سبد خرید
شام چی بپزم

شام چی بپزم با بیش از 200 پیشنهاد

بیشتر ما جمله ی شام چی بپزم را در خانه شنیده ایم. این جمله معمولا از زبان خانم های خانه شنیده می شود. شام باید علاوه بر خوشمزه بودنش سبک و کم کالری باشد زیرا معمولا بعد از شام دیگر تحرکی نداریم؛ پس بهتر است غذایی سبک باشد تا بتوانیم راحت تر بخوابیم.

دیگه نگو شام چی بپزم !

حتما تا به حال جمله ی شام چی بپزم به گوشتان خورده است. سوال شام چی بپزم هم مثل سوال ناهار چی بپزم ذهن اکثر ما، مخصوصا خانم های خانه را به خود مشغول کرده است که هر چند سوال شام چی بپزم کمی بیشتر پرسیده می شود؛ زیرا اکثر ما به خاطر درگیری های خود موقع ناهار، با اعضای خانواده دور هم نیستیم؛ به همین خاطر دوست داریم شام یک غذای خوشمزه و باب میل اعضای خانواده باشد. برای وعده ی غذاییِ شام، باید سعی کنیم در عین خوشمزه بودن، آن را سبک و کم کالری درست کنیم که چون دیگر تحرک زیادی نداریم، سیستم گوارشی در هضم غذا به مشکل بر نخورد و بتوانیم به راحتی بخوابیم.

غذاهای نونی و بدون برنج مثل کشک بادمجان، میرزا قاسمی، کله جوش، عدسی، حمص، نرگسی، اسنک، انواع سالاد ها، انواع فینگر فود ها، انواع سوپ ها، انواع آش ها، انواع نودلیت ها و انواع کوکو ها را می توانیم برای شام درست کنیم. پس با این همه تنوع غذایی دیگر نباید گفت شام چی بپزم.

جدول لیست پیشنهادی شام چی بپزم

در اینجا لیستی از شام های خوشمزه را با طرز تهیه هر کدام برایتان قرار داده ایم. در اینجا برای 30 شب پیشنهاد قرار دادیم شما می توانید هر کدام را که تمایل دارید انتخاب کرده و آن را برای عزیزانتان طبخ کنید.

30 شام برای شام چی بپزم
30 شام برای شام چی بپزم

شما عزیزان می توانید تصویر بالا را ذخیره کنید. فراموش نکنید که شام باید چه خصوصیاتی داشته باشد.

30 غذا برای شام چی بپزم
1استیک مرغ16خوراک لوبیا سبز با گوشت
2شنیسل مرغ17آش رشته
3حلیم بادمجان18آش شله قلمکار
4کشک بادمجان19کباب تابه ای
5میرزا قاسمی20یتیمچه
6کتلت گوشت21پیتزا خانگی
7سالاد الویه22بریانی اصفهان
8لازانیا23بورانی بادمجان
9ماکارونی با گوشت و قارچ24سوپ تره فرنگی
10کوفته تبریزی25سالاد سبزیجات ایتالیایی
11کوکو سبزی26پنینی ژامبون
12راگو27پنینی مرغ
13ته چین مرغ28آش کدو حلوایی
14کوکو سیب زمینی29املت خانگی
15خوراک عدسی30آبگوشت

حتما ادامه این مقاله را نیز مطالعه کنید. تصویر این 30 پیشنهاد را هم برایتان قرار داده ایم تا برای خودتان ذخیره کنید و همیشه داشته باشید. فراموش نکنید مرکز آموزش آنلاین آشپزی همیشه با شماست. حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید. بینظیر ترین شام های جدید را هم برایتان قرار داده ایم. انتخاب با شماست.

شام چی بپزم به سبکی راحت

همان طور که گفتیم با تنوع زیادی از غذا های حاضری دیگر نباید گفت شام چی بپزم. در ادامه انواع غذا های سبکی که مناسب شام هستند را نام می بریم. شما می توانید وعده شام خود را از بین سالاد ها – سوپ ها – کوکو ها – غذاهای فوری و بسیاری دیگر انتخاب کنید.

خیلی از غذاهای متنوع که می توان آن را در وعده شام تهیه کرد را برایتان در این بخش قرار داده ایم. اینکه برای شام چی بپزم کاملا به خودتان بستگی دارد و انتخاب آن با خودتان است.

شام چی بپزم از سالاد ها

سالاد ها از انواع خوراکی هایی هستند که خیلی سریع آماده می شوند و بسیار هم برای بدن مفید است. از اهمیت سالاد ها در وعده شام باید به سبکی آن و همچنین سالم بودن آن اشاره کرد. در مقاله شام رژیمی ساده و فوری به چندین شام رژیمی سالم اشاره شده است.

شام یکی از وعده های مهم است و چه بهتر که به صورت سالاد مصرف شود. البته دقت داشته باشید که در مصرف سالاد ها حتما به سس و مواد چرب داخل آن دقت نمایید.

شام چی بپزم با انواع سالاد
شام چی بپزم با انواع سالاد

سالاد رژیمی بادمجان، سالاد رژیمی آووکادو و گوجه گیلاسی، سالاد استیک و نودل آسیایی، سالاد مرغ با ماست، سالاد الویه، سالاد ماکارانی، سالاد تبوله عربی، سالاد مرغ با پنیر لیقوان، سالاد نخود با سس مخصوص و سالاد سزار از انواع سالاد ها هستند.

در اینجا لیستی از سالاد های پیشنهادی را برای شام چه بپزم قرار داده ایم. هر کدام را که تمایل دارید مطالعه کرده و آن را برای اعضای خانواده خود بپزید. شام چی بپزم سخت نیست.

همه اینها بخشی از سالاد های پیشنهادی ما برای شام چی بپزم می باشد. شما می توانید بسیاری سالاد خوشمزه دیگر را برای شام خود از بخش طرز تهیه انواع سالاد مطالعه نمایید.

طرز تهیه سالاد تبوله عربی نمونه ای از شام چی بپزم

تبوله عربی یک غذای بسیار خوشمزه عربی است و شما می توانید آن را برای شام چی بپزم انتخاب کنید. در این بخش آموزش و طرز تهیه آن را خواهید دید.

مواد لازم: 50 گرم بلغور گندم، 2 عدد خیار متوسط، 3عدد پیازچه، 30 گرم جعفری خرد شده، 1 قاشق غذا خوری نعنای خرد شده، 2عدد گوجه فرنگی متوسط، نمک و فلفل سیاه به میزان لازم، آب لیمو و روغن زیتون به میزان لازم.

حتما بخوانید
طرز تهیه آش شه له مین کردستان برای 7 نفر

ابتدا بلغور گندم را که از قبل در آب خیسانده ایم و دو برابر شده است را در ظرفی میریزیم؛ سپس به آن پیازچه، خیار و گوجه ی بسیار خرد شده را اضافه می کنیم و در آخر نعنا، جعفری، نمک، فلفل، آب لیمو و روغن زیتون را اضافه می کنیم و خوب به هم می زنیم.

سوپ ها یکی از پیشنهادات برای شام چی بزم

سوپ ها یکی از انواع غذاهایی است که می توان برای وعده شام بصورت کاملا سبک مصرف کرد. اینکه شام چی بپزم با دانستن و مطالعه این همه سوپ واقعا امری ساده است. اینکه شما بتوانید برای وعده شام خود یکی از این سوپ ها را تهیه کنید کار سختی نیست.

شام چی بپزم با انواع سوپ
شام چی بپزم با انواع سوپ

سوپ گندم و جو، سوپ گوجه، سوپ شیر، سوپ دال عدس، سوپ مرغ و قارچ، سوپ برنج، سوپ بلغور، سوپ ورمیشل، سوپ شلغم، سوپ کرفس، سوپ کدو حلوایی، سوپ دیوران ترکیه ای و سوپ کدو سبز از انواع سوپ ها هستند.

در اینجا لیستی از بهترین سوپ ها را با در نظر گرفتن راحتی و خوشمزه بودن آن به شما پیشنهاد می کنیم.

اگر تمایل داشتید لیست کاملی از سوپ های خوشمزه را برای وعده شام خود بیاموزید کافیست طرز تهیه انواع سوپ را مطالعه کرده و بهترین سوپ را برای وعده شام خود تهیه کنید. اینکه دیگر شام چی بپزم سوال شما نخواهد بود.

شام چی بپزم از کوکوها

وای وای. کوکو یکی از غذاهای اصلی و ومفید برای بدن است. اینکه من بدانیم چه مدل کوکوهایی می توانم طبخ کنم اوج شام چی بپزم را حل خواهد کرد.

کوکو ها بسیار سالم هستند و در روغن سرخ می شوند. برای اینکه جنبه سلامت کوکو ها هم رعایت شوند سعی کنید از روغن کمتری استفاده کنید. طرز تهیه انواع کوکو و کتلت را بطور ویژه و کامل برایتان قرار داده ایم. شما می توانید آنها را مطالعه کرده و هر کدام را که تمایل دارید برای عزیزانتان طبخ نمایید.

کوکو سبزی، کوکو کدو سبز، کوکو هویج، کوکو مرغ، کوکو لوبیا سبز، کوکو بادمجان و کوکو سیب زمینی از انواع کوکوها هستند.

شام چی بپزم با انواع کوکو
شام چی بپزم با انواع کوکو

در این بخش لیست پیشنهادی از بهترین کوکو های خوشمزه را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. پس شام چی بپزم از کوکوها بسیار راحت انتخاب می شوند.

اینها بخش کوچکی از لیست کوکو های پیشنهادی ماست. همانطور که بیان کردیم می توانید از طرز تهیه انواع کوکو بهترین ها را برای شام چی بپزم خود انتخاب کنید.

شام چی بپزم دغدغه بسیاری از مادران ایرانی است و در لحظه مطمینا نمی دانند کدام را انتخاب کنند و همیشه برای وعده شام مشکل در انتخاب غذا دارند. با این مطلب مشکل شام چی بپزم را تقریبا حل خواهیم کرد. در این بخش دو شام بسیار خوشمزه را برایتان آموزش خواهیم داد.

در ادامه طرز تهیه کوکو کدو و سالاد تبوله عربی را خواهیم داشت.

طرز تهیه کوکو کدو نمونه ای از شام چی بپزم

کوکو کدو یکی از کدوهای خوشمزه و لذیذ است که شما عزیزان می توانید برای وعده شام برای عزیزانتان تهیه کنید. دیگه شام چی بپزم براحتی حل می شود.

مواد لازم: 4 عدد کدو سبز متوسط، 3 عدد تخم مرغ، 1 عدد پیاز متوسط، 1 الی 2 قاشق غذا خوری آرد گندم، زرد چوبه، نمک و فلفل به میزان لازم.

ابتدا کدو سبز ها را بعد از پوست کندن در ظرفی رنده می کنیم سپس پیاز را بر روی آن رنده می کنیم. تخم مرغ ها را در ظرف می شکنیم و در ظرف، آرد گندم می ریزیم و در آخر نعنا، جعفری و ادویه های ذکر شده را اضافه می کنیم و مواد را خوب به هم می زنیم. اکنون مواد را در تابه ای که از قبل در آن روغن ریخته ایم، میریزیم. وقتی کمی مواد کوکو خودش را گرفت آن را برش می زنیم و بعد سرخ شدن یک طرف، آن را بر عکس می کنیم تا سمت دیگر هم سرخ شود.

شام چی بپزم از غذاهای فوری

غذاهای فوری همانطور که از نامشان پیداست مربوط به غذاهایی هستند که خیلی سریع آماده می شوند. اینکه آیا این غذاها از سلامت غذایی کامل برخوردار هستند یا رژیمی موضوع دیگری است که بعدا در فرصت مناسبی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. پیشنهاد می کنم در ادامه هم با ما باشید.

شام چی بپزم با انواع غذاهای فوری
شام چی بپزم با انواع غذاهای فوری

در اینجا لیستی از غذاهای فوری را برای شام چی بپزم برایتان قرار داده ایم. شما می توانید طرز تهیه هر کدام آنان را بیامورید. شما می توانید لیست کامل شام چی بپزم با غذاهای فوری را در طرز تهیه انواع غذاهای فوری مطالعه نمایید.

شما می توانید لیست کامل را از بخش لیست انواع غذاهای فوری مطالعه و مشاهده کنید. آموزش کامل و بهترین را برایتان قرار داده ایم.

شام چی بپزم با لیستی از بهترین آش ها

آش ها همگی در دسته غذاهای بسیار سبک و آبکی قرار می گیرند که نیازی به طبخ برنج ندارند. شما می توانید آن ها را با کمی نان هم میل کنید.

آش ها هم می توانند پاسخی به سوال بسیار کلیشه ای و تکراری مادران درباره شام چی بپزم باشد. لیست کامل و طرز تهیه انواع آش را در این بخش مطالعه و بیاموزید. بهترین آش ها را برایتان قرار داده ایم.

شام چی بپزم با انواع آش
شام چی بپزم با انواع آش

در این بخش لیستی از آش های پیشنهادی را با طرز تهیه آنها برایتان قرار داده ایم. شما می توانید بهترین آش ها را که خودتان تمایل به طبخ آنان دارید برای خود انتخاب کرده و در منزل برای عزیزانتان طبخ کنید. اینکه آیا اینها هم در لیست تغذیه سالم و رژیمی قرار می گیرند موضوع دیگری است که در فرصتی دیگر به آن خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید
طرز تهیه آش گوجه فرنگی یا آبغوره برای 7 نفر

و بسیاری آش دیگر که در این بخش آوردن آن امکانپذیر نیست.

شام چی بپزم با لیستی از خوراک ها

خوراک ها همانطور که از نامشان پیداست یکی از غذاهایی هستند که بسیار طرفدار دارند. خوراک ها با نان سرو می شوند و نیازی به برنج ندارند. از اینرو در لیست شام چی بپزم قرار می گیرند. شما می توانید از بخش طرز تهیه انواع خوراک لیست کاملی از انواع خوراک ها را برای وعده شام خودتان انتخاب کنید.

شام چی بپزم با انواع خوراک
شام چی بپزم با انواع خوراک

در اینجا به تعدادی از آنها همراه با طرز تهیه آنها اشاره خواهیم کرد.

در اینجا لیستی از خوراک های بسیار خوشمزه و لذیذ را برای انتخاب شام چی بپزم شما عزیزان قرار داده ایم. شما تا اینجا لیستی کاملی از خوراک ها نیز برای وعده شام خواهید داشت.

شام چی بپزم با دنیایی از پیتزا ها

پیتزاها هم از غذاهایی هستند که می توان به عنوان وعده شام به آن نگاه نکرد. اینقدر تهیه پیتزا راحت است که نیازی به نگه داشتن شماره تلفن های پیتزا فروشی ها در اطراف منزل نیست. شما خودتان می توانید لیستی از پیتزاهای خانگی عالی و خوشمزه را در منزل تهیه کنید.

پیتزا خانگی واقعا بسیار ساده و آسان است و نیازی به سختی کار و … نیست. شما می توانید با آموزش های این مرکز بهترین پیتزا ها را آموزش ببینید. در این بخش می توانید لیست کاملی از طرز تهیه انواع پیتزا  را در اینجا مطالعه و بیاموزید.

با اینحال ما در این بخش لیستی از پیتزاهای خوشمزه را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا دیگه شام چی بپزم را حل کرده باشیم.

اینها همگی بخشی از پیتزا های خانگی هستند که خودتان در منزل می توانید به سادگی آنها را طبخ نمایید. برای تهیه پیتزا مقاله طرز تهیه خمیر پیتزا جادویی فوری در 5 گام بسیار جالب و مورد نیاز است. با مطالعه این مقاله خمیر پیتزای خود را نیز خودتان تهیه خواهید کرد.

در مقاله شام چی بپزم بهترین ها و تازه ترین غذا ها را به شما عزیزان پیشنهاد کردیم. شما با مطالعه هر کدام می توانید بهترین شام را برای شام چی بپزم خود انتخاب نمایید. همانطور که بارها بیان کرده ایم سعی کنید از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده کنید. تازه بودن مواد نیز یک شرط بسیار مهم است.

با این مقاله مناسب دیگر شام چی بپزم دغدغه نخواهد بود. لیست بهترین غذاها همراه با طرز تهیه آنها را بهترین و کاربردی ترین دستوران برای شام چی بپزم شما عزیزان آماده و در اختیارتان قرار داده شده است. هدف اصلی خود را برای مطالعه شام چی بپزم بر روی سلامتی غذای خود و خانواده تان قرار دهید. سلامتی و سالم بودن غذا و بدن شما عزیزان حق شماست.

مطمین باشید به خودتان و کارتان. شام چی بپزم دیگر سخت نیست. مرکز آموزش آنلاین آشپزی 1TouchFood بهترین ها را برایتان به ارمغان آورده است. این مقاله باز هم به روزرسانی خواهد شد. پس با ما باشید. به شما عزیزان توصیه می کنیم مطلب جالب بهترین بازی های موبایل برای آشپزی 10 بازی را نیز مطالعه کنید.

سعی داشته باشید که از همه مقالات و مطالب آموزشی ما استفاده کنید. هر روز با یک یا چند دستور پخت غذایی مناسب با شما عزیزان هستیم.

جدول ارزش غذایی و لیست انواع غذاهای ایرانی و آنالیز غذا های ایرانی هم بسیار خواندنی هستند.

شما می توانید در دوره های آموزش آشپزی نیز شرکت نمایید. با آرزوی آشپزی عالی برایتان

اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید.

ترجمه و نگارش :‌ سایت آشپزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *