی و فلفل، یکی از به یادماندنی ترین و مهم ترین غذاهای ایرانی به ارمغان آورده است.

طرز تهیه این غذا نیز به شدت ساده و آسان است و شما می توانید آن را بار بگذارید و به سایر کار های خود برسید تا به خوبی جا بیافتد! آبگوشت نیز پاسخ دور از ذهنی برای ” ناهار چی بپزم؟” نبود، اما با اشاره به آن قصد داشتیم تا وزن ایرانی بودن لیست پیشنهادی خود را بیشتر کنیم.

در این بخش لیست دیزی های پیشنهادی را همراه با طرز تهیه آنها برایتان قرار می دهیم :

غذا بدون گوشت برای ناهار چی بپزم

غذا بدون گوشت برای ناهار چی بپزم
غذا بدون گوشت برای ناهار چی بپزم

برخی از افراد که دارای رژیم گیاه خواری هستند، حتی بیشتر از سایر افراد برای پاسخ به سوال ” ناهار چی بپزم؟” دچار مشکل می شوند. در ابتدای لیست پیشنهادی خود، چند غذای ساده بدون گوشت را برای این عزیزان آورده ایم.

بورک اسفناج:

مواد اصلی تشکیل دهنده بورک اسفناج، پنیر، پیاز و اسنفاج هستند که روی چند لایه پنیر یوفکا قرار می گیرند.

همانطور که اشاره شدف گوشت در این غذا جایی ندارد و دوستانی که گیاه خوار هستند به راحتی می توانند این غذا را برای خود آماده و سرو کنند.

کشک بادمجان:

از دیگر غذاهای خوش طعم و محبوب ایرانی که در مواد اولیه آن گوشت دیده نمی شود، کشک بادمجان است. در تهیه این غذا با توجه به ذائقه خود می توانید، بادمجان را به صورت کبایی، آبپز و یا سرخ کرده آماده نمایید. دیگر موادری که برای تهیه این غذا لازم است، کشک، پیاز داغ و نعنا داغ می باشند.

خورشت قیمه با قارچ:

خورشت قیمه غذایی اصیل و خوش طعم ایرانی است که حتی می توانید آن را بدون گوشت و همراه با قارچ نیز تهیه نمایید و از خوردن آن لذت ببرید. از مواد اولیه این غذا می توان به پیاز، لپه، قارچ، رب گوجه فرنگی و سیب زمینی اشاره کرد. ادویه هایی مانند زعفران، دارچین و گلاب نیز می توانند طعم این غذا را بهبود ببخشند.

دمی گوجه یا همان استانبولی پلو:

یکی دیگر از غذا های بدون گوشتی که می توانید به راحتی و در زمان کم برای ناهار آماده کنید، دمی گوجه یا همان استانبولی پلو می باشد. این غذا در عین سادگی بسیار خوشمزه است و طرفداران پر و پا قرص خود را دارد. در تهیه این غذا از مواد اولیه ای مانند برنج، گوجه فرنگی یا رب گوجه فرنگی، پیاز، سیب زمینی و ادویه های مختلف استفاده می شود. پس می توان این غذا را پاسخی مناسب برای “ناهار چی بپزم؟”، افراد دارای رژیم فاقد گوشت دانست.

غذا با گوشت چرخ کرده جواب ناهار چی بپزم

غذا با گوشت چرخ کرده جواب ناهار چی بپزم
غذا با گوشت چرخ کرده جواب ناهار چی بپزم

در این بخش از لیست پیشنهادی و پاسخ به سوال ” ناهار چی بپزم”، قصد داریم غذاهایی که در طبخ آنها گوشت چرخ کرده به کار می رود را مورد بررسی قرار دهیم.

کوفته تبریزی:

کوفته تبریزی همانطور که از نامش پیداست، غذای محلی شهر تبریزی است و آذری زبان های عزیز تبحر خاصی در پخت این غذای لذیذ و خوش طعم دارند. در تهیه این غذا از مواردی مثل گوشت چرخ کرده با لپه، بلغور، برنج و پیاز استفاده می شود. سبزی های معطر مانند مرزه، رب گوجه فرنگی، زعفران و فلفل سیاه نیز از افزودنی ها و چاشنی های این غذا به شمار می روند.

البته فرایند درست کردن و تهیه این غذا کمی زمان بر است و مهارت خاصی را نیز طلب می کند اما درست کردن آن نیز خالی از لطف نیست. با این حال که پختن این غذا کمی سخت و زمان بر است، اما اگر کسی از شما پرسید ” ناهار چی بپزم؟”، بی درنگ بگویید کوفته تبریزی! طرز تهیه کوفته تبریزی اصل خوشمزه برای 6 نفر را حتما مطالعه نمایید.

لازانیا با گوشت چرخ کرده:

برای ناهار و در جواب ” ناهار چی بپزم؟” مادران، لازانیا با گوشت چرخ کرده می تواند پاسخی در خور باشد! این غذا که با سس گوشت مخصوص که بین چند لایه پاستای ورقه ای قرار دارد، درست می شود، می تواند حتی کودکان بد غذا و ایراد گیر را نیز به خوردن کامل وعده ناهار وادار کند. در تهیه این غذا از قارچ، ادویه های مختلف مانند اویشن ، فلفل سیاه و چند نوع پنیر استفاده می شود.

عدس پلو:

” ناهار چی بپزم؟”، جواب ساده است: ” عدس پلو!”. یکی از غذا های خوشمزه و مجلسی که می توان با استفاده از گوشت چرخ کرده تهیه کرد، همین عدس پلو می باشد. در تهیه این غذا از برنج آبکش شده، کشمش، عدس، گوشت چرخ کرده و پیاز استفاده می کنند. این غذای خوش طعم، همواره یکی از پای ثابت های نذورات بوده است و می توان آن را غذایی نوستالژیک نیز نامید. اگر شما نیز از طرفداران عدس پلو هستید، می توانید آن را به عنوان ناهار برای خود و اطرافیانتان آماده کنید.

در اینجا می توانید لیست کاملی از انواع غذا با گوشت چرخ کرده را مشاهده کنید و هر کدام را که تمایل داشته باشید انتخاب کنید.

ناهار چی بپزم با نان؟

ناهار چی بپزم با نان؟
ناهار چی بپزم با نان؟

آش رشته:

آش رشته یکی از غذاهای معتبر خانگی ایرانی است که از رشته‌های کوتاه و سبزی‌های خوشمزه آش (معمولاً گشنیز و تره و … ) تهیه می‌شود. این غذا اغلب در ایام خاصی مانند ایام عید نوروز یا جشن‌های خانوادگی تهیه می‌شود.

حتما بخوانید
سفید شدن پوست صورت: ترفندها، ماسک‌های طبیعی و مراقبت‌های خانگی

حلیم:

حلیم یک غذای خورشتی سنتی و خوشمزه است که از گندم، گوشت چرخ‌کرده، لیمو ترش و ادویه‌های خاص تهیه می‌شود. حلیم خانگی به‌طور معمول در صبحانه نوروزی توسط خانواده‌ها مصرف می‌شود و نمایانگر وحدت و انسجام خانواده است.

کوکو سبزی:

کوکو سبزی یک غذای خوشمزه است که از تخم‌مرغ، سبزی‌های کوکو و پیاز و ادویه‌های مخصوص تهیه می‌شود. این غذا معمولاً در شام یا ناهار مصرف می‌شود.

کوکو سیب‌زمینی:

کوکو سیب‌زمینی با سیب‌زمینی رنده شده، تخم‌مرغ، پیاز و ادویه‌های خاص تهیه می‌شود. این کوکو یکی از پرطرفدارترین غذاهای ایرانی است و معمولاً با نان لواش سرو می‌شود.

حلیم بادمجان:

حلیم بادمجان با بادمجان رنده شده، گوشت چرخ‌کرده، لیمو ترش و ادویه‌های خاص تهیه می‌شود. این غذا به خصوص در مراسم‌ها و جشن‌های مذهبی مانند مراسم محرم مصرف می‌شود. حلیم بادمجان هم می تواند یک انتخاب جذاب برای ناهار چی بپزم باشد.

کوکو کدو:

کوکو کدو با کدو رنده شده، تخم‌مرغ، پیاز و ادویه‌های خاص تهیه می‌شود. این کوکو علاوه بر تازگی و طعم خوشمزه‌اش، مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی دارد.

ماکارونی:

ماکارونی یک نوع رشته‌ای است که اغلب با سس‌های مختلف (مثل سس گوشت و سس گوجه‌فرنگی) تهیه می‌شود. ماکارونی در ایران معمولاً به عنوان یک ‌غذای اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پوره سیب‌زمینی:

پوره سیب‌زمینی با سیب‌زمینی پخته و رنده شده، پیاز، زردچوبه و ادویه‌های خاص تهیه می‌شود. این غذا معمولاً به عنوان پیش‌غذای سرد مصرف می‌شود.

آش شله قلم‌کار:

آش شله قلم‌کار یک آش خورشتی ایرانی است که از قلم‌کار (گوشت چرخ‌کرده)، لوبیا سبز، سبزی‌های خورشتی (معمولاً گشنیز و تره)، نعناع خشک و ماست تهیه می‌شود. این غذا به خصوص در مناطق شمالی ایران محبوب است. آش شله قلم کار می تواند یک انتخاب جذاب برای ناهار چی بپزم باشد.

کله پاچه:

کله پاچه یک غذای سنتی و معتبر ایرانی است که از کله و پاچه گوسفند با ادویه‌ها تهیه می‌شود. این غذا به عنوان یک غذای خوشمزه و معتبر در مراسم‌ها و جشن‌ها سرو می‌شود. کله پاچه هم می تواند یک انتخاب جذاب برای ناهار چی بپزم باشد.

دلمه:

به به. یک غذای خوشمزه برای ناهار چی بپزم؟ یک غذای بسیار خوشمزه و دلچسب که می تونه روزتون رو بسازه. طرز تهیه دلمه برگ مو را می توانید در اینجا بیاموزید.

ناهار چی بپزم بصورت فست فودی؟

ناهار چی بپزم بصورت فست فودی
ناهار چی بپزم بصورت فست فودی

همبرگر:

همبرگر یک نوع ساندویچ است که از یک کتابه گوشت چرخ‌کرده (معمولاً گوشت گاو)، نان، خیارشور، سس مایونز و دیگر ترکیبات تهیه می‌شود. همبرگرها معمولاً با سبزیجات و پنیر نیز تزئین می‌شوند و به عنوان یکی از محبوب‌ترین غذاهای فست‌فود در سراسر دنیا شناخته می‌شوند.

سوسیس بندری:

سوسیس بندری یک غذای محبوب در بندرعباس و سواحل جنوبی ایران است. این سوسیس با استفاده از گوشت چرخ‌کرده یا مرغ بصورت سوسیس، ادویه‌های مخصوص، سیر و پیاز تهیه می‌شود و سپس با روشی خاص همراه با پیاز پخته می‌شود. سوسیس بندری هم می تواند یک انتخاب جذاب برای ناهار چی بپزم باشد.

هات داگ:

هات داگ یک نوع ساندویچ است که از سوسیس (یا سوسیس فرانکفورت) در داخل نان سیب‌زمینی تهیه می‌شود. معمولاً با مخلفاتی مانند کچاپ، مایونز، سرخ کردنی، پیکلس، پیاز و خردل تزئین می‌شود. هات داگ خانگی هم می تواند یک انتخاب جذاب برای ناهار چی بپزم باشد.

پیتزا:

پیتزا یک غذای رستورانی محبوب است که از بیس تخم‌مرغ با چرخ کرده گوشت، سس گوجه‌فرنگی و پنیر تهیه می‌شود. این بیس رویه با مخلفات متنوعی نظیر زیتون، قارچ، سبزیجات و گوشت‌های مختلف تزئین می‌شود. پیتزا هم می تواند یک انتخاب جذاب برای ناهار چی بپزم باشد. شما می توانید طرز تهیه انواع پیتزا را مطالعه نمایید.

ژامبون:

ژامبون یک نوع گوشت پخته و پخته شده است که از گوشت گاو تهیه می‌شود. این گوشت عمدتاً به صورت برش‌های نازک و پهن برش داده شده و به عنوان یک مواد پنیری یا تزئینی در ساندویچ‌ها و پیتزاها استفاده می‌شود.

کالباس:

کالباس یک نوع گوشت پخته و خشک است که از گوشت گاو یا گوسفند تهیه می‌شود. این گوشت معمولاً با ادویه‌ها و نمک ترکیب می‌شود و پس از تازه کردن به صورت برش‌های نازک برش داده می‌شود. کالباس معمولاً به عنوان مواد تزئینی یا پنیری در ساندویچ‌ها و پیتزاها مصرف می‌شود.

کوردن بلو:

کوردن بلو یک نوع پنیر آبی است که از شیر گاو تهیه می‌شود. این پنیر به دلیل رنگ آبی-سبز خود شناخته می‌شود و معمولاً در سالادها، ساندویچ‌ها و پیتزاها به عنوان مواد تزئینی یا طعم‌دهنده استفاده می‌شود. کوردن بلو هم می تواند یک انتخاب جذاب برای ناهار چی بپزم باشد.

جمع بندی برای انتخاب ناهار

همانطور که می دانید فهرست غذاهایی ایرانی بسیار بلند بالا است و هنگامی که غذای سایر کشور ها نیز به آن اضافه شود، به نوعی می توان آن را بی پایان تصور کرد! پس سوال ” ناهار چی بپزم؟” نمی تواند بی پاسخ بماند.

از دیگر غذاهایی که می توان برای پاسخ به سوال ” ناهار چی بپزم؟” مطرح می شوند، می توان به آلبالو پلو، ته چین مرغ، پیتزا، خوراک لوبیا چیتی، کوکو سبزی، کوکو سیب زمینی، شیرین پلو با مرغ، پاستا، دلمه، ماکارونی، همبرگر و… اشاره کرد. در پایان امید است تا مطلب ” ناهار چی بپزم؟”، برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

در مقاله ناهار چی بپزم بهترین ها و تازه ترین غذا ها را به شما عزیزان پیشنهاد کردیم. شما با مطالعه هر کدام می توانید بهترین ناهار را برای ناهار چی بپزم خود انتخاب نمایید. همانطور که بارها بیان کرده ایم سعی کنید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. تازه بودن مواد نیز یک شرط بسیار مهم است.

بیش از 10 ناهار سالم مقوی و خوشمزه عالی و 10 ناهار رژیمی ساده و فوری بسیار خواندهی هستند و در کنار ناهار چی بپزم می تواند دنیایی از غذاهای خوشمزه و سالم را به شما عزیزان پیشنهاد دهد. حتما در نظر داشته باشید که سالم ترین غذا ها را برای خود و خانوادتان بپزید. شما لایق بهترین ها هستید.

داشتن لیست ناهار چی بپزم از بهترین و کاملترین لوازمی است که یک آشپز حرفه ای یا خانه دار می تواند داشته باشد. این لیست کمک شایانی به آشپزی و انتخاب طبخ خواهد کرد. شما عزیزان می توانید دنیایی از غذا ها را نیز مطالعه و مشاهده نموده و در سایت آموزش آنان را بیاموزید.

با این مقاله مناسب دیگر ناهار چی بپزم دغدغه نخواهد بود. لیست بهترین غذاها همراه با طرز تهیه آنها را بهترین و کاربردی ترین دستوران برای ناهار چی بپزم شما عزیزان آماده و در اختیارتان قرار داده شده است. هدف اصلی خود را برای مطالعه ناهار چی بپزم بر روی سلامتی غذای خود و خانواده تان قرار دهید. سلامتی و سالم بودن غذا و بدن شما عزیزان حق شماست.

سخن پایانی درباره ناهار چی بپزم

مطمین باشید به خودتان و کارتان. ناهار چی بپزم دیگر سخت نیست. مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood بهترین ها را برایتان به ارمغان آورده است. این مقاله باز هم به روزرسانی خواهد شد. پس با ما باشید. به شما عزیزان توصیه می کنیم مطلب جالب بهترین بازی های موبایل برای آشپزی 10 بازی را نیز مطالعه کنید.

سعی داشته باشید که از همه مقالات و مطالب آموزشی ما استفاده کنید. هر روز با یک یا چند دستور پخت غذایی مناسب با شما عزیزان هستیم. جدول ارزش غذایی و لیست انواع غذاهای ایرانی و آنالیز غذا های ایرانی هم بسیار خواندنی هستند. شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی نیز شرکت نمایید. با آرزوی آشپزی عالی برایتان

اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید. آموزش انواع کیک و همچنین غذاهای ترکی بارها و بارها از مرکز ما خواسته شده است. شما عزیزان می توانید انواع این آموزش ها را نیز در بخش آشپزی رایگان مطالعه نمایید.

مرکز آموزش آنلاین آشپزی بهترین ها را برای شما عزیزان تهیه و گردآوری کرده است. مجله آشپزی را فراموش نکنید. هر چه سریعتر به خانواده وان تاچ فود بپیوندید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی

4 comments

  1. غلامرضا جهانگیریان

    واقعا که دست مریزاد، بی نظیره…..

  2. غلامرضا جهانگیریان

    اینجا آشپزی باهنر آمیخته شده…

  3. خوب بود. برای کسی که می خواد رژیم بگیره هم بنویسید. ممنون

    1. آموزش آنلاین آشپزی

      سلام. ممنون. ناهار رژیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *